Hele fijne producten, snelle levering.

Mooie make-up, levering op tijd, netjes verpakt.

Wat fijn Mariska, dat je bestelling naar wens is verlopen. Veel plezier toegewenst met jouw producten! Stralende groeten namens Mineralissima Crew.

Fijn product en snelle service

Bedankt Marie-Josee! Veel plezier toegewenst met de producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Prachtig merk en bedrijf om mee samen te werken

Superleuke en professionele dames die het bedrijf runnen!!!! En fantastische make-up om in mijn studio te gebruiken! Mvg Beauty Studio Angelique

Wauw Angelique. En, wat zijn wij op onze beurt trots op onze klanten en Verkoop Locaties zoals jij. Bedankt voor je vertrouwen in ons!

Ik had mij van de oogschaduw iets anders verwacht, het is poeder dit vind ik zelf niet zo prettig om te verwerken

Hi Yvonne, Veel minerale make-up producten zijn in losse poeder vorm. Mineralissima heeft ook natuurlijke oogschaduw in het assortiment die compact zijn. Heb je die misschien al ontdekt op onze website? Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Sinds ik mineralissima gebruik wil ik niets anders meer! Ik heb rosacea en de 2 in 1 foundation dekt super,zonder dat het een masker wordt. Ik bestel de mini's omdat ik ze dan makkelijk mee kan nemen in m'n (make-up)tasje etc..ideaal..fijn dat die er zijn!! Ik wissel zo'n beetje tussen de Josephine,Greta en Ava..dat zijn voor mij de perfecte kleuren. En daarbij is de levering heel snel!!

goed product

Zeer snelle levering

Bedankt Jo! Wij wensen je veel plezier toe met de producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Goede service! Topproducten aan een eerlijke prijs!

Ik vind het super fijne producten om te gebruiken. Mijn huid reageert er goed op Gemakkelijk in gebruik en geeft een mooi effect.

Bedankt Chantal! Geniet van de producten en we hopen je gauw weer van dienst te mogen zijn. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Ik vind de producten geweldig

Ik gebruik het nu al een tijdje en ik wil nooit meer wat anders Adviseer het aan iedereen

Bedankt Jeanette! Super dat de producten je zo goed bevallen. Veel plezier ermee toegewenst. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Excesivos gastos de envio

El producto le encanta a mi hija, pero me parecen excesivos los gastos de envio y manipulacion.

Hi Carlos, Thank you so much for your review. We have high hopes to have a cheaper option available in the future. We will do our best. We hope your daughter will enjoy her Mineralissima products for a long time. Warm greetings from Mineralissima

Fijne producten

Ik ben fan de de Foxy Lash mascara. Eindelijk een mascara die fijn voor de planeet is en mooie wimpers geeft!

Yay Marina, Foxy lash is inderdaad super. Leuk dat je ook fan bent! Veel plezier ermee. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Vriendelijke en duidelijke uitleg over de produkten en hoe te gebruiken. Tevens is de bestelling razendsnel verzonden. Ik ben fan en ga hier vaker bestellen.

We kijken ernaar uit om jou vaker van dienst te mogen zijn. Bedankt voor je vertrouwen in Mineralissima en heel veel plezier toegewenst met de producten! Stralende groeten van Mineralissima Crew

Ik had een bestelling geplaatst en kwam erachter dat ik iets miste een mail gestuurd vrij snel een antwoord gekregen met een excuus en de dag erna had ik het nageleverd gekregen super service producten netjes verpakt een kadootje om uit te pakken

Wat fijn dat het zo snel, en naar wens, is opgelost! Geniet van je producten! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Beste make up ever!

Ik gebruik sinds enkele maanden de oogschaduw en de mascara van mineralissima. De beste oogschaduw ever! Perfect te blenden en op mijn primer (ik gebruik een ander merk) hou ik een hele dag een perfecte kleur. Ik heb heeeel gevoelige ogen en dit is de eerste make up waar ik doorheen heel de dag geen enkele last van heb. Echt een aanrader! Top service ook. Transportkosten naar België zijn best hoog, gezien een potje oogschaduw in een enveloppe past.

Hallo Katrien, Wat een prachtige review hebben we mogen ontvangen! Bedankt voor je vertrouwen in onze producten. Tot nu toe hebben we nog geen brievenbuspakje naar België kunnen aanbieden vanuit Nederland, maar we hopen dit op termijn voor kleine bestellingen te kunnen realiseren. Veel plezier toegewenst met de producten en tot een volgende keer! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Snelle levering en super service

alles kwam snel bij mij.

Er is gelijk een nieuw pakket opgestuurd nadat het niet geleverd was. Wat een topservice! De primer +foundation geven een heel mooie, natuurlijke dekking. Fijn product.

Super producten

Bestellen makkelijk,snelle levering. Heb een proefpakket compacte poeder en oogschaduw besteld. Super producten weer. Gebruik al langer minerale poeder en concealer, wil niet anders meer!

Superfijne producten en vriendelijke service

Ik ben 33 jaar en gebruik al zo'n 20 jaar make-up. Nog nooit heb ik een foundation gehad, die zo goed paste. In de lente heb in de winkel de kleuren laten meten en de foundation die ik kreeg, was veel geler dan ik zelf ooit zou denken, maar het was de perfecte match. Zelf op mijn gebruinde zomerhuid sloot het naadloos aan. De kwaliteit van de producten is echt super. Mijn huid voelt zacht aan, alsof het de hele dag door verzorgd wordt door een luxe crème en, mijn eerste reden om te starten met minerale make-up. Het aanbrengen gaat zo lekker snel. Gewoon met een kwast en opbouwen totdat je tevreden bent. Ik ben echt super blij!

Alle lof!

Snel en correct.

Mooi resultaat!

Sinds ik de make up van Mineralissima gebruik krijg ik complimenten over mijn teint. Ik zie er ‘gezond’ uit met lekker kleur op mijn wangen. Dit alles dank zij deze minerale make up!

Prima product, dekt goed.

Blij met mijn keuze

Ik heb de compacte foundation besteld. Ik had de Emma maar vond hem nu in de zomer te licht voor mijn huid. Na advies van mineralissima heb ik een mooie kleur voor nu. Hij brengt makkelijk aan en blijft goed zitten. Zeker met de roze fixing poeder

Snelle levering. Goede producten.

Zie boven.

helemaal prima

helemaal prima

Zo blij!

Goed advies, en hele fijne producten voor mijn gevoelige huid. Roodheid verdwijnt 'als sneeuw voor de zon'. Ik wil nooit meer wat anders!