Mooie natuurlijk ogende foundation

Kleur Birch van de minerale poederfoundation is een perfecte match voor mijn lichte huid. Oogt natuurlijk. Heel blij mee. De roze concealer is ook een aanrader voor donkere kringen bij een lichte huid.

Goede uitleg op de site , mogelijkheid om proefmonsters te kopen om zo te zien en te proberen wat mooi staat . Snelle levering.

Prima product!

Ik heb al meerdere producten aangeschaft, allemaal even fijn! Wel jammer dat PostNL tegenwoordig zo waardeloos is, want ik wacht al sinds zaterdag op het pakket.. Steeds is het weer "sorry we hebben het niet gehaald". Misschien tijd voor een andere vervoerder :).

Heerlijke make-up

Al een tijdje was ik op zoek naar make-up waar geen troep in zit en deze heb ik nu gevonden bij Mineralissima. Ik ben zo blij met de make-up van Mineralissima. Ik droeg al jaren geen make-up meer op mijn gezicht. (Alleen mascara en m’n wenkbrauwen deed ik) En dat beviel mij prima, heerlijk geen plakkaat op m’n huid. En ik moet zeggen, nu met Mineralissima voelt het nog steeds zo alsof ik niks op m’n gezicht heb. Het ziet er natuurlijk uit, en van dichtbij ziet het er nog steeds natuurlijk uit. Het voelt luchtig aan. Het is puur natuur en niet getest op dieren. Het is wat ze zeggen, de make-up van Mineralissima vermengt zich met de huidolien en dat maakt het zo prachtig. Ik wil niet anders meer. Liefs, Esperanza

Topproducten

Prachtige producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Erg fijne service bij het uitzoeken van de juiste kleuren.

Good as ever

Good as ever. Thank you.

Fijne producten

Ik ben, als allergie-patent, nogal terughoudend als het gaat om het uitproberen van nieuwe producten maar omdat ik goede berichten gelezen had over minerale make-up besloot ik het toch te wagen. Ik kwam uit bij Mineralissima. Ik ben heel tevreden en mijn huid reageert er goed op. Ik blijf dit merk zeker gebruiken

snelle en correcte levering

-snel en correct geleverd -goede hulp bij kiezen van de bij mijn kleurprofiel passende kleuren

Aanrader!

Goede kwaliteit van de fundation. Mooie kleuren. Ik was al lang op zoek naar een kleur met warme ondertoon en eindelijk heb ik bij Mineralissima gevonden. Klantenservice top.

Mooie set

Een groot compliment voor de testset. De kleine potjes werken veel fijner dan die zakjes met poeder bij de concurrentie. 2 foundation kleuren geadviseerd gekregen die neutraal van ondertoon zijn, terwijl ik koel had aangegeven. Maar bij uitproberen, blijkt een goed te passen bij mijn inmiddels gebruinde huid. Mogelijk is de andere goed voor de wintermaanden.

Super goede producten, snelle levering.

Tot op heden bevalt het goed

Snelle levering En de producten bevallen ook goed Ik heb het sinds kort in gebruik.

Positief

Aangename make up om te gebruiken. Ziet er heel natuurlijk uit.Snelle levering

Perfecte match!

Ik heb eerst de testset besteld, en Birch bleek echt de perfecte teint voor mij te zijn. Heb nu de grote set aangeschaft, en ik ben er echt heel blij mee! Had ik dit maar eerder ontdekt!

Wat geweldig Wendy. Heel veel plezier toegewenst en tot de volgende keer!

Wauw, wat een fijne producten!

Mooie make-up waarmee je een natuurlijke, frisse en rustige look creëert. Super tevreden!

Ik ben echt superblij met de compacte foundations van jullie... ik heb de mini testers, want die kan ik makkelijk meenemen in mijn make up tasje.. ideaal!!

Top bedrijf, faire prijzen, mooie producten

Levert altijd snel, ook in communicatie zijn ze snel. Oogschaduws zijn mooi en betaalbaar, wat vandaag de dag belangrijk is.

Super bedankt voor je jaren lange vertrouwen in onze producten, Amy!

Geweldige produkten snelle levering zeer tevreden.

Voor mijn probleem huid (rosacea en pigment vlekken)de juiste make-up, ben er heel blij mee.

Mooie poeders

Mooie poeders in verschillende dekkingen en kleuren. Supersnelle bezorging en uitstekende persoonlijke service. Er was mij de verkeerde kleur opgestuurd en na contact had ik binnen 2 dagen de goede binnen zonder dat eerst het retourpakket bij hun binnen moest zijn.

Fijne producten, leuke aanbiedingen, snelle levering

Nam tijd voor persoonlijk advies.

Aangezien mijn huid gevoelig is en het e.e.a. niet accepteert ben ik blij dat dit op mijn pad terecht kwam. Het advies wat bij mijn huidskleur past was erg fijn om daar nu duidelijkheid in te hebben. Dankjewel dat ik last minute kon langskomen.

Mooie foundation,makkelijk in gebruik en wordt mooi verdeeld over de huid,erg tevreden ermee

Good as always!

Super fijne make up die mooi match

Topprodukten

Ik gebruik minirallisima al jaren, altijd goede levering en topprodukten!

Super mooie make-up ik wil nooit merr anders. Voor mijn gevoelige huid is dit echt een uitkomst÷ het kleurt zo mooi naar je eigen huid. En masker effect.