Fijne diervrije producten

De makeup van Mineralissima is heel fijn is gebruik en ook nog eens diervriendelijk De site is overzichtelijk. 1 minpuntje is dat de bronzer terracotta uit het assortment is

Altijd blij met de make up. Kan qua make up niet veel hebben deze wel nergens last van.

snel en makkelijk te bestellen

snel en makkelijk te bestellen.

Super blij met de proef flesjes foundation een klein kwastje erbij en sponsje om te testen zo handig en een heel mooi product

Ben tevreden

Kwaliteit een snelle service

Heb de foundation pastel Heerlijk product blend goed met de huid en fijn om te dragen. Super snelle levering Dit was mijn tweede bestelling

Vind het niet mooi

Als ik het vergelijk met mintenz, is jullie foundation niet mooi op je huid. Geeft een dof resultaat

Altijd goede service en ondersteuning bij Mineralissima

Super fijn merk om mee te werken in de salon. Prachtige producten voor een mooie prijs om te verkopen. Mailing is altijd duidelijk en service is goed. Nog altijd blij met Mineralissima!

Oogschaduw blijft goed zitten

Snelle levering en fijne produkten

Duidelijke webshop en snel geleverd

Gebruik nu al hele tijd producten van mineralissima en nog steeds super tevreden over. Ook snelle levering en goeie klantenservice.

Fijne lichte producten voor de huid

Ik heb een concealer getest , voor het eerst in losse poedervorm , en was verrast hoe goed het de rode kleine bloedvaatjes bij mijn neusvleugels dekte . Ook onder mijn ogen. Ik had 2 proefjes oogschaduw genomen, mooie kleuren .

Perfect!

Zoals altijd heel tevreden zowel over de levering als de producten zelf. Een aanrader!

Ik ben heel tevreden over mijn foundation, ik gebruik het nu al een aantal jaren en zou niets anders willen. Ook de concealer blonde vind ik de max. Deze is voor mij de beste oplossing voor mijn donkere kringen onder mijn ogen. Ik zou niet zonder meer kunnen. Super producten voor een gezonde huid.

Very good coverage very good for my sensitive skin

I have rosace and acne prone skin and this foundation doesn’t irritate either of those conditions for me. It’s also very good buildable coverage.

Mooi product

Goeie service

Goede snelle service en geweldige produkten

Makkelijk te bestellen groot assortiment van verschillende producten en kleuren Heel erg geschikt voor mijn super gevoelige huid

Hi Jeannette, Erg bedankt voor je mooie review! En wat fijn dat de producten op jouw super gevoelige huid toe zijn te passen. Daar doen we het voor! Veel plezier met de producten toegewenst en tot een volgende keer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Mooie kleuren

Mooie produkten. En met de kleurkeuzehulp kan je de juiste kleur bestellen. Ook de oogschaduw heeft een prachtige glitter. Snelle levering, ook naar het buitenland.

Super, Coleta. Bedankt voor je review en heel veel plezier toegewenst met de make-up! Tot een volgende keer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Hele goede producten, snelle bezorging

Mijn ervaring met mineralissima is fantastisch, erg goed voor mijn huid, blijft goed zitten, ook als het erg warm is. De kwasten zijn erg fijn in gebruik.

Hallo Yvonne, Erg bedankt voor je mooie review. Geniet van je producten en de zachte, fluffy kwasten. En hopelijk tot een volgende keer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Fijne make-up voor een goede prijs!

Ik gebruik al jaren de make-up van Mineralissima, mijn huid is zoveel rustiger nu en het ziet er niet uit alsof je een ‘laag’ make-up op hebt. Mijn dochter van 13 gebruikt sinds kort ook een aantal producten. Ze straalt er helemaal van!

Hi Marianne, Zo te lezen hebben we er nog een fan bij. Minerale make-up is inderdaad voor de puberhuid ook gemakkelijk te gebruiken. Veel plezier met samen stralen!!

Prachtige natuurlijke make-up

Prachtige make-up! Goede en snelle service.

Bedankt Rosalie, voor je mooie review en voor je vertrouwen in onze producten. Stralende groeten en hopelijk tot een volgende keer. Mineralissima Crew

Wie immer alles super

Immer schnelle, zuverlässige Lieferung und beste Qualität der Produkte.

Love it! Thank you Hjördis for your lovely review. We hope to see you soon and enjoy your products in the meantime. Warm greetings from our Mineralissima Crew

Fijne minerale producten

Site is overzichtelijk. Producten worden goed omschreven. Bestelproces is makkelijk. Snelle levering. Producten zijn met zorg gemaakt en doen wat ze beloven.

Hallo Carina, Wat een fantastische feedback. Erg bedankt voor je mooie woorden en wij hopen dat je nog lang van je make-up kan genieten en wij jou nog lang van dienst mogen zijn. Enjoy! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Mijn pakketje was niet aangekomen, na 1 telefoontje werd er meteen een nieuw pakketje verstuurd. Ondertussen ontvangen. Top!

Hallo Nanda, Wat een mooie review. Bedankt voor je vertrouwen in ons merk. Hopelijk mogen we je nog vaak van dienst zijn en kun je lang genieten van je producten! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Bestelling opgehaald

Ik heb jullie een mail gestuurd maar geen reactie Bestelling weer naar parcel afhaal gebracht inplaats van de brievenbus