De beste minerale makeup

Mijn huid is super gevoelig en kan bijna niks verdragen. De poeders van mineralissa houden mijn huid mooi en zacht. Ik heb de blush,bronzer,highlighter en de fixing powder en zie er heel natuurlijk uit.

Zeer tevreden over de producten

Ik was al een langere tijd opzoek naar een een goede primer. Ik had eerst een sample besteld om het uit te proberen. En ik moet zeggen dat ik super verrast was over de kwaliteit. Mijn eyeliner blijft nu veel langer zitten. Ik heb eerder al zoveel verschillende merken primer gebruikt maar niets hielp. Nu heb ik een groter potje besteld. Ik heb ook een sample besteld van de foundation en ik wist niet dat een poeder zoveel dekking kon geven. Op den duur zal ik zeker een grotere pot kopen. Ik raad dit merk zeker aan!

Fijne make up

Fijne make up enn goede afhandeling van online bestelling

Beste keuze ooit

Een aantal jaren geleden de switch gemaakt naar minerale make up van mineralissima. Wat een verademing voor mijn huid. De conditie van mijn huid is zo veel beter geworden. Met reguliere make up regelmatig veel onzuiverheden, maar de make up van mineralissima verstopt mijn huid niet. Het ziet er ook nog eens veel natuurlijker uit, maar biedt wel de dekking die ik graag wens. Het was in het begin even zoeken naar voor mij de fijnste producten, maar door de testers heb ik mijn favoriete producten gevonden. Ik wil nooit meer anders, de beste keuze ooit!

prima geholpen!

postcode was verkeerd bij verzendinggegevens .Mail gestuurd werd gelijk opgepikt.Kreeg vrijwel direct antwoord.producten snel geleverd

Snelgeleverd

Lastig om een keuze te maken met de kleuren.

Snelle levering en super fijn om op te doen

Hele fijne foundation!

Snelle bezorgservice

Snelle levering, top produkt !

Voor het eerst mineralissima groene concealer poeder gebruikt. Heel fijn produkt, zuinig in gebruik. Mijn rode uitslag (rosacea) niet meer te zien. Daarna weinig fondation nodig .

Heel aangenaam product

De minerale foundation is heel makkelijk aan te brengen, dekt goed en heeft een aangename structuur

Keurig verzorgd

Geen goede ervaring door levering

Bestelling laat ontvangen en product beschadigd. Ze hebben onmiddellijk een nieuw opgestuurd na een vriendelijke, verontschuldigende e-mail. Maar ook dit werd weer met de nodige uitstellen ontvangen. Deze keer gelukkig onbeschadigd. De service van Mineralissima is zeker goed, ook van de producten ben ik heel tevreden. Ze zoeken misschien best wel een andere leverancier.

Goed dekkend poeder

Heb de 3 verschillende kleuren gezichtspoeders apart uitgeprobeerd. Dekt goed en zorgt voor een natuurlijk resultaat. Uiteindelijk de 3 kleuren door elkaar gemengd en nu de juiste kleur gekregen.

Goede mascara!!! Aan te bevelen!

Prettig borsteltje, deze is niet te dik of te dun. Mascara klontert niet, is 'zacht' en geen 'vliegjes' effect, tenzij je het heel extra met dikke lagen opdoet enigszins. Laat eind op de dag amper tot geen vlekken na. Mascara droogt niet snel uit. Prijs iets aan de hoge kant, maar het is uiteindelijk de goede kwaliteit wel waard. Prettig dat het op mineraal basis is.

Geweldige producten, wil niets anders meer. Snelle levering.

Topproducten, maar geen fan van oogschaduwtesters

Ik gebruik al jaren Mineralissima make-up, mijn huid was voorheen onzuiver en nu nergens meer last van! De oogschaduwtesters ben ik niet over te spreken, die worden geleverd in kleine ziplockzakjes, daar krijg je het product echt niet goed uit :-) In die context vind ik de prijs te hoog voor een tester.

Heel fijne natuurzuivere producten

Fijn bedrijf, snelle levering van mooie producten.

Goede site. Zeker de tips over well kleurtype je bent. Ik weet dat al jaren van mijzelf. Maar kom dit soort hulp weinig tegen. Heerlijk product. Even wennen voor mij. Ben creme concealer gewend. Dus tester besteld. Kleur komt zo mooi uit met mijn huidskleur. Dus de grote verpakking besteld.

Fijne producten

Goede snelle levering en fijne producten om mee te werken . De mini’s zijn fijn om te proberen.

Geweldig snelle service, uitstekende producten, geen tranende ogen!!!

Geweldige cosmetica

Wat ben ik weer blij met mijn minerale make-up. Gebruik al een aantal jaar de ava foundation. Topproduct! Dekt heel mooi en laat mij in de winter niet zo bleek zien. Ook mijn blush Cheeky is perfect. Zorgt voor een gezonde blos op mijn wangen. Heel blij met jullie producten!

Mooi

Mooi product

Mooie make-up!

Hele mooie foundation. Levering binnen een paar dagen. Goede duurzame make-up en daarom wel prijzig.

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

netjes verpakt en snelle levering

Ik heb onlangs voor het eerst iets besteld bij Minerallisima, een setje van 3 proefflesjes (heel schattig) vloeibare foundation. Netjes verpakt met een handig stickje erbij om de foundation aan te brengen op de kaaklijn. Nog even kijken of er een goede kleur bij zit en dan ga ik zeker bestellen.