Mooie make-up

Mooie natuurlijke make-up. Fijn dat erbij de kleuren vermeld wordt welke poeder ed erbij passen. Er zijn handige proefverpakkingen om eerst te kunnen uitproberen. De producten waren netjes verpakt. Levering duurde langer dan aangegeven, maar dat lag volgens mij aan PostNL.

Hallo Corinda, Geweldig dat je met behulp van de product keurenoverzichten tot de keuze bent gekomen om testers te kunnen uitproberen. Bedankt voor je mooie review en we hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Natuurlijk ogende make-up

Goed dekkende, natuurlijk ogende foundation. Smeert fijn uit en blijft hele dag zitten

Wat fijn dat je tevreden bent met je foundation. Bedankt voor je mooie review. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Zeer fijne producten

Ben er blij mee

Fantastisch om te horen Inge. Geniet van je fijne producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Super producten voor een mooie prijs

Prachtige producten voor een goede prijs en supersnelle verzending

Bedankt voor je fijne review, Monique. Geniet van je prachtige producten. Hopelijk tot gauw. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Geweldige service

Altijd vriendelijk, super snelle levering en altijd bereid om mee te denken.

Met veel plezier denken we mee, Femke. Bedankt voor je vertrouwen en we wensen je toe dat je nog veel fans in je salon mag ontvangen! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Top producten

Ik heb volledige set gekocht geweldige producten Ik gebruik ze al een tijdje i Ik gebruik nix niets ! Ik raad het iedereen aan je zal zeker geen spijt van hebben

Wat fantastisch Shakira! Bedankt voor je fijne review en we wensen je nog heel veel plezier toe met je producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Superservice

Site lag eruit, gebeld, bestelling werd opgenomen, volgende dag al in huis

Wat een fijn bericht Yvonne. Nogmaals excuses dat er iets mis ging met de website en bedankt voor het begrip. Veel plezier met de producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Hele goede foundation

Een tijdje geleden heb ik een compacte poeder foundation besteld, in de kleur Daisy. Achteraf gezien was deze qua ondertoon iets te warm voor mijn huidskleur. Het advies van mineralissima was om een foundation te bestellen in een neutrale tot koele ondertoon. Nu heb ik de kleur Emily besteld en deze staat een stuk beter. Dekking van de foundation is erg goed en fijn dat er geen concealers nodig zijn. Met de dekking kun je ook nog wat spelen, door verschillende kwasten te gebruiken. Als ik meer dekking wil gebruik ik een compacte kwast zoals de perfecte dekking kabuki kwast. Wil ik medium dekking, dan gebruik ik de gewone kabuki kwast en wil ik een lichte dekking, dan gebruik ik een fluffy poederkwast. Ideaal! De foundation voelt ook heel zacht aan op de huid en krijg geen irritatie met mijn zeer gevoelige en reactieve huid.

Hi Sabine, Bedankt voor je uitgebreide en positieve review! Met de uitleg van de kwasten kunnen anderen misschien ook weer geholpen zijn. Dank en veel plezier ermee. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Snelle levering en goed beschermd ingepakt

Bedankt Linda. Veel plezier met de aankoop en hopelijk mogen we je weer van dienst zijn in de toekomst. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Fijne producten!!

Super producten en snel verzonden!! Geen pigmentvlek is nog zichtbaar Blij mee!!

Wauw! Wat geweldig dat je met de make-up je pigmentvlekken hebt weggetoverd. Bedankt voor het delen van je ervaring en veel plezier met je aankoop toegewenst! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk personeel en behulpzaam. Ik ben erg goed geholpen

Leuk dat we je mochten helpen Linda. Hopelijk tot een volgende keer en veel plezier met je aankoop toegewenst! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Fijne producten, snelle brievenbus levering

Ik heb nu 3 x minerale poeders besteld! Ik ben er erg tevreden over

Bedankt voor je vertrouwen in onze producten Alice! We wensen je heel veel plezier toe met je producten en tot een volgende keer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Mooi produkten tegen een goede prijs

Snelle levering. Mooie produkten , prima verpakt en goede prijs

Hi Astrid! Bedankt voor je fijne review en we wensen je nog heel veel plezier toe met je producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Hele goede producten, snelle nette levering.

Bedankt Mariska, voor je fijne review. Veel plezier toegewenst met je producten en hopelijk tot een volgende keer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Snelle goede levering prima spullen

Leuk pakketje in de brievenbus te vinden, mooi in doosje. Goede make up, zeer tevreden

Super Karin, dat alles naar wens is met je bestelling bij Mineralissima. Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling en hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens van dienst zijn! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Geeft goede dekking met een klein laagje

Geeft goede dekking met een klein laagje

Hallo Petra, Fijn om te horen dat je tevreden bent met Mineralissima's make-up. Bedankt en veel plezier ermee toegewenst. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

zeer fijne gezichtsverzorging

Ik gebruikte al minerale producten van een ander merk, maar ook die van Mineralissima zijn ontzettend fijn.

Hallo Mary, Wat leuk dat Mineralissima ook behoort tot jouw favoriete make-up. Veel plezier met combineren en hopelijk tot een volgende keer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Mooie producten, prachtige kleuren.

Ik heb foundation, blush, bronzer en ogenschaduw besteld. Het product is echt goed, makkelijk te gebruiken en de ogenschaduw kleuren zijn zo mooi. Je kunt zo zo licht en donker maken als je wilt.

Wat fantastisch Jacqueline! Bedankt voor je fijne review en we wensen je nog heel veel plezier toe met je producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Een fijn product

Via Paula Estrella met uw producten in aanraking gekomen. Voor mijn dochter een hele lijn qua make up voor haar bruiloft en voor mijzelf foundation, concealer voor couperose en een voor de blauwe kringen onder de ogen te camoufleren. Het is zuinig in gebruik en geeft een mooi egaal resultaat.

Hi Ankie, Mede namens Paula bedankt voor je review en het vertrouwen in onze producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Fijne concealer

Bedankt Wilma! Veel plezier toegewenst met je concealer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en mooie produkten

Hallo Korine! Bedankt voor je fijne review en we wensen je nog heel veel plezier toe met je producten. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Great as usual

Have been buying from Mineralissima for years. The products are top quality and the customer service is always fast and very helpful.

Hi Ekatarina, Wonderful to hear from you! We would like to thank you for your lovely review. Enjoy your products! Warm greetings from Mineralissima Crew

Prachtige producten

Prachtige producten, goede communicatie en snelle levering.

Hallo Henriƫtte, Wat ontzettend leuk om de mooie review te ontvangen. Bedankt voor je vertrouwen in ons merk, door het aan jouw klanten aan te bieden in je salon. Veel plezier ermee! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Goede producten en goede service

Goede producten en goed service

Bedankt voor je Review! Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot een volgende keer bij Mineralissima!

Snel!

Goede en snelle service.

Fantastisch om te horen Anneke. Veel plezier toegewenst met de aankoop! Stralende groeten namens Mineralissima Crew