Genoeg tinten om de juiste uit te kiezen

Door de juiste huidtype te kiezen kom je vanzelf bij de voor jou geschikte kleuren. Heel handig! Verder goede service!

Wat fijn dat je met behulp van de website goed hebt kunnen vinden wat bij jouw huid past. Super ook voor de klanten om te weten dat we op de website veel mogelijkheden hebben om het online vinden van make-up iets makkelijker te maken. Bedankt voor je waardevolle review! Stralende groeten van Mineralissima Crew

Top producten!

YEAH! Bedankt voor je feedback en geniet van je producten! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

super happy!

ich finde es super, dass es eine so tolle Anleitung gibt inkl. kleine Proben. so konnte ich jetzt das grosse Produkt kaufen, und wusste, dass es das richtige für mich ist. wäre ich doch schon viel früher auf eure Produkte gestossen, hätte ich mir viel Zeit und Geld gespart. die Textur ist so leicht, und gleichzeitig so deckend wie es in dem Moment nötig ist, ohne die Poren zu verstopfen. ich habe die "2 in 1 Foundation Greta" und bestelle mir noch den Mineral Bronzer Havana

Vielen Dank für Ihr Feedback. Toll, dass wir Ihnen mit unseren Testern gut helfen konnten. Viel Spaß mit den Produkten Strahlende Grüße im Namen der MIneralissima Crew

Goede ervaring

Na bestellen had ik het snel in huis. De oogschaduw blijft de hele dag goed zitten. Ook tijdens het sporten. De lipstift is ook heel mooi en blijft ook lang zitten. Wat ook heel fijn is je hoeft niet zo’n heel palet te kopen met verschillende kleuren. De twee kleuren doen het voor mij. Ik zag alleen de kleur grijs zonder glitter er niet bij staan, wat ik jammer vind. Dit was mijn eerste bestelling omdat ik wederom last had van mijn gevoelige oogleden. En toevallig kwam ik dit merk tegen. Dus ik ben tevreden met mijn aankoop.

Wat super dat je onze single oogschaduws en lippenstift waardeert. Goed om te weten welke kleur je in ons assortiment mist. Dat is voor ons waardevolle informatie! We hebben wel een bruin/grijze kleur Taupe. Maar dat is misschien niet helemaal wat je zoekt... Wie weet kunnen we in de toekomst nog voldoen aan jouw wens :-) Stralende groeten van Mineralissima Crew

Snelle en keurige levering !

Bedankt voor je fijne review! Veel plezier met de aankoop toegewenst. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Heerlijke foundation

Wat een fijne foundation is dit! Het smeert heel mooi uit en is ook goed op te bouwen als je meer dekking wil. Het hydrateert geweldig. Ik heb zowel de kleur Biscuit als Latte uitgeprobeerd en Biscuit kleurde het beste bij mijn huid. Alleen jammer dat deze kleuren in de zomer te licht voor mij zijn. Dus hopelijk komt er nog een donkere tint waarmee je kan mengen. Normaal gebruik ik altijd de pressed foundation Ava en in de zomer combineer ik deze met een bronzer.

Wat fantastisch Anne, dat je zo blij bent met de foundations. Als Biscotti nu jouw beste match is, dan zou Latte mogelijk nog geschikt zijn voor de zomer. Maar...we blijven uitbreiden dus mocht Latte te licht zijn hebben we misschien in de toekomst een nog iets donkerdere kleur in het assortiment voor jouw zongebruinde huid. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Mooie make-up

Ik heb een testpotje vloeibare foundation besteld. Kleur kiezen is lastig omdat je het niet in het echt kan zien. De site heeft hier wel een stappenplan voor, maar het blijft een gok. De foundation was heel erg mooi op mijn huid, heel natuurlijk. De levering was binnen 2 werkdagen in de brievenbus en netjes verpakt.

Hallo Corinda, Bedankt voor je feedback! Het zal met make-up inderdaad altijd een gok blijven als je dit online bestelt. Gelukkig heb je het stappenplan gezien en met de test-producten hopen we klanten een handige manier te bieden om kleuren uit te proberen. Fijn dat je dit ook hebt ontdekt en dat je blij bent met de kwaliteit. We hopen je de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Fijn dat ik eerst testers kon proberen

Heel fijn dat ik alle producten eerst als testers kon bestellen. Zo heb ik meerdere kleuren blush besteld om uiteindelijk de goede keuze te maken. Je krijgt vervolgens genoeg om het echt een aantal keer te proberen.

Geweldig Ivanna, dat je testers hebt kunnen kopen om meerdere keren uit te proberen of je blij bent met de kleur. Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn en we wensen je veel plezier toe met je aankoop! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Fantastische foundation

Heb gelijk na de tester de foundation gekocht en deze moet ik nog binnenkrijgen,

Wat goed dat je met de tester je match hebt gevonden. Als het goed is, is je fullsize verpakking inmiddels binnen en we wensen je veel plezier toe met je aankoop! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Ik wil niks anders meer. Mineraal poeder komt natuurlijk over. Hele goede en snelle service!

Yes, een echte Minerale make-up fan! Fantastisch dat we je al zo lang van dienst mogen zijn, Audrey. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Hele fijne webshop...je wordt erg vriendelijk geholpen als je vragen hebt!

Wat worden we altijd blij van zulke reviews, Jessica. We helpen je met veel liefde bij alle vragen die je maar hebt. Bedankt voor je vertrouwen! Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Fijne producten, ruim assortiment

Mijn klanten en ik zijn erg tevreden met de mooie producten. Verder weinig contact met de leverancier. Hierdoor toch een minder commitment en minder focus dan met andere merken in de salon.

Top product.

Zou alleen fijn zijn als de kleuren iets beter laten zien kunnen worden. Het is best gokken nu, een paar swatches of dergelijke zou ideaal zijn.

Zeer fijn kleuradvies gekregen! Fijne producten en direct alles aangeschaft

Goede levering

Ben al jaren trouwe klant

Heel goed!

Ik ging opzoek naar een betrouwbare, goed dekkende foundation die niet schadelijk is voor de huid. Ik vroeg raad bij mijn schoonheidssalon en zij raadde me deze van mineralissima aan. Ze wist precies wat ik wilde, en sindsdien heb ik alleen deze nog maar in huis. Ik heb een vriendin en zij was ook meteen grote fan.

Mooi product

Fijn advies en mooie producten

Mooie en kwalitatief zeer goed producten Snel geleverd met een persoonlijk briefje.

Heel goed !

Snelle levering en hele fijne producten, dus ik ben blij.

Superrrrrr

Bestellen en snel in huis ...superrrrrr

Snelle verzending en goed product

Foundation is dekkend en prettig op mijn gevoelige huid. Vermengt zich goed met mijn huid en mijn huid raakt niet verstopt.

Service vind ik slecht

Al voor een lange tijd bestel ik regelmatig bij Mineralissima en met succes. Was altijd te tevreden. Toen zag ik vloeibare foundation en dat wou ik proberen. Bestelde 2 flesjes 1 zat gewoon voldoende in. Terwijl de andere haast leeg was. Dit werd zorgvuldig gedaan en ook na gecontroleerd. Was dus niet echt mogelijk dat er te weinig in zat. Wel was het mogelijk dat in het andere potje te veel in zat. Uiteindelijk €2 korting gekregen wat alleen te besteden is voor een nieuwe tester. De code is 1 maand geldig. P.s. Ik denk niet dat dit op de site komt maar toch. Groetjes

Beste Nancy, We mogen je al langere tijd met veel plezier als trouwe klant helpen. Toen je bericht binnen kwam over een te leeg flesje, waren we verbaasd want allereerst mag dat natuurlijk niet gebeuren, maar ook omdat het inderdaad op verschillende plekken in het proces is gecontroleerd (wat in ons mailcontact iets genuanceerder was als "Was dus niet echt mogelijk dat er te weinig in zat"). Mocht het ondanks onze controles toch fout zijn gegaan, hebben we een korting van €2,50 geboden, waarmee we hopen de missende inhoud te compenseren. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn en dan beloven we dat de kwaliteit van de producten weer helemaal is zoals je van ons gewend bent. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

Goeie levering

Goeie levering, netjes verpakt en goede prijs

Topp

Gread