Niet betrouwbaar!

Bestelling na 2 weken nog steeds niet geleverd. Geen reactie op contact verzoek waar mijn bestelling blijft. Zeer onbetrouwbaar bedrijf!

Aanrader

Goed product, snelle verzending

Het is echt een geweldig product. Ik ben fan en zal nog bestellen. Ook een zeer goede levering.

Super.

Correcte levering.

Levering was tiptop!

Niets op aan te merken

Snelle goeie service Resultaat is erg goed,voel me zeker fitter .

Heerlijk

Ik vind ze heerlijk en voel me er goed bij, zou er nog een vleugje kurkuma bij appreciƫren

Keurig snel geleverd maar niet pittig genoeg

De aankoop en de levering gingen heel vlot en makkelijk. Dus ze waren er snel. Maar ze zijn relatief duur vergeleken met die van de Appie. En daarbij met minder gember dus niet erg pittig. Dus qua receptuur zou het nog wel wat beter kunnen

Zeer lekker

Subliem

Snelle levering- correcte duiding wat gember inderdaad teweeg brengt . Kwaliteit - prijsverhouding !

Uitstekend supplement om gewicht kwijt te raken!

Inmiddels de 25 kg. gewichtsvermindering aangetikt. Bovendien erg gezond.

Is heeel lekker en het helpt mij super goed

Het is een super die gemberschot ik neem het nu iedere morgen al het op mijn nuchtere maag en ik voel duidelijk een verschil

Ik heb het zeer graag maar zuiver gember zou nog beter zijn

heb nog niks ontvangen!

kan geen mening geven want heb nog niks ontvangen

prachtig product en super service !

PERFECT

Echte detox

Echte detox

Pittig maar energieke het ochtend-booster-shot!

Gezien paar peesontstekingen , w.o. hardnekkige hielspoor - voel ik de helende werking van deze gembershot op nuchtere maag als een echte boosterenergetische trigger aan! Super content met deze gember aankoop !

Smaakt teveel naar appelsap

Vlotte levering, mooie verpakking, portie groot, komt niet over als een shot, smaakt te zoet

Echt tevreden

Voel me er echt goed mee, heb meer energie en vind het ook nog lekker

Energieker

Nu 1,5 week aan de gembershot voel me een stuk energieker en in combinatie met sporten minder een opgeblazen gevoel.

Geweldig product

Elke dag op je nuchtere maag een shot. Geeft je meer energie, in het begin even wennen maar went snel.

Verhouding gember/appelsap is naar mijn idee niet goed

Er zit slechts 30% gembersap in flesje. De rest is appelsap. Daar val je niet vanaf. Ik vind het erg duur en zou het niemand adviseren.

Even wennen ....

Even wennen aan de smaak , beetje straf ( pittig) maar dat is gember . Voelt goed en gezond ! Nu 1 week bezig en gaan door ..

Vlot

Zeer rap besteld