Het smaakt elke dag en draagt bij aan een gezonde balans in mijn leven.

Het is een plezier om op te staan en elke dag het flesje in één keer leeg te drinken. Mijn immuun systeem krijgt zijn dagelijkse boost en het draagt bij aan een gezonde darmflora. Ik zet met plezier elke avond mijn flesje klaar voor de volgende we dag mee te beginnen.

Niet echt lekker, maar wel goed te doen. Nog maar net begonnen sdus de effecten...geen idee nog.

Gezond, goede smaak, snelle levering, correcte afhandeling.

Goed..

Heerlijk drankje

Wel een rare smaak

Telkens ik het opdrink vindt ik de smaak afschuwelijk.Maar ik neem elke dag zo'n flesje..Hopelijk met goed resultaat..

Goede snelle service

De flesjes zijn handig verpakt en fris van smaak! Ga zeker nog bestellen.

Snelle levering en heerlijke shots!

Ik bestel heel vaak deze shotjes en ze zijn gewoon heerlijk! Super snelle levering, aan te raden!

Super lekker & Gezond

Snelle bezorging en een super fris lekker shotje.

Snelle levering top product

Het kwam de dag na besteld te gebben al binnen. Keurig verpakt. Het zit in mooie handige glazen flesjes en is qua shotportie precies goed. Smaak is goed en voel me na een paar weken een stuk fitter

zeer goed

kan er niets aan toevoegen Product is zeer goed Juiste dosering enfin heel goed

Lekker en doeltreffend

Het product is goed. Maar de flacons gaan slecht tot niet open. Ik had er 42 besteld en heb er meer dan 10 moeten weggooien omdat de dop er niet afging. Op geen enkele manier, hij draaide gewoon rond. Dus ik zou er wel nieuwe voor in de plaats willen.

Kwaliteit prijs super

Kan alleen maar zeggen top, aflevering super en prijs kwaliteit top

Heerlijk gembershotje

Mijn favoriete gembershot, prima portie, geen toegevoegde suikers en superaangename smaak!

Heerlijk

Zijn er ook grote flessen voor verkoop en hoe lang houdbaar?

Het werkt niet

Geen extra energie. Het reinigt de darmen niet. Het doet in geen geval wat het belooft. Jammer van het geld, dat ik nu wel kwijt ben

De beste gember-powershot !

Zeer lekker en verfrissend , geeft me eenergie, versterkt mijn immuunsysteem, … Kortom onmisbaar in ons huidige drukke leven ! Een aanrader !

Hele snelle levering!!

Veel te duur en werkt niet

Merk totaal niets van de gembershots dus 75 euro weggegooid geld, jammer had er meer van verwacht.

Snel geleverd, goed ingepakt en lekker van smaak

Verrassend lekker

Leuke flesjes, snel geleverd, en verrassend lekker!

Meer energie

Na een week Gembershots te gebruiken merk ik dat ik meer energie heb. Ik slaap beter en kan Beter opstaan in de ochtend.

gewoon lekker

smaakt lekker en goed voor de maag

Gemakkelijk gezond

Erg lekker en makkelijk tussendoor te pakken om de dag net iets gezonder te maken.

Over Gingershot.store

Gingershot - The Original