Pittig

Ik denk dat mijn lichaam er goed op reageert heb het heel druk met werk en ik verneem dat ik daardoor aan het afvallen ben,gembershot helpt me daarin volgens mij ook mee. Ook zit ik vaak met ontstekingen in mijn voeten of handen dus hopelijk zakt dat ook af. Als mijn treetje op is bestel ik dus graag weer een nieuwe tree Groet Ron

Verfrissende smaak, met op einde een gembernasmmaak, pittig.

Was heel nieuwschierig. Maar heel lekker, verfrissend, en nadien nog pittige nasmaak gember. Een aanrader. Mvg Danny De Witte ☀️

Ideaal om de dag goed te beginnen!

Na dit schot kan mijn dag pas echt beginnen. De punch die het shot bevat maakt me instand wakker en het is nog eens gezond. Ik ben verkocht!

Vlot, vlug en verdomd heerlijk!

Ik bestelde 2 dozen met elkaar shots, kreeg alles netjes verpakt en snel toegestuurd. Elke slok is puur genot!

Lekker maar niks voor mij

Ik heb 4 flesjes gedronken op 4 dagen tijd en het reinigen van de darmen was bij mij heel hevig. Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik een gastric bypass heb ondergaan en daar gevoeliger voor ben. Ik ben dus moeten stoppen en heb mijn flesjes weg gegeven

Correct bedrijf, goed product

Lekker maar niet scherp genoeg van gembersmaak

Heb al veel merken geprobeerd maar zoek minder aangelengde shot. Deze zijn met appel en citroen. Zo vervaagt de gembersmaak. Wel lekker

Zeer tevreden.

De Gembershots in dagelijkse dosis zijn geweldig. Heb eerst 15 dosis geprobeerd en nu volgende reeks besteld. Voel me beter bestand tegen de aankomende winter. Meer energie.

Super producten

Snelle levering en goed spul. Een zeer tevreden klant

Lekker verfrissend shot

Ik heb ondertussen al vele verschillende gembershots geproefd van verschillende merken maar dit springt er uit voor mij. Het is verfrissend, de smaak van de gember komt zeer mooi door en het is niet overdreven pittig waardoor je geen gek gezicht gaat trekken. Het leent zich ook perfect om mee te experimenteren naar cocktails toe. Dit heb ik zelf geprobeerd en heb een cocktail ermee gemaakt op basis van bourbon, het gembershot, citrus, honing en soda. Wil aan de makers hiervan meegeven dat ze goed bezig zijn en zeker zo moeten verder doen.

Goed, lekker en gezond.

Prima levering en smaakt lekker. Appel smaak; zeker niet bitter. En goed voor de spijsvertering.

Heerlijk en gezond!

Deze detox gedaan om extra vitamientjes binnen te krijgen. Ik vond het super lekker en het zit in leuke flesjes die je daarna kan bewaren. Ik heb er nu bijvoorbeeld mijn kruiden in gedaan!

Erg lekker

Niet te missen!

Ik ben verkocht: ik kan dit niet meer missen!

Een tevreden ervaring

Ik neem nu al ongeveer 2 jaar gembershots en heb meerdere merken geprobeerd maar dit is tot nu toe veruit de lekkerste en qua prijs ook erg goed

Geweldig!!

Ik voelde me 2 dagen goed na één gembershot, wat een geweldige uitvinding!

Super product

Een betrouwbare onderneming die staat voor kwaliteit en een snelle levertijd. Ik zou dit product aan iedereen aanbevelen.

Erg tevreden

Een fijn product

Heerlijk verfrissend!

Heerlijke shot die ik dagelijks neem. Verfrissend, echte gember smaak en niet zo zoet in vergelijking met andere shots. Zeker aan te raden!

Een gezonde energie kick!

Het geeft een gezonde energie kick, waardoor je meteen goed de dag begint. Het fijne vind ik, is dat het niet zo veel en groot is, waardoor je het echt even snel tussendoor of in de ochtend weg drinkt. Je begint je dag goed.

Snelle levering en een super product

De gembershot van Gembershot.store is sinds een half jaar onderdeel van m'n ochtendroutine. Ik heb me in het verleden ook gewaagd aan andere gembershots maar dit is echt m'n favoriet. Zowel op vlak van smaak als service!

Geweldige kwaliteit & service

De gembershots van Gembershot.store zijn echt heerlijk, drinken lekker weg en smaken zoveel beter dan andere gembershots! Het grote flesje is ideaal. Wanneer ik weinig energie heb zorgen de gembershots voor een opkikker, ideaal als gezonde vervanging van dat (extra) kopje koffie. Ook helpt het super goed tegen kwaaltjes zoals buikpijn en misselijkheid waar ik geregeld last van heb. Daarnaast is de service altijd super en heb ik mijn shots elke keer weer snel in huis. Een echte aanrader!

Energieboost

Heerliijk drankje wat voor een goed gevoel zorgt en veel energie

Supershots

Geweldige gembershots. Kwalitatief hoogstaand en erg goed op smaak. Wel even schudden voor gebruik ;).

Fokkerstraat 12 3833 LD Leusden

+31624718400