Geweldige service en goed product

Mijn eerste bestelling geplaatst, na een dag geleverd en samen met mijn bestelling kreeg ik een handgeschreven briefje met een persoonlijke boodschap. Erg leuk! Daarnaast kreeg ik nog een gratis proefpakketje om alle andere smaken ook uit te proberen. Over het product zelf ben ik erg tevreden. Ik heb meer focus tijdens het gamen en het doet zijn werk goed. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Good & fast service, great taste!

My son is very happy with the focus&energy gaming products. Fast delivery, friendly service and the flavours are tasty. It helps him focus. Not only when gaming but also during his test week. His favourite flavour is Watermelon.

Werkend en lekker!

Ik heb de Revive, Good game en Sunbeam D3 besteld. Heerlijke combi, alle benodigde vitamines, wat extra zon in een potje en heerlijk slapen. Ik kom zeker deze winter wel door! Gebruik het nu 2 weken en merk dus echt verschil! Iets wat ik bij veel geprobeerde supplementen dus niet heb.. en prijs..top :-) Ik ben een tevreden klant.

Heerlijk

Goed concept, lekkere smaken. Geeft me de energie van een energydrink zonder de suikerdip achteraf.