Heel fijne producten

Fijne producten en goed advies

Hi Marijke, Wat super om te lezen. Bedankt voor de fijne review. Prettige dag gewenst! Lieve groetjes, Cenzaa

Huidvebetering gezicht

Mijn gezicht ziet er gezonder uit

Fijne producten die een gladde huid geven

Alle producten zijn gemakkelijk aan te brengen en geven een natuurlijke glow.

Cenzaa gebruik ik nu 2 jaar en het ruikt fantastisch maar het reinigt ook goed de huid!

erg fijn

Ik gebruik Cenzaa producten sinds kort. De textuur en de geur van de alle producten is innemend, geeft gevoel van puurheid, comfort en bemind zijn.

Hi Lucyna, Bedankt voor de mooi omschreven review. Daar worden we blij van. Geniet van de mooie producten. Lieve groetjes, Laurie- Cenzaa Nederland

Super fijne producten.

Ik heb de producten voorheen altijd gebruikt. Een tijdje geswitched naar andere merken, maar ik vind uiteindelijk niets zo fijn als Cenzaa voor mijn huid.

Hi Hannke, wat super te lezen dat Cenzaa zo goed bevalt. Snel weer terug switchen dan :)!! Fijne dag gewenst, Laurie - Cenzaa Nederland

Fijn product en de huid neemt heel goed op

Heerlijke creme

Ben erg blij met de crème,, gebruik deze al jaren Alleen jammer dat de prijs inmiddels met 15 euro verhoogd sinds de eerste aankoop . Heb getwijfeld of ik de crème nog zou bestellen .

lekker fris gevoel

gebruiksvriendelijke producten die gelijk resultaat geven

Heel tevreden

Mijn huid was altijd onrustig, sinds ik Cenzaa gebruik is ‘t compleet veranderd. Ik gebruik ‘t zeker al 8 jaar zal niks anders meer willen. En ik zoek schoonheidsspecialistes op die met Cenzaa producten werken.

Sensationeel

Elke x weer een feestje om de producten van Cenzsaa te gebruiken Heerlijk in gebruik de producten zijn goed smeer baar en prettig in gebruik en op het gezicht Daarna voelt je huid ook zacht aan En de GEUR Onweerstaanbaar ! Opmerking: Ik zie dat jullie in Nijverdal zitten Ik werk als zzp’er als Gastvrouw beurzen,horeca Misschien kan ik hier in wat voor jullie wat betekenen Vr.Groet Germa

Fijne service

Snelle en fijne mail contact

Top, goed verpakte produkten op tijd geleverd.

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering en ruim assortiment

Heel fijn dat ik alle Cenzaa producten online kan bestellen. Mooi ruim assortiment en snelle levering.

Goede kwaliteit

Eigenlijk in een woord geweldig.

Cenzaa producten zijn heerlijk je hoef maar weinig te gebruiken en je ziet er verzorgt uit en je gebruikt geen vinger om het er uit te krijgen, komen er geen bacteriën in en er blijft niks achter in de verpakking. Ik vind het een top lijn.

Hi Yvonne, wat super om te lezen! Geniet van de mooie producten. Lieve groetjes, Cenzaa Nederland

Gebruik Cenzaa al jaren

Gebruik Cenzaa al jaren en mijn huid is er veel rustiger door geworden met dank aan de deskundigheid van SA Beauty in Zuidwolde. Vanwege de winter nu een heerlijk vochtherstellend masker voor mijzelf besteld. Snelle levering en blij verrast door de prachtige nieuwe verpakking van de Velvet Milk.

Hele fijne producten

Al lang gebruik ik deze producten met echt goeie resultaat. Mijn huid is happy.

Zachte huid

Mijn huid ziet er goed uit en voelt zacht aan.

Fijne producten en zeer vriendelijk geholpen

Ik gebruik al jaren de producten van Cenzaa. Dit keer heb ik ze via de website besteld. Ik heb vooraf war informatie opgevraagd. Ik werd heel vriendelijk en snel geholpen.

Hi sandra, wat super te lezen dat u zo enthousiast bent over de producten. We helpen u altijd graag bij uw vragen, dus vooraf informatie opvragen mag altijd. Veel plezier er van! Lieve Groetjes, Cenzaa Nederland

Produkt is goed maar de levertijd was veel te lang

Heb mee dan een week moeten wachten en 2 keer moeten mailen dat ik nog niks gekregen had.

Hi paul, Wat vervelen dat u wat langer op uw order heeft moeten wachten. Excuses voor het ongemak. We zullen nog even persoonlijk contact met u opnemen. Lieve groetjes, Cenzaa Nederland

Perfect!

Na jaren huidspecialisten, dermatologen etc. te zijn geweest en niet de juiste crème, masker etc. te kunnen vinden, ben ik bij Cenzaa is goede handen! Wauw wat een goed product! Ik heb de reinigingsgel, serum, masker en de 24H crème. Allemaal top producten. Mijn gezicht brand of irriteert niet na het gebruiken van het product. Één en al TOP!!!

Heerlijke producten

Het zijn mooie producten met een mooie opbouw. Het stappenplan is ook handig.

Fijne creme

Ik weet nog niet zeker of het inderdaad helemaal helpt. Want dan moet ik het langer gebruiken. Maar het smeert heel fijn en je hebt niet veel nodig. Dus ondanks dat het best aan de prijs is heb je wel waar voor je geld . Omdat je er niet veel per keer van hoeft te gebruiken.

Over Cenzaa

WELKOM IN DE WERELD VAN CENZAA Stel je een wereld voor waarin balans en een gezonde lifestyle de norm is. Een wereld waarin huidverjonging en huidverbetering worden bereikt op natuurlijke wijze. Een wereld waarin jij kunt kiezen voor de beste versie van jezelf. Zonder chirurgische ingrepen. Zonder concessies. Welkom in de luxe wereld van Cenzaa. Bij ons draait het puur om jou. Jouw huid, gezondheid, geest en geluk. Cenzaa reikt je de tools aan voor een gezonde lifestyle. We zijn er namelijk van overtuigd dat de combinatie van een positieve mindset, balans tussen body en soul en het gebruik van huidverbeterende producten leidt tot een gelukkig, evenwichtig leven. Kies voor een huid in optimale conditie. Voor nu én voor de toekomst. Start met ons unieke 6-stappenplan: een bewezen effectief thuisprogramma dat zorgt voor verbluffend resultaat, ongeacht jouw type huid.