Hele fijne echt werkende producten

Sinds ik de producten van cenzaa gebruik merk ik dat mijn huid er veel beter uitziet. Mijn rocasea is weg heb veel minder last van pukkeltjes of andere oneffenheden . En ik denk ook wel minder rimpels. Als ik het vergelijk met andere vrouwen van mijn leeftijd. Vind het zeker te duur en twijfel echt wel eens om ermee te stoppen, en sommige flesjes of potjes zijn erg snel weer leeg dat ik ook echt wel eens twijfel of ze wel vol zitten, want dat kun je om goeie regenen denk ik niet zien. Maar ben bang dat me huid dan toch slechter wordt. En het ruikt lekker en smeert goed uit. Dus ja ben toch verleidt om het blijven te gebruiken ;-)

Hai Jolanda, Bedankt voor je review. En wat super te lezen dat onze producten uw huid laten stralen. De hoogwaardige werkstoffen in onze producten werken huidverbeterend, hierdoor geeft het een optimaal resultaat, biedt het comfort en beleving. Mocht u nog vragen hebben, mag u altijd contact met ons opnemen. Groetjes, Cenzaa Nederland

Fijne producten en uitgebreid assortiment

Gebruik Cenzaa al jaren en mijn huid is er veel rustiger van geworden. Hele fijne producten en uitgebreid assortiment zodat er voor iedere huidsoort een passend prouct is.

Geweldig product!

Ben heel tevreden met het product

Snelle levering, en ik ben blij met het product.

Blij

Erg blij met de mooie producten.

Zoals verwacht geweldig

Prachtig verpakt, zorgvuldig en snel. Producten zijn zoals gewoonlijk heerlijk. Mijn huid is er echt van opgeknapt. Ben de schoonheidsspecialiste dankbaar dat zij mij cenzaa heeft aanbevolen jaren geleden

Geweldige produkten.

Mijn huid kan niet tegen alle produkten maar sinds ik jullie producten heb ontdekt is het een uitkomst.

Hai Manon, Wat super te lezen! Erg fijn dat onze producten zo veel voor u kunnen betekenen. Geniet er van. Groetjes, Cenzaa

Ik houd van dit merk.

Ik geniet van mijn dagelijkse routine.

Hi Laura, En wij genieten van deze positieve review! Fijne dag gewenst! Groetjes, Cenzaa

Heel fijne producten

Fijne producten en goed advies

Hi Marijke, Wat super om te lezen. Bedankt voor de fijne review. Prettige dag gewenst! Lieve groetjes, Cenzaa

Huidvebetering gezicht

Mijn gezicht ziet er gezonder uit

Fijne producten die een gladde huid geven

Alle producten zijn gemakkelijk aan te brengen en geven een natuurlijke glow.

Cenzaa gebruik ik nu 2 jaar en het ruikt fantastisch maar het reinigt ook goed de huid!

erg fijn

Ik gebruik Cenzaa producten sinds kort. De textuur en de geur van de alle producten is innemend, geeft gevoel van puurheid, comfort en bemind zijn.

Hi Lucyna, Bedankt voor de mooi omschreven review. Daar worden we blij van. Geniet van de mooie producten. Lieve groetjes, Laurie- Cenzaa Nederland

Super fijne producten.

Ik heb de producten voorheen altijd gebruikt. Een tijdje geswitched naar andere merken, maar ik vind uiteindelijk niets zo fijn als Cenzaa voor mijn huid.

Hi Hannke, wat super te lezen dat Cenzaa zo goed bevalt. Snel weer terug switchen dan :)!! Fijne dag gewenst, Laurie - Cenzaa Nederland

Fijn product en de huid neemt heel goed op

Heerlijke creme

Ben erg blij met de crème,, gebruik deze al jaren Alleen jammer dat de prijs inmiddels met 15 euro verhoogd sinds de eerste aankoop . Heb getwijfeld of ik de crème nog zou bestellen .

lekker fris gevoel

gebruiksvriendelijke producten die gelijk resultaat geven

Heel tevreden

Mijn huid was altijd onrustig, sinds ik Cenzaa gebruik is ‘t compleet veranderd. Ik gebruik ‘t zeker al 8 jaar zal niks anders meer willen. En ik zoek schoonheidsspecialistes op die met Cenzaa producten werken.

Sensationeel

Elke x weer een feestje om de producten van Cenzsaa te gebruiken Heerlijk in gebruik de producten zijn goed smeer baar en prettig in gebruik en op het gezicht Daarna voelt je huid ook zacht aan En de GEUR Onweerstaanbaar ! Opmerking: Ik zie dat jullie in Nijverdal zitten Ik werk als zzp’er als Gastvrouw beurzen,horeca Misschien kan ik hier in wat voor jullie wat betekenen Vr.Groet Germa

Fijne service

Snelle en fijne mail contact

Top, goed verpakte produkten op tijd geleverd.

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering en ruim assortiment

Heel fijn dat ik alle Cenzaa producten online kan bestellen. Mooi ruim assortiment en snelle levering.

Goede kwaliteit

Eigenlijk in een woord geweldig.

Cenzaa producten zijn heerlijk je hoef maar weinig te gebruiken en je ziet er verzorgt uit en je gebruikt geen vinger om het er uit te krijgen, komen er geen bacteriën in en er blijft niks achter in de verpakking. Ik vind het een top lijn.

Hi Yvonne, wat super om te lezen! Geniet van de mooie producten. Lieve groetjes, Cenzaa Nederland

Bedrijfsgegevens

Bokdamsweg 1

7627 NC Bornerbroek

074 278 3500

[email protected]

Over Cenzaa

WELKOM IN DE WERELD VAN CENZAA Stel je een wereld voor waarin balans en een gezonde lifestyle de norm is. Een wereld waarin huidverjonging en huidverbetering worden bereikt op natuurlijke wijze. Een wereld waarin jij kunt kiezen voor de beste versie van jezelf. Zonder chirurgische ingrepen. Zonder concessies. Welkom in de luxe wereld van Cenzaa. Bij ons draait het puur om jou. Jouw huid, gezondheid, geest en geluk. Cenzaa reikt je de tools aan voor een gezonde lifestyle. We zijn er namelijk van overtuigd dat de combinatie van een positieve mindset, balans tussen body en soul en het gebruik van huidverbeterende producten leidt tot een gelukkig, evenwichtig leven. Kies voor een huid in optimale conditie. Voor nu én voor de toekomst. Start met ons unieke 6-stappenplan: een bewezen effectief thuisprogramma dat zorgt voor verbluffend resultaat, ongeacht jouw type huid.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.