Fijne gezichtscreme

Ik gebruik de silk tenderness al jaren en ben er erg tevreden over.

Snelle levering. Goede producten

Fijne producten

Producten zijn fijn in gebruik. Bevalt goed. Ik heb bij mijn laatste bestelling een code ingevuld voor een gratis product maar dat heb ik niet geleverd gekregen. Misschien kunnen jullie dit alsnog versturen?

Fijne gezichtscrème

Werkt goed tegen rode vlekjes

Ik gebruik al jaren de producten en ik ben zeer tevreden ik kan ze gewoon niet meer missen De dagelijkse rituelen s’morgens en s’avonds aan mijn gelaat doen wonderen. Mvg Dina Smet

Gebruik Cenzaa al jaren

Erg blij met Cenzaa. Mijn huid is veel rustiger door het gebruik van de producten. De milde reinigingsproducten, de energetic power en de silk tenderness zijn een goede combinatie voor een gevoeldige huid.

Geweldige producten.

Heerlijke emulsie, smeert goed uit en ruikt lekker. Het doet zijn werk!

Helpt super

Mijn rode wangen zijn niet meer zo vuur rood sinds ik Cenzaa gebruik

Hi Judith, Bedankt voor uw review. Super te lezen dat Cenzaa u hierbij helpt. Lieve Groetjes, Cenzaa

Mooie producten

Sind ik cenzaa gebruik merk ik dat mijn huid veel rustiger en stralender is. Producten zijn niet heel voordelig maar je doet er lang mee en zijn van hoge kwaliteit. Ik beveel cenzaa zeker aan voor iedereen met huidproblemen

Fijne producten

Trekt goed in, ruikt lekker, voelt goed, verpakking is helaas ondoorzichtig zwart waardoor ik niet kan zien wat er nog in zit. Gaat te snel op.

Merk wat fantastisch werkt

Ik gebruik cenzaa al een hele tijd en het maakt mijn huid veel gladder

Geweldige producten

Ruikt heerlijk,trekt snel in. Miste bij mijn laatste bestelling wel gratis proef monsters.

Heerlijk!

Ik vind de producten van Cenzaa fijn in gebruik en ze ruiken heerlijk. Ik geef geen 10 omdat ik het jammer vind dat je niet kunt zien hoeveel er nog in het flesje zit. Omdat ik het zoveel gebruik kan het zomaar opeens leeg zijn..... Maar ik ben heel erg enthousiast!

Producten heel fijn, communicatie minder fijn

De producent van Cenzaa vind ik heel erg fijn. Het ruikt heerlijk, ik voel gelijk het verschil op mijn huid. Een kleine wellness behandeling, gewoon bij mij thuis. Alleen kreeg ik een mail over een actie voor een gratis product bij mijn eerste bestelling. Toen ik gelijk de volgende dag naar de site ging en in het bestelproces was, kreeg ik dat product niet. Daar heb ik over gemaild en het antwoord duurde een paar dagen. Vervolgens bleek de actie alweer te zijn afgelopen (terwijl ik de mail nét had gehad). Vervolgens kreeg ik wel een ander gratis product, maar dat was dus eigenlijk niet wat ik graag wilde. Dat vind ik jammer.

Fijne producten!

Fijne producten!

Geweldige producten en vlot besteld

Geweldige producten en vlot besteld

Uitstekende producten

Ik heb al zo veel verschillende producten geprobeerd. Maar deze van Cenzaa zijn echt top. Mijn huid blijft hiervan glad en zacht en het verzorgt mijn huid als de beste. Het is wel prijzig, maar je krijgt er heel veel voor terug. Ik wil niks anders meer.

Superfijne producten

Ik ben onlangs gestart met de aanschaf van een oogcreme van Cenzaa en inmiddels ook een gezichtsmasker, gezichtscreme, serum en de SPF creme besteld. Ik ben fan! Mijn huid ziet er top uit en voelt ook goed aan.

Genot voor mijn huid

Zelf een droge huid en via mijn specialist in aanraking gekomen met deze producten. Het is een genot om aan te brengen, ruikt lekker en voelt nog beter. Een paar keer en je hebt de routine goed door. Mijn huid reageert er goed op.

Super fijn merk

Wegens een tip van een schoonheidsspecialiste ben ik cenzaa gaan gebruiken, ik had altijd hele rode wangen en door cenzaa te gebruiken is dat vuurrode zo goed als verdwenen

Prima producten en best prijzig.

Makkelijk en snel bestellen, duidelijk beschreven.

Hele fijne producten en vlot geleverd!

Onlangs kennis gemaakt met dit mooie merk en mijn huid doet het er heel goed op. Voelt goed en mooie glow!

Producten prima, service matig

Producten gebruik ik al langere tijd en zijn prima. Laatste bestelling ging gepaard met slechte service. Voor extra producten kun je beter 6 bestellingen van €100 doen dan 1 voor €600. Als je daar dan over mailt, krijg je eerst niet eens antwoord en na een reminder een kort klantonvriendelijkheid antwoord. Erg jammer dat je als trouwe klant zo wordt afgewimpeld.

Goedemorgen, Fijn om elkaar gister even telefonisch gesproken te hebben. Zoals al even besproken is dit systeem technisch inderdaad niet mogelijk. Maar hopelijk zijn we toch tot een goede oplossing gekomen. Groetjes, Summery cosmedical Group Cenzaa nederland

heel fijn product

heb zeer goede ervaring met Cenzaa producten.

Super produkt

Gebruik het product voor mijn rosacea, merkte al direct verschil. Mijn huid is een stuk rustiger

Over Cenzaa

WELKOM IN DE WERELD VAN CENZAA Stel je een wereld voor waarin balans en een gezonde lifestyle de norm is. Een wereld waarin huidverjonging en huidverbetering worden bereikt op natuurlijke wijze. Een wereld waarin jij kunt kiezen voor de beste versie van jezelf. Zonder chirurgische ingrepen. Zonder concessies. Welkom in de luxe wereld van Cenzaa. Bij ons draait het puur om jou. Jouw huid, gezondheid, geest en geluk. Cenzaa reikt je de tools aan voor een gezonde lifestyle. We zijn er namelijk van overtuigd dat de combinatie van een positieve mindset, balans tussen body en soul en het gebruik van huidverbeterende producten leidt tot een gelukkig, evenwichtig leven. Kies voor een huid in optimale conditie. Voor nu én voor de toekomst. Start met ons unieke 6-stappenplan: een bewezen effectief thuisprogramma dat zorgt voor verbluffend resultaat, ongeacht jouw type huid.