Heerlijke producten. M’n huid heeft er baat bij is gladder en strakker

Verfrissend en snel

Mijn huid voelt fris en soepel

Heerlijke producten

Zoals altijd keurig verpakt. Prima service. Je betaalt wat meer maar ik vind dit meer dan waard. Mijn huid is enorm opgeknapt.

Perfecte snelle bezorging en ‘n zeer verzorgd pakket

Staat in bovenstaande zin

Het producten die ik gebruik van cenzaa zijn heerlijk.

Het was alleen lastig dat je niet alles in 1 overzicht te zien krijgt want nu blijk ik de verkeerde besteld te hebben.. mhmm en dat vindt ik jammer. Waarom werd deze actie niet doorgezet bij de salons ??

Fijne site

Goede uitleg, snelle site, en keurig afgeleverd!

Gezond en stralende huid

Geadviseerd door een vriendin heb ik de vit c serum aangeschaft. 2 druppels van deze serum voeg ik toe aan mijn dag- en nachtcrème. Nu na anderhalve week ziet mijn huid er stralend en gezond uit. Ik ben erg tevreden!

Oplossing geboden

Nadat het bestelde artikel niet aansloot bij mijn verwachtingen, is dit opgelost met een korting en advies om alsnog een product te kunnen bestellen dat past bij mijn wensen. Netjes opgelost

Heerlijk ,smeert lekker uit ,niet veel van nodig,ruikt lekker,

Heerlijk geurende producten die écht verzorgen

Heerlijk geurende producten die écht verzorgen. Een iets lagere prijs zou het tot een 10 maken.

Erg tevreden

Natuurlijke ingrediënten Nederlands bedrijf Dichtbij Smeert fijn

Heerlijke producten

Mijn huid is er echt beter van geworden. Het vraagt even aandacht om alle stappen onder de knie te krijgen. Maar dit loont echt. Mijn huid is zoveel rustiger. Producten zijn prettig om aan te brengen, ook een fijne geur.

Altijd snelle levering

Mijn bestelling is snel verzorgd en geleverd, super service. Het product is als altijd super!

De night en Day cream zijn geweldig

Bestellen gaat makkelijk en de bezorging was snel .Het is wel jammer dat als ik bij Cenzaa zelf bestel er geen extra proefje bijzit. Normaal bestel ik Cenzaa elders en daar zit altijd een proefje of iets bij. Dat maakt toch het verschil voor mij. Het net wat extra bieden .De aandacht voor het pakketje.

Hele fijne producten

Ik gebruik al vele jaren Cenzaa; ik vind het hele fijne producten en beveel het zeker aan.

Mijn huid ziet er echt beter uit.

Met de Cenzaa producten en de behandelingen door de specialiste is mijn huid veel rustiger en mooier geworden.

Fijne producten

Al jaren een prettige ervaring met de cenzaa producten voor mijn gevoelige huid. Die ook gevoelig is voor kleine rode eczeem vlekjes. Met cenzaa blijft mijn huid rustig en gezond.

Snelle verbetering van mijn huid

Omdat ik een gevoelige en onrustige huid heb, was ik al tijden op zoek naar een nieuwe gezichtsverzorging. Ik gebruik het nu ongeveer een week en ik merk echt verschil, ook de mensen om me heen zeggen het al. Kan het dus iedereen aanraden. Naast het 6 stappenplan voor een gevoelige huid heb ik nog extra producten besteld. Eindelijk gevonden waar ik al jaren naar op zoek was.

Fantastische producten

Ik ben erg blij met de producten van Cenzaa. Mijn huid is als nieuw. Cremes voelen comfortabel aan, met een subtiele prettige geur.

Heerlijk

Het product doet wat het behoort te doen bij mij.

Fijn dat producten nu ook online besteld kunnen worden. Snelle levering.

Producten werken erg goed en de levering van de producten ging vrij snel! Een aanrader!

Producten zijn erg fijn om te gebruiken en het bezorgen van de producten ging vrij snel! Blij met de producten!

Heel fijn product!

Mijn huid is echt blij met de gezichtsverzorging! Voelt zachter aan, minder droog en fijne lijntjes worden minder zichtbaar.

Goede resultaten met cenzaa

Ik heb last van rozea maar sinds ik cenzaa gebruik is het een stuk rustigr en is het onder controle. Ik ben er heel blij mee.

Over Cenzaa

WELKOM IN DE WERELD VAN CENZAA Stel je een wereld voor waarin balans en een gezonde lifestyle de norm is. Een wereld waarin huidverjonging en huidverbetering worden bereikt op natuurlijke wijze. Een wereld waarin jij kunt kiezen voor de beste versie van jezelf. Zonder chirurgische ingrepen. Zonder concessies. Welkom in de luxe wereld van Cenzaa. Bij ons draait het puur om jou. Jouw huid, gezondheid, geest en geluk. Cenzaa reikt je de tools aan voor een gezonde lifestyle. We zijn er namelijk van overtuigd dat de combinatie van een positieve mindset, balans tussen body en soul en het gebruik van huidverbeterende producten leidt tot een gelukkig, evenwichtig leven. Kies voor een huid in optimale conditie. Voor nu én voor de toekomst. Start met ons unieke 6-stappenplan: een bewezen effectief thuisprogramma dat zorgt voor verbluffend resultaat, ongeacht jouw type huid.