Heel fijn product!

Mijn huid is echt blij met de gezichtsverzorging! Voelt zachter aan, minder droog en fijne lijntjes worden minder zichtbaar.

Goede resultaten met cenzaa

Ik heb last van rozea maar sinds ik cenzaa gebruik is het een stuk rustigr en is het onder controle. Ik ben er heel blij mee.

Ik vind het heerlijk

Gebruik het A jaren, mijn huid voelt fris en goed

Hele fijne geur

Een geur die ik heerlijk vindt ruiken. Heb vele geurtjes in huis maar deze blijft mijn favoriet.

Altijd goed bezorgd

Uitstekend serum voor de ouder wordende huihuid

te duur

Het is een mooi product, smeert makkelijk en geeft een egale kleur. maar aan het einde van de middag is het als het ware opgelost en dekt het niet de rode wangen waar ik het voor gekocht had. De prijs is te hoog

Voor de eerste keer producten van Cenzaa besteld. Maat had een probleem dat er bij de afrekening verzendingskosten zouden bijkomen. Terwijl er op de site staat gratis verzending vanaf 50€. Heb contact opgenomen via mail...en enige tijd later had ik al antwoord. Dat ze het gingen nakijken voor mij. In de laatste mail hebben ze mij beloofd dat ze de betaalde verzendingskosten gingen vergoeden. Kon wel enige dagen duren....tot op heden nog niks ontvangen...maar heb er vertrouwen in dat het bedrag binnen enkele dagen wel verschijnt op mijn rekening! Dus goed opgelost en ben goed verder geholpen!

Heel fijn produkt.

Zowel de oogcreme, de serum als de dag/nachtcrème smeert goed uit. Ruikt heerlijk en voelt elke dag als een verwennerij. Enige minpuntje...in de fles oogcreme zit weinig inhoud. Daardoor relatief duur.

Snelle levering en een investering voor je huid

De prijs kwaliteit verhouding is goed; het kost wat meer dan een drogisterij merk maar ik merk dat ik mijn huid echt een plezier doe met de cenzaa producten!

Heerlijke geur

Zo blij met mijn dag/nacht crème , heerlijke geur , en verzorgend .

Levering

Snelle levering van het product. Het product zelf is prima ik gebruik het al heel lang.

Ben er bijzonder van onder de indruk

Mijn zeer gevoelige huid voelt zacht en soepel, de roodheid vermindert aanzienlijk. Erg fijne producten.

Fijne crème, en goed smeerbaar.

Fijne crème

Zijn in het algemmeen goed. Ik ben alleen verbaasd waarom men niet rrageert als ik al meerdere malen om een boekje vvraag waarop ik de zegels kan plakken.

Geweldige producten

Sinds ik de producten van Cenzaa gebruik, is mijn huid zeer goed verbeterd

Ik heb jaren lang anders dure gezichtsverzorgingsproducten gebruikt en mijn huid dat neigt naar acne bleef onrustig. Totdat ik een gezichtsbehandeling kreeg bij Beauty Fit Zaandam en daar het advies kreeg om de producten van Cenzaa te gebruiken. Ik wist niet wat me overkwam. Na bijna 22 jaar geleefd te hebben met acne op mijn gezicht was al na 1 week de verandering zichtbaar. Cenzaa doet echt wat het beloofd. Het is een geweldig gezichtsverzorgingslijn en het is gewoon in 1 woord fantastisch. Wat ben ik de meiden van Beauty Fit Zaandam dankbaar dat ik mezelf nu zelfs zonder make up kan vertonen omdat mijn huid er gewoonweg gezond en mooi uitziet.

Fijn spul

Neemt snel op

Prima, het bevalt goed.

Fijne producten, maar wel prijzig. Vooral voor mijn dochter die ze graag gebruikt maar ze zelf te duur vindt. Ze woont nu nog thuis dus gebruikt ze mijn producten.

Goede en snelle levering

Snel besteld en heel snel in huis

Overzichtelijk en snel geleverd

De producten geven mijn gezicht heel veel rust, wat betekent dat ik minder pukkeltjes, puisten en minder vlekken in het gezicht heb. Ik zou het iedereen aanraden!

Hele fijne producten

Cenzaa heeft een breed assortiment, dus voor iedere huid is er een passend product. Het zijn hele fijne producten, ook geschikt voor de gevoelige huid.

Super snelle levering

Goede en snelle levering

Producten komen overeen zoals deze beschreven worden.

Bokdamsweg 1 7627 NC Bornerbroek

Over Cenzaa

WELKOM IN DE WERELD VAN CENZAA Stel je een wereld voor waarin balans en een gezonde lifestyle de norm is. Een wereld waarin huidverjonging en huidverbetering worden bereikt op natuurlijke wijze. Een wereld waarin jij kunt kiezen voor de beste versie van jezelf. Zonder chirurgische ingrepen. Zonder concessies. Welkom in de luxe wereld van Cenzaa. Bij ons draait het puur om jou. Jouw huid, gezondheid, geest en geluk. Cenzaa reikt je de tools aan voor een gezonde lifestyle. We zijn er namelijk van overtuigd dat de combinatie van een positieve mindset, balans tussen body en soul en het gebruik van huidverbeterende producten leidt tot een gelukkig, evenwichtig leven. Kies voor een huid in optimale conditie. Voor nu én voor de toekomst. Start met ons unieke 6-stappenplan: een bewezen effectief thuisprogramma dat zorgt voor verbluffend resultaat, ongeacht jouw type huid.