Heel goed en snelle levering

Heel prettig, goede service en snelle levering.

Zeer goede service, snelle levering en mooie prijs-kwaliteit verhouding.

Top verzorgd

Snelle levering, stevig verpakt, goede betaalbare producten en snelle levering

Goede kwaliteit, goede prijs, perfecte aflevering

Het product was in orde en snel geleverd

Snelle levering, beschrijving bij artikel helemaal top

Het artikel was goed beschreven (afmetingen). Het artikel was heel snel geleverd

Top kwaliteit.Zeer vriendelijk!!!

Zeer netjes verpakt,en supersnel verzonden.

Netjes en correct

Na verzending van producten gebeld. Omdat ze gekozen leverdatum over het hoofd hadden gezien.

Een aantal van mijn plantjes zijn helaas al dood na een paar weken

Een aantal van mijn maagdenpalmpjes zijn ondanks goede verzorging uiteraard, helaas toch al dood.

Prima verpakt. Prachtige potten!

Goed verpakt. Snelle levering. En de potten zijn prachtig. Ik ben er blij mee.

Levering volgens afspraak

Eerste ervaring tot volle tevredenheid

In een woord : geweldig

Binnen 24 uur het gekochte artikel , correct verpakt, geleverd.

vriendelijk

behulpzaam maar beter controleren bij verzending heel goed wind scherm

Ik vind het jammer dat de boompjes een rare vorm hebben

Gemotiveerde bezorger

2 tafelbbq’s besteld, kwamen in een lange doos, helemaal prima. Alleen een raadsel hoe de.bezorger de doos achter ons huis heeft gekregen terwijl de tuindeur op slot zat, 5 december bezorgstyle?

Gebeld, besteld en ontvangen. Top geregeld

Alles super snel geregeld

Top service.

Retour aangemeld en dankzij Nannie zeer goed geholpen bij dit proces. Deze mevrouw weet wat klantvriendelijkheid en service is, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer.

Uitstekende communicatie, en afspraken worden keurig nagekomen. Goede kwaliteit plant.

correcte levering

Zowel het gebruik van de website als de levering zijn goed. Spijtig van de dagelijkse mails voor de beoordeling. Dit vind ik vrij agressief. Iedereen is vrij om te beoordeling, dit is geen verplichting. Al drie dagen achter elkaar krijg ik dezelfde mail. Dit werkt averechts ...

Beste Diana, Bedankt voor jouw beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent over het gebruik van onze website en de levering. We waarderen je feedback over de meerdere e-mails die je hebt ontvangen voor het schrijven van een review. Dit is zeker niet de bedoeling, normaal gesproken sturen we slechts één e-mail. We begrijpen dat dit vervelend is en gaan meteen uitzoeken wat hier is misgegaan. Nogmaals bedankt voor jouw feedback, dit helpt ons onze service te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Tuincollectie.nl

Gewoon goed

Had een mooie buitenlamp gezien op zonne energie. 2 gekocht, opgeladen en branden erg mooi. Niet te vel, leuk sfeer licht. Helaas ging er 1 kapot, los onderdeel. Maar dat werd super snel en na alle tevredenheid opgelost. Gelijk met een oplossing komen. Top

Alles werd netjes en op tijd en volgens afspraak geleverd

Batterijen voor de solar tuinverlichting werd netjes en op tijd en volgens afspraak geleverd bij ons thuis. Ook goed dat het niet zoals afgesproken is bij de buren maar bij ons thuis afgeleverd. Toppie Top ga zo door.

Product als beschreven en goede en vlugge afhandeling.

Een snelle en correcte levering en de boompjes waren verzorgd ingepakt en met een goede informatie. Er was ook een attentie bijgeleverd en dat was zeer aangenaam.

Mooi boompje

Appelboompje besteld en deze ziet er keurig uit. Nu hopen dat hij zijn best gaat doen in de patio.

Kanaalweg 7

5993AZ Maasbree