een super ervaring.

Een super ervaring. Een mooie kamado besteld. Ik had alleen over de bezorgkosten van 60 euro gelezen. Dit bij mijn bestelling aangegeven direct een duidelijke mail dat dit wel vermeld staat dat klopt ook. Maar om dit te compenseren kreeg ik een mooie tempratuur met t.w.v 79euro. De andere dag alles keurig geleverd. Top geregeld.

Snelle verzending

Voor het eerst besteld en zeer tevreden snelle levering, goede communicatie

Door de menselijke factor was er heel even wat kriebels, maar zijn voortreffelijk opgelost! Dus de complimenten voor het klantenservice team. Bedankt voor jullie inspanningen. Nogmaals complimenten.

Super Helemaal top!

Prachtige tuintafel met trespa blad in marmer effect. In 3 woorden. Kon Niet Beter♥️

Snelle, nette levering

Product zoals beschreven op de website, goed verpakt, inclusief beschrijving hoe te verzorgen.

Snel geleverd en goed verpakt.

Zeer goede kwaliteit. Laat de lente maar komen

Attent gehandeld

Mooie planten

Mooie planten en snel verstuurd. Bezorgservice heeft er een dag langer over gedaan en gaf de doos met planten op de zijkant aan. Gelukkig zaten de planten vrij goed ingepakt. Ze staan nu al mooi in de tuin.

Gewoon super !!

Bestellen was makkelijk, bezorger ook vriendelijk

Keurig verpakt Keurig op tijd geleverd Kwaliteit op eerste gezicht goed

Goede levering op de afgesproken dag!

Goeie communicatie, komt afspraken na en boompjes zijn in goede staat!! Zeer tevreden

Mijn ervaring is top, de bestelling was zeer verzorgd verpakt en de kwaliteit heel goed. Er zat een duidelijke beschrijving bij hoe hoe hij geplant diende te worden en hoe te verzorgen. Ik vond het top! Dank daarvoor.

Keurig bezorgd mooi boompje

Snelle levering. Planten zijn goed verpakt

Prachtige planten, prima service

Ik heb drie prachtige boompjes besteld. Levering kwam snel. Alles prima in orde. De boompjes staan inmiddels in de grond te jubelen.

Awel voor de eerste keer top

Awel voor de eerste keer top

Jammer dat het product niet exact 30 cm is zoals productomschrijving zodat het niet past, met wat aanpassingen is het toch gelukt.

Product volgens foto en snelle levering

Prims

Prima kwaliteit snelle levering

Superrrr!

Top ! Snelle levering en keurig ingepakt! Mijn bestelling was ook heel mooi!

Snelle verzending, prima kwaliteit plante

De bestelling was snel geplaatst, levering was prima en plantjes waren precies volgens verwachting. Kwaliteit was ook heel goed, er zat geen een plantje bij die niet goed was (taxus 20-30cm met volle kluit). Doos van kunstmest leek al wel een paar jaar oud, die was al helemaal verkleurd.

Leveing supersnel,goed verpakt en kwaliteit

De bestelling ging prima. Plantjes heel mooi. Alleen kwam de bestelling een dag eerder dan was aangegeven. Daardoor moest ik snel wat regelen op mijn werk. Het is verder goed gegaan maar dat is wel een aandachtspuntje.

Beste Ans, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plantjes, maar wat vervelend dat het met de leverdatum mis is gegaan. Normaliter letten we erg goed op de aangegeven leverdatum, maar het lijkt erop dat we hem dit keer onverhoopt over het hoofd hebben gezien. Excuses hiervoor, we zullen er dan ook nóg meer aandacht aan besteden. Gelukkig is het alsnog gelukt om iets te regelen. Verder willen we u bedanken voor de mooie review! Hopelijk tot ziens in onze webshop. Groeten, Team Tuincollectie.nl

Geen mooie planten

Planten vallen heel veel tegen hoop dat ze aanslaan

Beste mevrouw Paauwe, Bedankt voor uw review, maar wat vervelend om te horen dat u de Taxus Baccata planten vindt tegenvallen. De Taxus plantjes hebben wij voor uw bestelling bij de kweker opgehaald. Dit zijn dus nieuwe 'verse' planten, waardoor ze wellicht wat kleiner uitgevallen zijn dan u gehoopt had. We gaan er dan ook vanuit dat ze gewoon goed aanslaan nadat ze geplant zijn. Mocht het blijken dat ze echt niet goed zijn, horen we het uiteraard graag, zodat er naar een oplossing gekeken kan worden. Met vriendelijke groet, Team Tuincollectie.nl

prima.

Prima ervaring. aanrader.