prima.

Prima ervaring. aanrader.

Had verkeerde aankoop gedaan,werd perfect opgelost!!!!

Artikel netjes verpakt.

Artikel was netjes verpakt en klopte met de foto.

Mooie website, duidelijk en snelle levering!!!

Mooie uitgebreide website, snelle levering!!! Ik beveel deze site zeker aan.

Hele mooie bloempot

Snelle en goede levering. Heel erg blij met de bloempot.

Mooie escallonia

Ik vond de escallonia op stam erg mooi. Goed verpakt en snel bezorgd

Prima. Blij mee

Mooie potten en een prima prijs

netjes afgeleverd, alleen te weinig schroefjes

Mooi product, goede prijs, snelle levering

Prima geleverd en mooi.

Het is een mooie stevige tuinkast. Ik heb alleen naar jullie gebeld dat ik 2 metalen ophang kettinkjes mis in de geleverde doos. Naar deze ontbrekende kettinkjes wordt gezocht en ga er vanuit dat deze nog geleverd worden.

Snelle levering, goede communicatie

Helemaal goed!

Bestellen ging makkelijk en snel. Helaas duurde de ontvangst iets langer, maar na een heel prettig telefonisch contact was dat snel opgelost! In de uitverkoop net na de kerst is het zo ontzettend druk, heel goed te snappen. Maar daarna binnen 24 uur ontvangen, dus top! Heel fijn!

Snelle verzending, vriendelijke medewerkers

Er waren 2 ornamenten niet meer voorradig, werd ik netjes 2x over gebeld, toen ikzelf niet terug belde. Spullen netjes verpakt,alles nog heel.

Bestelling binnen twee dagen in huis! Top service.

Prima levering

Goede communicatie

Prima snelle levering

Een prima service.

Goede ervaring

Na mijn bestelling online bleek de verlichting van het product defect. Hiervan heb ik telefonisch melding gedaan en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze boden aan om hetzelfde product nogmaals op te sturen. Beide leveringen verliepen vlot.

Fijne service

Leuke producten en heel fijne service, ze bellen netjes als iets niet op voorraad is en doen een alternatief voorstel.

teleurstellend

niet alles kon geleverd worden, 1 van de led lampjes wil niet aan blijven, en alles was gewoon in een doos geflikkerd, zal er niet nog eens bestellen

Artikel is niet geleverd omdat het uitverkocht bleek te zijn.

De dag nadat ik het artikel besteld had, werd ik gebeld met de mededeling dat het uitverkocht was en de order geannuleerd zou worden. Met een online systeem zou je denken dat de voorraad up to date is.

Beste Cynthia, We vinden het heel vervelend dat je een artikel had besteld, dat niet meer op voorraad bleek te zijn. Dit is absoluut niet de service die wij normaal gesproken willen bieden. Door de kerstsale zijn er zo ontzettend veel online verkopen én verkopen in onze fysieke winkel tegelijkertijd geweest, waardoor ons voorraad systeem dit inderdaad niet altijd helemaal goed heeft kunnen verwerken. We gaan hier naar kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Tuincollectie.nl

Goede prijzen, vriendelijke klantenservice of

Fijne sale op kerstproducten, snelle en secure levering, vriendelijke klantenservice

Mooi product met snelle levering

De kerstballen waren precies zoals op het plaatje. Snelle levering en mooie prijs.

Fijn bedrijf

Prima service en goede producten. Enig verbeterpuntje is het winkelwagentje. Het zou fijn zijn als de producten erin bleven zitten. Ik heb het nu 2x over moeten doen waarbij ik dus een product vergeten ben. Maar de service is uitstekend, de levering prima. Ik kom zeker een keer terug.

Wacht het af

Heb nog niets ontvangen , ook geen track en trace code , dus wacht het af

Beste Adinda, Wij hebben inmiddels contact met je opgenomen over je bestelling en deze verder afgehandeld. Nogmaals onze excuses voor het wachten. Met vriendelijke groeten, Team Tuincollectie.nl