Tuinverlichting

De volgende dag al bezorgd!

Positief

Snel geleverd, juiste artikel

Duidelijk en netjes geregeld

Bij levering ontbrak er een item Maar na telf overleg met Mevr Nannie werd dit snel en keurig opgelost Foutjes kunnen gebeuren maar hoe je dit oplost is dan ook zeer belangrijk Nogmaals keurig gedaan

Heerlijk om te krijgen wat gevraagd is.

Need I say more?!

Snel geleverd wat ik besteld had

Ik wist wat ik nodig had. Maar het werkte ook zoals ik het gewenst had.

zeer vriendelijk en uitsekende service

een paar van mijn bestelde oplaadbare waxinelichtjes bleken na opladen het niet te doen, ik heb gebeld heel vriendelijk geholpen. Hoefde kappotten niet retour te sturen als bewijs, kreeg gelijk een doosje met nieuwe. Ook de website vind ik zeer fijn, zover ik kan zien de enige goede website die 1 van de Groenrijken heeft. Top Jammer dat jullie voor mij zo ver weg zitten anders had ik de winkel ook zeker bezocht.

Mooie volle boom , tevreden

Helemaal top!

Snelle levering, vriendelijke klantenservice en goed ingepakt. Producten geleverd zoals gehoopt. Toppie!

Super goede vlotte service

Bij m’n bestelling 3 bbq bordjes kapot aangekregen. Binnen 3 dagen 3 nieuwe bordjes gekregen. Echt top service

SUPERSNELLE LEVERING

GOEDE VERPAKKING SUPERSNELLE LEVERING.ZAL GRAAG WEER BESTELLEN.PRIMA.

manden besteld

vriendelijke dame aan de telefoon om de bestelling op te nemen - Dat is op zich bijzonder - Bij veel bedrijven zijn niet tel bereikbaar en dan krijg je een buitenlander die nauwelijks nderl spreekt -Op exact de aangegeven tijd hier afgegeven -

Snel geleverd, product zoals omschreven, goede prijs kwaliteit verhouding.

Fijne ervaring

Veel keuze in allerlei kerstversiering en aan scherpe prijzen. Onlangs een bestelling geplaatst en deze heb ik zeer snel ontvangen. Alles met zorg ingepakt. Bravo! Doe zo voort.

Gemakkelijk bestellen, goed contact en service

Ik heb 2 verschillende apparaten besteld, maar kreeg per ongeluk 2 dezelfde. Snel contact via mail gehad en het andere apparaat werd alsnog snel opgestuurd. Het verkeerde apparaat mocht ik houden, omdat het goedkoper en beter voor het milieu was om het niet retour te zenden. Top oplossing. Geweldig bedankt voor deze service.

Geweldig mooi deze prachtige Engel met metalen vleugels

Prachtig deze Engel met metalen vleugels ,,ik heb haar gekocht voor mijn dochter ,omdat ze er altijd voor mij is ,,een Engel voor een Engel

Topservice!

Na mijn online bestelling werd ik telefonisch benaderd om mijn bestelling te verifiëren en de volgende dag had ik de bestelling al in huis. Hele fijne persoonlijke service. Zo maak je het niet vaak meer mee tegenwoordig! Super!

Uitstekend!

Snelle, keurige levering. Product voldoet aan de verwachting.

Snel geregeld allemaal

Mooie opblaas kerstballen besteld en snel geleverd. Helaas bleek er eentje met een lek. Het kostte alleen een mailtje en bij gebrek aan voorraad stond het bedrag direct weer op m’n rekening. De anderen hangen in de bomen te wapperen. Ziet er precies uit als op de site.

super

super site mooie spullen

Artikelen zoals omschreven, uitstekend voldoet geheel aan de verwachting.

Tuincollectie doet wat ze belooft en heeft er weer een zeer tevreden klant bij!

Duidelijke website met een prima assortiment Overzichtelijk Goede communicatie Uitstekende afhandeling van de aankoop

Top ervaring

Heel erg leuk vogelhuisje, het werd dezelfde dag (!) nog verzonden, waardoor ik het de volgende dag al in huis had. Top!!

Degelijk, heel goed

Zo lang op zoek naar een haak en tafelklem. Nu beide in een!!

Uitstekend!

Heb tweemaal kerststrikken online gekocht en bij beide bestellingen is er rekening gehouden met mijn verzochte kleurkeuze! En heel erg snel en zorgvuldig geleverd! Super service dus, heel erg blij met mijn kerststrikken! Ik wens de medewerkers van Tuincollectie alvast hele fijne feestdagen!

levering is volgens afspraak.

Kanaalweg 7

5993AZ Maasbree