Top bedrijf

Goede begeleiding en vakkundig.

dienstverlening en vloer, allebei grote klasse

Wij kochten onze vloer in het voorjaar van 2022. We waren meteen om vanwege de persoonlijke benadering en natuurlijk ook omdat we de vloeren heel mooi vonden. We bezochten Xylo in Eijerkamp Zutphen, de showroom is ook al zondermeer fantastisch met hele vloerdelen die rechtop tegen een wand zijn gemonteerd, een geniale vondst vonden wij. Door tegenslag bij de renovatie van onze woonkamer moest het leggen van de vloer een half jaar worden uitgesteld. In deze tijd hadden wij veelvuldig contact met diegene die de planningswerkzaamheden uitvoerde, ook die service was fantastisch, de vloer kon in opslag blijven en steeds weer het persoonlijke contact om zaken goed met elkaar af te stemmen. Ja, en dan het leggen van de vloer, dat werd uitgevoerd door Salland Parket, en alweer die persoonlijke touch, daar is het hele team geweldig sterk in, wij genieten elke dag van het resultaat, de vloer werd in 2 dagen gelegd, een mooi proces om van dichtbij mee te mogen maken. Grote klasse, bedankt allemaal !!

Plezierig bedrijf en een ruime keuze in vloeren.

Compliment voor Bert die de vloer heeft gelegd. Op en top vakman.

Vriendelijke, behulpzame en deskundige dienstverlening

Na de prettige gesprekken in de winkel, is er ook twee keer een medewerker komen kijken om de situatie te beoordelen. Dat was prettig en professioneel. De twee heren die het parket hebben gelegd waren eveneens deskundig en vriendelijk.

best of the best

i have a newbouw house, for all of my suppliers i love xylo most and I recommend to everyone, they really love their products and jobs, they care of people, they think of you, its so beautiful and so clean, also after sales perfect, really nice people and nice floor.

Top bedrijf

Deskundig, adequaat, prachtige vloeren, vlekkeloze service

Fijne werk relatie, goede keuze vloer, vlot, rustig en gedegen werk.

Onze relatie met Xylo bestaat al sinds 2003. Goede, objectieve voorlichting in de ontwerpfase.Ieder project is met een goede planning en hoge kwaliteit uitgevoerd. Ook is er ruimte voor kleine aanpassingen en ad hoc oplossingen voor onverwachte situaties. Hierbij dank aan Mark en z'n team. Willem en Lydia Dekker

TOP en netjes afgewerkt.

Zeer professionele organisatie. Wij zijn er blij mee.

Fijne zaak, fijne mensen

Vloer op maat geleverd die nergens meer te verkrijgen leek. Mooi op maat gemaakt en een prachtige vloer gekregen . Blij mee !

Vakwerk

We hebben zowel onze eiken parketvloer laten schuren en de trap laten bekleden. Beide keren uitgevoerd door vakmannen en met een mooi eindresultaat. Heel blij mee!

Fijne medewerkers en goede adviezen

Het was zowel tijdens het uitzoeken van de vloer en nadien de montage een fijn en prettig bedrijf om mee samen te werken.

verwachting volledig waargemaakt

Keurige man die de vloer kwam leggen. Zijn zeer tevreden. Vloer is prachtig geworden.

vakkundig en zeer mooi resultaat

Erg mooie vloeren en aangebracht door zeer vakkundig personeel

uitstekend vakwerk

Onze eikenhouten parketvloer is snel en vakkundig mooi gelegd. Had bij aankoop wel graag meer info gekregen met betrekking tot het beschermen van de vloer tegen krassen (schuiven met een fauteuil bijvoorbeeld moet je echt niet doen).

Ook voor een "kleine klant" alle aandacht!

Heel prettige sfeer, helder advies! Er werd uitgebreid de tijd genomen, ook al was duidelijk dat we (eventueel) maar een kleine bestelling zouden gaan plaatsen! Die uitgebreide tijd gold natuurlijk ook voor andere klanten, dus als je geen afspraak hebt gemaakt, loop je grote kans dat je lang moet wachten.... Dat werd duidelijk gecommuniceerd trouwens! Fijne afhandeling ook uiteindelijk!

Prachtige vloer geworden

Er moest een stukje vloer erbij komen, waar een aantal keukenkastjes weggehaald waren. Daaronder bleek de parketvloer niet door te lopen. Het werk is prima gedaan, je kunt het verschil niet meer zien, ongelovelijk.

Fijn bedrijf

Goed advies, komt afspraken na en vakkundige medewerkers

Parketlegger perfect, communicatie met Els Snoeiing was dramatisch.

Zie boven. Els functie elders!

GOED BEDRIJF!

Goed advies bij het kiezen van een houten vloer doe geschikt is voor vloerverwarming. Alert met het geven van een waarschuwing voor een komende prijsverwachting. Vakkundig plaatsen (lijmen van de vloer).

Teleurstellend

Mijn verwachtingen kwamen niet overeen met de uitvoering van het werk. Dit was te wijten aan onduidelijkheid in afspraken die wat mij betreft voorafgaand aan uitvoering aangegeven had moeten worden.

Behulpzaam in de winkel, snel en vakkundig gelegd in onze woonkamer

We zijn erg blij met de pvc vloer van Xylo vloeren. Van A tot Z was de service heel goed.

Teleurstellend

In de voorwaarden staat genoemd dat ee gewerkt van plint tot plint. Ik heb een platte en een opstaande plint. Platte plint werd niet meegenomen bij de renovatie met als gevolg kleurverschil. Deze onduidelijkheid had voorkomen kunnen worden door dit vooraf helder aan te geven.

GOED BEDRIJF!

Goed advies bij kiezen van een houten vloer geschikt voor vloerverwarming. Alert met waarschuwen voor komende prijsverhoging. Vakkundig plaatsen (lijmen) van de vloer.