GOED BEDRIJF!

Goed advies bij kiezen van een houten vloer geschikt voor vloerverwarming. Alert met waarschuwen voor komende prijsverhoging. Vakkundig plaatsen (lijmen) van de vloer.

GOED BEDRIJF!

Jammer

Bij de uitvoering van het werk blijkt dat de bestaande platte plint niet wordt meegenomen in de renovatie van de vloer. Hierdoor ontstaat kleurverschil met de rest van de vloer. Onduidelijkheid qua afspraken is de oorzaak.

Onduidelijke afspraken

Uitvoering van renovatie verliep goed. Door onduidelijkheid in afspraken werd platte plint niet meegenomen in de renovatie.

Onduidelijke afspraken

Beter gewend

Niet tevreden over duidelijkheid in afspraken met als gevolg een afwijking in verwachtingen eindresultaat.

zeer tevreden

Alles loopt zoals vooraf is afgesproken

Goed geadviseerd en gerealiseerd.

Prachtige vloer, goed gelegd en zeer aangenaam in gebruik. Het enige minpuntje was dat door Corona de afgesproken datum uitgesteld werd maar het bleef gelukkig beperkt tot een week.

Geweldig product

Prachtig product, zeer kundig geholpen (men neemt ruim de tijd om alles door te nemen en uit te leggen) en daarna zeer professioneel en vakkundig gelegd. Niets dan lof.

Wij hebben het gehele traject super ervaren. Het advies over de keuze van de vloer was prettig en eerlijk, waarbij er alle tijd werd genomen. In het voortraject werd de vloer door een medewerker van Xylo zelf ingemeten en voor het leggen werd de ondergrond goed gecontroleerd. Hierbij werd er altijd duidelijk gecommuniceerd (wie, wat en wanneer). De medewerker die de vloer heeft gelegd was een vakman en ook nog zeer prettig in de omgang. Al met al super tevreden dus!

Er tevreden van service in winkel tot het leggen van de vloer

Erg blij met de service in de winkel en nadien met het leggen van de vloer. De vloer ligt er super mooi in. Super tevreden!

Xylo heeft een topvloer gelegd

Vanaf het moment dat we bij Xylo vloeren binnen kwamen wisten we al: Dit is de juiste plek om een vloer aan te schaffen. De hartelijke ontvangst en de zeer professionele informatie maakten dat wij snel de juiste keuze konden maken.

mooie vloer, goede informatie, vakkundig gelegd

zie hierboven

Goede service en prettige persoonlijke begeleiding bij het uitkiezen en plaatsen van de vloer. We genieten er iedere dag van.

Fantastische vloeren met een top service!

Zeer betrokken en meedenkend. Uitstekende service & kwaliteit. Komen afspraken na en de monteurs zijn erg bekwaam en hebben kennis van zaken. Wij zijn ontzettend blij met onze houten vloer...m.a.w. een absolute aanrader!

Het voldeed volledig aan onze verwachting!

Naast een gedegen advies en dito offerte is eea naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ook de tussentijdse controle voor aanvang was goed en verhelderend. Met het resultaat zijn wij zeer content!

fantastisch

Alles is goed en professioneel gegaan, vanaf de dag dat wij bij Xylo vloeren binnenliepen. De afspraken zijn duidelijk en correct geweest. Het verloop van de werkzaamheden prima, de kwaliteit van de vloer geheel zoals afgesproken. De vakmanschap van de parketlegger uitstekend. Vriendelijk en flexibel.

Prettig contact, prima resultaat

Prettig contact met verkoper Dennis. Hij reageert heel snel, is vriendelijk, denkt mee over wat nodig is en geeft helder uitleg. Prima service en goed resultaat door de man die een beschadiging aan onze vloer kwam verhelpen. Financiële aspect ook goed geregeld; prima prijs en netjes afgehandeld.

Gerritsenweg 11 7202 BP Zutphen

+31 575 512 304