Mooie vloer en deskundig gelegd

Van aankoop tot en met het leggen van de vloer perfect geregeld. Jammer dat wat voorheen was afgesproken, dat er nog iemand een na controle oplevering zou doen, niet nagekomen is.

Niet helemaal zoals verwacht.

Een zeer prettige, luxueuze droomervaring.

Professionele kennis, wonderschoon parket, warme en persoonlijke ontvangst, uitstekende aangename parketleggers. Kortom: goud.

Goed bedrijf: maakt waar wat beloofd wordt!

Na een gedegen advisering en een stevige onderhandeling over de prijs besloten om onze vloer bij Xylo te kopen. Geen spijt van gehad: het verhaal klopt van begin tot eind. We zijn blij met het resultaat!

Kwaliteit en ook goede service achteraf

Goede communicatie; duidelijke offerte; flexibel in meedenken maar ook uitvoering: er moesten drie bouwlagen van een woning die reeds n gebruik was van vloeren worden voorzien; er werd goed meegedacht hoe e.e.a. zo eenvoudig mogelijk kon worden opgelost; kwaliteit van de vloerenleggers uitstekend: ook zij deken mee.

Klantvriendelijk, snel, schoon, en alles werkt.

prettige verkoper en prettige vloerenlegger

We hebben de aankoop in Zutphen als prettig ervaren. Wel wat snel maar dat is de verdienste van de verkoper. Hij had in de gaten dat één van ons snel over een vloer wilde beslissen en dat is natuurlijk altijd fout om dan gelijk een beslissing te nemen. De prijs viel uiteindelijk ook aanzienlijk hoger uit dan was afgesproken, maar dat had deels te maken met allerlei extra dingen. Henk de vloerenlegger uit Raalte was bijzonder vaardig en hulpvaardig, maar ja hij is door ons dan ook verwend. Was meedenkend en gaf mogelijkheden aan waardoor de vloer er waarschijnlijk nu erg mooi inligt.

Problemen kunnen ontstaan, het gaat erom hoe je ze oplost, dat hebben ze bij Xylo heel mooi gedaan!

Bij het leggen van de vloer, gingen er een aantal zaken niet goed. Niet specifiek iemands schuld, maar zo'n moment dat alles even niet meer loopt zoals het verwacht was. Xylo heeft continu meegeholpen in het vinden van oplossingen. Ook ruim buiten werktijden waren zijn ze aan de slag gegaan en is alles exact op tijd en naar wens opgeleverd. Soms is het belangrijker om te ervaren dat je leverancier er ook is als het allemaal net ff niet loopt als gepland. Dank nog!

Ik ben zeer tevreden over Xylofoon vloeren

Van het begin (oriëntatie in de winkel) t/m oplevering van de vloer, ben ik zeer tevreden. Mijn vloer ligt er nu ca. 6 maanden en totaal geen spijt ; integendeel.

Prachtige vloer, toch geen aanrader

Voor onze nieuw te bouwen woning kochten we een Bergland parketvloer bij XYLO. Advies bij aankoop was goed en plezierig, bij verlenen opdracht flesje wijn, helemaal goed. Ondanks de hele ruime termijn (ruim half jaar) kwamen toen oplevering woning in beeld kwam signalen van mogelijk niet tijdig beschikbaar zijn van de vloer. Ook onduidelijk of leggen zou gaan lukken op voor ons benodigde tijdstip. Wij verlengden venster waarop gelegd zou kunnen worden naar 3 weken door andere afspraken te verplaatsen. Tot op het laatste moment bleef niet duidelijk of het leggen van de vloer ging lukken. In de tussentijd kwam wel de definitieve berekening van het aantal m2. De offerte was gebaseerd op de bouwtekening, bij een vloer van ruim 100m2 uiteindelijk bijna 16% (!) meer, een flinke financiële tegenvaller. Verklaring was de grote raampartijen, waar te weinig vloer was gerekend. Ramen stonden echter gewoon op tekening. Natuurlijk netjes afgedekt in de kleine lettertjes. Uiteindelijk werd op het allerlaatste moment duidelijk dat de vloer toch geleverd en gelegd kon worden. Wij zijn uiteindelijk zeer tevreden over het eindresultaat en de legger (Mike) krijgt van ons een 10! De naar arrogantie neigende werkwijze van XYLO nadat de koop gesloten was heeft ons veel zorg gegeven. Ondanks dat we een prachtige vloer hebben voor ons reden XYLO toch niet aan te bevelen.

Geachte mevrouw en meneer Groen-Panhuis, Ondanks dat u aangeeft zeer tevreden te zijn over het eindresultaat overheerst een negatief gevoel en dat is niet fijn. Daarom voel ik de behoefte om de volgende toelichting te geven op de gang van zaken. Helaas zijn wij afhankelijk van factoren waar we zeker onder de huidige marktomstandigheden geen grip op hebben. Dit zijn bijvoorbeeld productietijden en –capaciteit, internationaal transport en de voortgang van de (nieuw)bouw van de klant. Wij doen ons best om beoogde planningen te halen en slagen daar doorgaans goed in. Toch kunnen wij doelplanningen niet garanderen omdat we afhankelijk zijn van derden. Dat deze onzekerheid bij u als klant tot spanning kan leiden snap ik en ik vind dat erg spijtig. Daarom hoop ik te meer dat u inmiddels zorgeloos en met volle teugen kunt genieten van uw nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Mark Snoeijing (eigenaar)

Top bedrijf

Deskundig personeel Uitstekende service Producten van uitstekende kwaliteit

Afwerking van vloeren onvoldoende

De houten vloeren zijn inde fabriek in de olie gezet Is onvoldoende De vloeren zien er heel kaal uit. Maakt een armoedige indruk. Worden daardoor snel vies. Ziet er zo akelig uit , dat ik ook wel PVC had kunnen nemen De vloeren zijn volgens de voorschriften schoongemaakt Ze zien er uit alsof ze nodig nog een keer in de olie moeten worden gezet. Er is iemand van XYLO komen kijken Die vindt het normaal zo. Wil er niets aan doen Ik stoor me erg aan de kale armoedige vloeren .

Vakkundige uitleg van alle vloeren. Ga zo door

Fantastische vloer, keurig gelegd

Bevalt uitstekend in combinatie met vloerverwarming. Ligt ook in de open keuken, makkelijk te reinigen. Ziet er uit als hout. Bovendien geluiddempend, wat fijn is in een appartement.

Professionals!

Geweldige klus geklaard. Reparatie/herstel van onze visgraat parketvloer na huisbrand en daarnaast een nieuw aantal m2 parketvloer aan de bestaande vloer gezet.

GOEDE ADVISEURS, EN LEGGERS VAN HET PARKET

Door Corona was de levertijd wat uitgesteld, maar niet ernstig. De leggers waren vriendelijk en professioneel. Het ging heel snel. Ook de aftersales is bijzonder prettig, snel en efficient. Kunnen we aanbevelen.

Redelijk goed

We zijn in de showroom goed geholpen alleen is er wel te veel m2 uitgerekend waardoor wij wel 4 m2 over hebben gehouden, dit is toch meer dan 200 euro en dat vind ik wel jammer.

Parketvloer weer als nieuw

Een lekkende CV leiding onder het parket maakte reparatie noodzakelijk. Xylo demonteerde de rotte delen. Het lek werd hersteld en daarna de hele parketvloer weer keurig aangelegd; geschuurd en gelakt. Na 20 jaar weer als nieuw! Ook nog dank voor de tip over voorkomen van beschadiging via: scratch no more!! kortom: tevreden klant.

Uitmuntend

Vakkundige, rustig, adviserend. Kortom kwaliteit met een goed gevoel.

Kwaliteitsvloer maar onvoldoende info

Bij het aankopen van de vloer zijn we wel geīnformeerd over onderhoud. Expliciet gevraagd of de vloer geschikt was voor de keuken. Na het vakkundig leggen van de vloer( te weinig m2 berekend, heb ik zelf opgehaald (wel aangeboden) bij de dealer, Na het leggen kwamen er al gauw vlekken in de keuken en bij de eettafel. Via app contact gezocht en er is iemand langs gekomen met speciale vlekken spray. Maar uiteindelijk geen duidelijk advies. Vlekken blijven komen en we behandelen het nu met wax en clean en daarna met de bijgeleverde vloerolie. En in de keuken hebben we ter bescherming een vloerkleed neergelegd. Al met al zijn we niet geheel content voor een vloer waar we €6000 voor hebben betaald.

Gerritsenweg 11 G

7202 BP Zutphen