Vloer ziet er perfect uit. Contact met bedrijfsbureau matig.

Ik kwam kijken naar een nieuwe vloer om mij te oriënteren. Afgesproken met mijn zus de week erop te komen. Handtekening gezet onder die voorwaarde. Bleek ik de vloer al gekocht te hebben en de rekening had ik al een paar dagen erna. Hierover onaangenaam verrast. Nu wilde ik de vloer toch hebben, maar dat was niet wat ik had afgesproken. Toen nog verschil offerte en eindafrekening.Ik had kunnen zeggen dat ik voor de offerte getekend had en niet voor meer. ( verschik van € 100) Maar niet gedaan, Maar ook dat vond ik niet correct. Zij hadden tevoren moeten vertellen dat daar een verschil in zou kunnen zitten. De vloer is prachtig gelegd. Het waren ook vriendelijke mensen.

Top service!

Salland Parket heeft ons duidelijk advies gegeven over de aankoop van de prachtige vloer. Qua planning niets dan lof! Meer dan flexibel in staat geweest om in onze krappe verbouwplanning aansluiting te maken. Dank je wel Els, je bent een topper! Tot slot heeft Bert de vloer prachtig en strak in onze woonkamer gelegd.

Vakmensen. Deskundig advies, eerlijk, netjes, klantgericht

Buitengewoon goed

Vanaf de eerste kennismaking tot en met de eindafwerking alleen maar lof, en dit betreft zowel de verkoop- en adviesmedewerkers , als de man op de vloer. Een regelrechte aanrader!

Heel blij met het resultaat na het schuren; de vloer is echt als nieuw!

Fijn te ervaren dat met het inplannen van de opdracht echt rekening wordt gehouden met de wens van de klant. Ook over bijzondere omstandigheden (een kast die moeilijk verplaatsbaar is) is overleg en praktisch meedenken mogelijk. Tenslotte: ongelooflijk dat het schuren van de vloer zo 'schoon' gebeurt: nauwelijks/geen (fijn)stof na afloop.

Mooi producten, goede adviezen

De vloer uit onze vorige woning kwam ook van Salland Parket. Nu wederom voor hen gekozen om de mooie houten producten, goede advies en kwaliteit. Dennis nam alle tijd en rust om ons te begeleiden bij de keuze. De gekozen Bergland vloer ligt nu prachtig in onze woning.

van oriëntatie tot het leggen van de vloer, super geregeld!

Salland Parket heeft heel kundige en informatieve adviseurs in dienst, die ons rustig door het proces van een vloer kiezen heen hebben begeleid. Toen alles eenmaal besloten was, kon ik makkelijk met ze in contact komen om af te stemmen over de planning en daarin werd flexibel meegedacht. De vloer is prachtig, goed gelegd en in goede afstemming. Al met al heb ik erg weinig aan te merken op het hele proces. Dus zeker een aanrader!

alles volgens planning uitgevoerd

Mooie vloer volgens planning gelegd

Mooi gelegd parket en prettige service

In de winkel zijn we prettig en deskundig geholpen. De planning is steeds goed overlegd en het parket is heel netjes en precies gelegd.

We zijn blij voor Salland te hebben gekozen.

Plezierige en enthousiaste advisering. Afspraken werden zowel wat betreft tijd als inhoud nagekomen. De vloer-leggers hebben fraai werk geleverd

afspraken nagekomen en alles netjes afgewerkt

het plaatsen ging heel snel en de totale afwerking is goed en als ik één opmerking mag plaatsen is de afwerking van de deurmat niet helemaal perfect.

Prima geadviseerd, en goed gelegd

Salland Parket heeft ons prima geadviseerd bij de keuze voor een nieuwe parketvloer (icm vloerverwarming). De communicatie was helder, afspraken werden altijd nagekomen. Onze vloer is tenslotte echt goed (en vlot!) gelegd, we zijn er erg blij mee.

Fantastisch!

Mijn vloer is zooo mooi geworden! Het contact met alle medewerkers én ook met de collega die het werk heeft uitgevoerd was erg prettig.

Uitstekend advies en keurig uitgevoerd

Goede en duidelijke voorlichting over de mogelijkheden. Uitvoering zeer vakkundig. Prettig team medewerkers bij Salland Parket!

Salland parket maakt waar wat het belooft.

De communicatie was helder. Men hield zich aan afspraken. Er werd meegedacht en vakmanschap geleverd.

Prima advies, prima uitvoering

We vonden het gesprek 'op de zaak' erg plezierig. We hadden het gevoel dat er met ons werd meegedacht. De uitvoering verliep prima.

Erg goed en vakkundig

Wij zijn erg tevreden met het resultaat van het bestelde en gelegde visgraat laminaat bij u bedrijf . Ook plinten besteld en gemonteerd door u bedrijf er g vakkundig gedaan

Vanaf het uitzoeken van de teint van de vloer en trap tot aan het einde van de werkzaamheden is alles goed en duidelijk gegaan. Goede hulp, adviezen en communicatie. Wij zijn erg tevreden met het resultaat.

Perfect, van verkoop tot levering en uitvoering

Zonder enige twijfel zijn wij vanaf het verkooptraject tot en met het leggen van onze vloeren zonder enig probleem perfect geholpen door her deskundige team van Salland Parket..

Gedegen kwaliteit.

De vloer is zeer vakkundig gelegd en ziet er prachtig uit.

opnieuw prima geregeld en prima uitgevoerd

De communicatie omtrent deze opdracht was helder en vlot. De persoon die het werk heeft uitgevoerd was vriendelijk - informatief en heeft ook nu weer goed werk op de mat gelegd

Perfect gedaan!

Voor ons huis in de Eifel hadden we meerdere vloeren nodig, waaronder een Versailles parket. De Duitse leveranciers in de buurt kende dat niet echt en het liep allemaal erg moeizaam. Salland kende ik al van een eerdere opdracht (ook top gedaan) en toen heb ik hen maar gevraagd of ze ook konden leveren in Duitsland. En dat konden ze. We zijn enorm blij met het resultaat!

volgens afspraak, perfect gerenoveerd

Eikenhouten vloer van 28 jaar oud voor de tweede keer geschuurd en gelakt. Zeer toegewijde werker die jaren ervaring heeft met het maken van vloeren. De vloer is als nieuw.

Goed advies, goede prijs en het allerbelangrijkste: de parketvloer is uitstekend gelegd!

We zijn zeer goed geholpen door de medewerkers van Salland Parket. Volop meedenken en goed adviseren tijdens onze "zoektocht" naar de juiste parketvloer voor ons huis. De vloer is uiteindelijk gelegd door echte vakmensen. We zijn dan ook zeer tevreden met het eindresultaat! Ons huis is er een stuk mooier door geworden.

Dit was niet onze eerste aankoop bij Salland Parket en niet de laatste!

We zijn netjes en professioneel geholpen. Met een ruim assortiment konden wij snel tot een keuze komen. Er word duidelijk gecommuniceerd gedurende het proces en we wisten goed waar we aan toe waren. De kwaliteit van de vloer is uitstekend. Daarnaast is deze heel netjes gelegd inclusief plinten. Het ziet er weer top uit!

Over Salland Parket

Salland Parket is een van de oudste en meest toonaangevende parketbedrijven van Nederland. Sinds 1981 bieden wij kwaliteit en service. Salland Parket behoort tot de grootste parketbedrijven van Nederland, met een grote groep eigen parketteurs. Wij zijn daarom niet alleen een geschikte partner voor consumenten, maar ook voor de projectmarkt. Op onze referentielijst pronken o.a. De Nederlandse Overheid, het Koninklijk Huis, Douwe Egberts, Rabobank en diverse andere grote ondernemingen.