Prima service volgens afspraak

Netjes aanwezig op de afgesproken tijd. Alles binnen een dag gerenoveerd. Op 1 plek wel een licht kleurverschil zichtbaar, maar niet storend. Verder strak werk geleverd

Wij zijn super blij met onze prachtige vloer. In de winkel heel fijn geholpen door Laura. De service is daarnaast ook heel erg goed. Wij hadden wat problemen met de planning maar er werd super goed meegedacht. Echt een aanrader!

Zeer tevreden.

Goede informatie vooraf, goede communicatie, duidelijke afspraken die perfect zijn nagekomen. Arie en Jordy hebben uitstekend werk geleverd. Wij zijn er blij mee.

Klantgericht

Hielpen goed meedenken, geduldig mocht staaltjes mee naar huis of kwamen ze thuis afgeven. Snel en netjes is de vloer gelegd. Goede communicatie. Zou iedereeen aanraden hier te kopen

Het kost wat maar het ziet er werkelijk prachtig uit. Zeer tevreden.

De vloer is weer als nieuw!

De kleur is heerlijk opgefrist en alle beschadigingen zijn weg

Gewoon goed

Superblij met onze vernieuwde opgeknapte vloer

Alle afspraken goed nagekomen

We hebben goed advies gehad en alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Het leggen van de vloeren en het renoveren van de bestaande vloer is zeer vakkundig uitgevoerd.

Zeer zorgvuldig en klantvriendelijk

De vloer is prachtig gelegd en de afwerking en plinten zijn perfect.

De vloer is prachtig gelegd. Ziet er heel mooi uit. In gebruik merken we dat het hout zacht is. Er komen snel deukjes in. En het is jammer dat het zo lang duurt voordat er naar schade wordt gekeken die is ontstaan bij de deur. ( Nu al twee maanden geleden. ) En dan moet het nog worden hersteld. Verder zijn we nog steeds erg blij met de vloer.

Bijna perfecte service

- uitstekend advies bij de aankoop. Eikenhouten stroken parket van Oostenrijkse zagerij met eigen bosarealen. Prachtige hout tekeningen die door hele huis zelfde beeld geven. - professionele in-metingen en werkvoorbereiding. Levering stipt op tijd - vloer is gelegd op vloer met vloerverwarming door echte vakman. Geen omkijken naar gehad. - wat een genoegen om met deze firma te werken. Misschien wat duurder, maar dat is op de levensduur van deze vloer nauwelijks te merken. Vr gr J. Verwer

Al jaren lang een betrouwbaar adres met vakkundige mensen

Deel parketvloer is vervangen, geschuurd en geolied. Hier goede afspraken over kunnen maken. Parketteur heeft uitstekend werk afgeleverd. Zijn zeer tevreden en de gehele vloer ziet er weer als nieuw uit.

Vakmensen.

Goede uitleg aan de zaak. Geweldig werk door werknemer bij ons thuis. Vriendelijk, hulpvaardig en verstaan hun vak. Uitmuntend.

Goed geholpen

Fijne dienstverlening. Goed contact. Heel plezierig!

Betrouwbare, degelijke firma.

Goede service, meer dan uitstekende verkoper! Goed advies.

topkwaliteit en perfect nakomen van de gemaakte afspraken. aanrader

Teleonisch contact gelegd. Vlotte reactie en alles besproken met een overzichtelijk offerte. De gemaakte afspraken over de werkzamheden zijn correct uitgevoerd. Het is een fraai geheel geworden. De vloeren in eet- en woonkamer zijn identiek aan die zoals deze in de jaren dertig waren aangelegd.

Salland Parket heeft bij ons de vloer perfect gerepareerd en bewerjt

Goede communicatie en vaklui er verstand van zaken

Mooie en goede kwaliteit vloer op afgesproken datum

Goede ervaring, professioneel en vakkundig

Zeer goede ervaring met Salland Parket.

In de vernieuwde showroom samen met de verkoopmedewerker een vloer uitgezocht. Voorzien van goed advies. Daarnaast is de vloer netjes gelegd. Zeer tevreden.

goede kwaliteit, houden zich aan gemaakte afspraken. een aanrader

op aanbeveling van de aannemer contact gelegd met Salland. snelle reactie, goed overleg over onze wensen. een offerte gekregen waaraan ze zich hebbben gehouden. goede service en gemaakte afspraken ook als het gaat om de data zijn perfect nagekomen. en aanrader.

Wij leven in de woonkamer op een mooie, zeer vakkundig aangelegde, houten vloer.

De planning en de afspraken klopten. Dik tevreden, met alleen een klein minpuntje: de bereikbaarheid van de zaak. Het kostte ons veel moeite om het eerste telefonische contact tot stand te brengen. Ook later was dat een keer het geval. Tip: gebruik een antwoordapparaat met daarop de tijden dat jullie bereikbaar zijn en met eventueel een tweede telefoonnummer.

Schitterend vakwerk

Er is geen slecht woord over Salland parket te bedenken. De service, het contact, het resultaat en daarbij ook de vriendelijkheid van het personeel was uitstekend.

fantastische kwaliteit; levering conform afspraken

Goede kwaliteit. de gemaakte afspraken over de plaatsing en de kosten zijn stipt nagekomen. goede service en communicatie. aanrader.

topkwaliteit, houden zich aan gemaakte afspraken over de planning.

de gemaakte afspraken over de kosten en de planning zijn nagekomen. fantastisch bedrijf om zaken mee te doen. een aanrader. kwaliteit is top.

topkwaliteit, houden zich aan gemaakte afspraken over de planning.

Over Salland Parket

Salland Parket is een van de oudste en meest toonaangevende parketbedrijven van Nederland. Sinds 1981 bieden wij kwaliteit en service. Salland Parket behoort tot de grootste parketbedrijven van Nederland, met een grote groep eigen parketteurs. Wij zijn daarom niet alleen een geschikte partner voor consumenten, maar ook voor de projectmarkt. Op onze referentielijst pronken o.a. De Nederlandse Overheid, het Koninklijk Huis, Douwe Egberts, Rabobank en diverse andere grote ondernemingen.