Kundig geholpen, betrouwbare degelijke zaak.

Zie bovenstaande, hiermee is alles gezegd.

Kundig geholpen, betrouwbare degelijke zaak.

Zie bovenstaande, hiermee is alles gezegd.

Wij leven in de woonkamer op een mooie, zeer vakkundig aangelegde, nieuwe vloer.

Wij hebben één minpuntje: het eerste contact met Salland Parket was zeer moeilijk te leggen. Ook later, toen we een algemene vraag hadden, verliep het contact eveneens moeizaam. Tip: schaf een antwoord apparaat aan, waarop duidelijk staat hoe en wanneer jullie bereikbaar zijn.

Super vloer

Snelle service mooi gelegd geen problemen mee Onze 3 de vloer in 32 jr van Salland Pakket

Vakwerk geleverd

Na het plaatsen van nieuwe openslaande deuren misten wij een stukje vloer. Dit is door Salland Parket keurig netjes hersteld.

Geen slecht woord over te bedenken.

Alles verliep volledig naar wens en volgens afspraak. Met als resultaat een prachtige vloer en een tevreden bewoner.

Leveren goed werk!

Komen afspraken na; communiceren goed; zijn professioneel.

Leveren goed werk!

Komen afspraken na; communiceren goed; zijn professioneel.

Professionals, goede kwaliteit en zeer tevreden

Wij zijn heel tevreden met de vloer. Afwerking en leggen tot in puntjes verzorgd en boven verwachting mooi.

Goed, zorgvuldig en met aandacht gewerkt.

Hierboven staat mijn conclusie. Geen kritiek. Ook plezierig in de omgang. Dit is de derde keer dat ik een voer heb laten leggen door uw bedrijf!

Super snel service goed werk geleverd

Goed bedrijf waarde voor je geld nooit problemen

Mooi parket, goed gelegd.

Het hele proces verliep goed. Prettige verkoper, goede communicatie, keuze gemaakt, opmeten prima, offerte, vloer kwam redelijk snel, planning ook gelukt, vloer werd snel gelegd, resultaat een fijne nieuwe vloer! En toen werd het stil… ik had, het is tenslotte geen krop sla die je koopt, nog wel een mailtje verwacht: alles naar wens? Dus dat zou ik adviseren, klanten blijven klanten ook als het werk gedaan is. Nu moet je het van internet lezen.

Holterweg 4 7418 EB Deventer

+31 570 625 00

Over Salland Parket

Salland Parket is een van de oudste en meest toonaangevende parketbedrijven van Nederland. Sinds 1981 bieden wij kwaliteit en service. Salland Parket behoort tot de grootste parketbedrijven van Nederland, met een grote groep eigen parketteurs. Wij zijn daarom niet alleen een geschikte partner voor consumenten, maar ook voor de projectmarkt. Op onze referentielijst pronken o.a. De Nederlandse Overheid, het Koninklijk Huis, Douwe Egberts, Rabobank en diverse andere grote ondernemingen.