Het begin was goed, nu is het wat minder

Na het schuren en lakken van de vloer een probleem gemeld en foto's gestuurd. Rob (van Salland) zag het ook, echter nu nog steeds niet opgelost. Meerdere malen contact gezocht en het beloofde bezoek om het probleem te bekijken moet nog steeds plaats vinden. Drie weken geleden laatste verzoek gedaan en gisteren opnieuw geprobeerd en ditmaal per mail. Hopen, dat het goed gaat komen.

We kregen adequate en aansluitende informatie met goed advies.

Keuze voor de gewenste kurkparket invulling was adequaat. Daarbij werd ook een passende prijs geboden. Verder was de levering volgens de gemaakte afspraken en kon er ook passend op onze wensen bijgestuurd worden.

Prettig contact, deskundig advies, luisteren goed, smeren niets aan, declaraties heel redelijk.

Goede ervaringen in het verleden blijken nog steeds te gelden!

Uitstekende Service

Advies en Service zijn hier uitstekend en je wordt prima geholpen.

Schitterende vloer, prachtig gelegd

De planning bleef even schuiven, maar het was het schuiven waard; er ligt nu echt een prachtige vloer in onze woonboederij. Wij zijn goed geholpen door de verkoopadviseur en zijn erg blij met de keuze voor de vloer.

Zeer goede service, en gaan doelgericht te werk!

Zeer goede ervaring.

Professioneel gelegd, erg mooi resultaat

goed advies, technisch vakmanschap

Mooie produkten, goed contact onderhouden bij planning werkzaamheden, uitvoering conform offerte, mooi resultaat

prettig

Goede communicatie, vriendelijke mensen en goede service

heel prettig en zeer naar tevredenheid

prettig geholpen, duidelijk advies en klantgericht

Prettig en deskundig afgehandeld

Goede communicatie Alles is verlopen volgens afspraak

Mooie vloer, prima levering en goed meedenken!

Mooie vloer, prima advies en mooie vlotte levering. Wat iets beter of duidelijker had gekund was de uitleg over de plinten. Deze moesten na plaatsen nog door onszelf gekit en afgelakt worden. Dit was mij vooraf niet bekend.

Onze beuken vloer is weer prachtig nadat Salland Parket is langs geweest.

Salland Parket heeft goed werk verricht. Onze beukenparket vloer is na opschuren en lakken weer prachtig! We zijn erg blij met het eindresultaat.

Hard werkende en vakkundige medewerker.

Afspraken werden keurig nageleefd. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat!

Prima gelegd

Maar ik had wel wat olie wat erop wordt gedaan in een klein potje willen hebben voor eventuele beschadigingen. Ook wil ik doorgeven dat ik de bovenlaag best wel gevoelig voor beschadigingen vind. Dat valt mij wel tegen je moet er niets op laten vallen want dan zit er meteen een deukje in. Het is verder goed gelegd.

Goede afspraken.

Doet wat er gezegd wordt

Zeer tevreden!

Eigenlijk alle vloeren in ons huis incl trapbekleding zijn van Salland Parket. Goede kwaliteit en super strakke oplevering. Prettig contact met de medewerkers en ze denken graag met je mee. Ga zo door!

Goed advies in de winkel. Vloer is keurig gelegd.

Goed. We zijn blij met de vloer.

Uitstekend!

Ruim 20 jaar geleden tot volle tevredenheid een parketvloer bij Salland Parket gekocht. In verband met een herinrichting van onze woonkamer, wilden wij de vloer nu opnieuw laten behandelen (schuren e.d.). De keuze voor Salland Parket was voor ons gezien onze ervaringen uit het verleden vanzelfsprekend. Ons vertrouwen is niet beschaamd. Eerlijke informatie ("de vloer ziet er nog zo goed uit dat het eigenlijk jammer is om 'm te behandelen" en "wij zijn misschien niet de goedkoopste, maar willen wel topkwaliteit leveren"), afspraken die perfect werden nagekomen en waar het uiteraard om gaat, is de kwaliteit van de werkzaamheden. Salland schakelt hiervoor ZZP'ers in. Degene die wij hadden had was erg netjes en had hart voor z'n werk. Heeft de vloer behandeld alsof het z'n eigen vloer was. Perfect. Als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen: ik snap dat er een aanbetaling gevraagd wordt voordat de werkzaamheden beginnen, maar als je voor aanvang van de werkzaamheden al 90% van de offerte betaald moet hebben, vind ik persoonlijk rijkelijk veel. Maar goed, verder niets te klagen en al zijn wij mensen die niet zo snel een 10 geven, hebben wij geen reden om dat hier niet te doen!

Netjes en vakkundig gewerkt dikke pluim

Keurig bedrijf, nette service

Vooral de legger was kundig en prettig om "over de vloer" de te hebben. Een vloer is een hele uitgave. Je zou als klant iets meer het gevoel mogen krijgen dat je speciaal bent, bijvoorbeeld door een klein voordeeltje. o.i.d.

goed vakwerk

Goed vakwerk in het schuren en behandelen van de bestaande eiken vloer met geweldig resultaat. Daarnaast prima klantvriendelijke behandeling.

Kwaliteit

Goede communicatie, meedenkend, degelijk, kwalitatief vakwerk, persoonlijk.

Deskundig, prettig en snel.

Zie hierboven

+31 570 625 00

Over Salland Parket

Salland Parket is een van de oudste en meest toonaangevende parketbedrijven van Nederland. Sinds 1981 bieden wij kwaliteit en service. Salland Parket behoort tot de grootste parketbedrijven van Nederland, met een grote groep eigen parketteurs. Wij zijn daarom niet alleen een geschikte partner voor consumenten, maar ook voor de projectmarkt. Op onze referentielijst pronken o.a. De Nederlandse Overheid, het Koninklijk Huis, Douwe Egberts, Rabobank en diverse andere grote ondernemingen.