Dure woning maar klein

Dure woning, klein, zijn daarnaast van plan onder de woning een kinderdagverblijf te realiseren. Daar betaal je dan bakken geld voor om je appartementcomplex om te laten toveren in een bedrijf met onbekende bezoekers en parkeeroverlast en geluidoverlast. En uiteraard is er geen overleg met bewoners, geen inlichtingen vooraf. Deze verassingen krijg je gratis en voor niets na het tekenen van je huurcontract. Walgelijk!!!!!

Prettig wonen in Edelpark Niewegein

Vanaf juli trotse huurder van een 3 kamer appartement in Nieuwegein. Openbaar vervoer op loopafstand van het complex.

Ik woon inmiddels al een jaar in de Telgenflet in Hengelo. Dit bevalt mij zeer goed. Mooi appartement waar ik met veel plezier woon. Wat ook handig is zo'n huismeester die direct actie onderneemt wanneer is niet meer goed werkt. Chapeau.

Sleutelbloemstraat 27 7322 AJ Apeldoorn