Fijne sokken die niet knellen en niet afzakken Wel hoge verzendkosten voor brievenbus pakjetjes

Dit zijn voor mij de enige sokjes die niet onder je voet belanden door de rondom siliconen rand.

Hele fijne sokjes

Op tijd geleverd en sneakersokjes die niet afzakken.

Ook als er iets fout gaat TOP service

Mijn bestelling geplaatst in de vakantieperiode maar de levering bleef uit. Na mijn mail waar geen reactie opkwam na twee weken telefonisch contact gelegd. Dit werd heel goed opgepakt en een terugbel afspraak werd nagekomen. Helaas was de levering niet correct maar na een telefoontje werd dit direct de volgende dag gecorrigeerd. Geen gedoe met terugsturen van verkeerd geleverde sneakersokken, daar mocht ik een ander een plezier mee doen. En ook een extra paar sneakersokken voor de leveringsproblemen mogen ontvangen. Vakantievervanging werkte blijkbaar niet optimaal, maar uiteindelijk door de eigen medewerkers perfect opgelost.

Heerlijke pasvorm

Deze sokjes blijven eindelijk goed aan mijn voeten zitten. Glijden niet weg .

Goede sokjes

Goede en snelle levering

Randje irriterend

Zitten prima maar het randje dat irriteert aan de rand van mijn schoen bij de hak. Dat is bij sommige schoenen pijnlijk.

Eindelijk sokjes die passen Goede kwaliteit