Slot vervangen

Oud slot in poort vervangen. De maten op de tekening op de website klopten prima, en heb het slot past goed. Pakket wat netjes ingepakt en verstuurd.

Geweldig goed materiaal en een fijne bezorging en op tijd.

Top product, makkelijk zelf te installeren

Erg blij met mijn tuinpoort. Alles zit erbij en met video goed zelf te installeren.

Mooi en degelijk spul

Fijne communicatie vanuit tuingigant richting ons. Ze denken met je mee m.b.t. de levering van de spullen. De producten zelf zijn degelijk dus een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zal het een ieder aanraden om te bestellen via tuingigant.

Duidelijk snel en ongecompliceerd

Vriendelijk , snel , duidelijk en zeer mee denkend

Perfecte materialen

Teak olie voor schutting gekocht goed spul zeer goede Kwaliteit. Snelle levering goed advies

Mooi product geleverd

Het is een mooi product wat ze leveren alles ziet er goed .het enige nadeel was de dag en tijd van levering Kregen de dag voor levering een mailtje zoals het hoort alleen stond erin dat ze die dag tussen 19:30 en 20:30 zouden leveren . Dat gebeurde niet en in de track en tracé stond dat ze de volgende dag zelfde tijd zouden komen . Nu stonden ze de volgende dag rond 09:00 uur voor de deur .iedereen aan het werk want de afgesproken tijd was savonds. Gellukig was de buurman thuis om alles op te vangen . Hopelijk gaat tuingigant hier wel wat aan doen want zo kan je niks plannen van te voren

super goed bedrijf

heb een week geleden poortdeur besteld welke vandaag is opgehangen is een hele solide stevige deur met goed hang en sluitwerk. Ben via vrienden op dit goede bedrijf gekomen ze leveren heel goed werk met prima vakkundig vriendelijk personeel een echte aanrader voor iedereen

Zou niet weer bestellen bij tuingigant

Zou een dag voor de bezorging een mail krijgen, kreeg ‘s nachts om 4.30 een mail dat het om 09.00 bezorgt zou worden. Ik lees ‘s nachts geen mail, dus kwam de bezorging onverwachts en was er niemand thuis, waardoor de bezorging voor het huis in het gras was gelegd. Er was een hoek van een plank afgebroken, maar moest de deur plaatsen omdat we in tijdnood kwamen.

Volledig tevreden.

Overzichtelijke site. Snelle levering. Prima prijs en kwaliteit.

alles zoals beschreven. Snelle reactie en verzending. Ik raad deze winkel aan

alles zoals beschreven. Snelle reactie en verzending. Ik raad deze winkel aan

Niet tevreden

Schutting hier besteld echter bij levering was deze veel lichter van kleur dan op de website. Hierover gebeld dit zou toch echt de juiste schutting zijn en dat de kleur anders was zou aan de telefoon liggen. Wij hadden geen zin een een welles/nietes verhaal dus hebben her hierbij gelaten. Ze zouden het doorsturen naar de planning en we zouden een datum krijgen dat ze het kwamen ophalen. Via de mail kreeg ik een betaal verzoek voor het ophalen hierin stond dat ik kon betalen als ik daar klaar voor was. Na 4 dagen toch maar eens gebeld wanneer ze t kwamen halen daar ik nog niets had gehoord over het ophalen kreeg ik te horen dat ik de rekening nog niet had betaald.... Uiteindelijk na bijna 2 weken is de schutting opgehaald. 200 euro armer en niets. Al met al niet tevreden met de service en slechte communicatie

Goede kwaliteit, zonder bouwplan

Heel fijne poort boven alles. Maar een specifiek bouwplan of tekening voor de dubbel poort was wel fijn geweest. Kwam er wel uit wang is niet heel ingewikkeld voor het frame en de deuren, de overige twee latjes waren wat onduidelijker. Video op website is goed maar voor enkele poort dus best anders. Kwaliteit is wel heel goed en duidelijk met vakmanschap in elkaar gezet en met liefde in de tuin gezet.

Prima schutting

Geleverd zoals besteld, dus prima in orde. Echter een aantal schermen (grenen) met een klein beetje schade. Ben wel tevreden. Klantenservice ook vriendelijk en behulpzaam.

Goede service! Kwaliteit minder.

Helaas waren wij in het begin erg teleurgesteld. 3 van de 6 beton onder platen waren gebroken of gescheurd. Hierdoor konden wij niet beginnen. Gelukkig na een email en telefoon is het een week later vervangen voor nieuwe. Helaas dit keer ook weer 1 beton onderplaat gescheurd. Hierdoor hebben we weer een week moeten wachten. De service voor hoe snel iets geregeld is en we worden geholpen is uitstekend. Alleen het kwaliteit van de materialen is minder. Na uiteindelijk 4 weken staat het hek en zijn we er blij mee. Door de kwaliteit zullen we dit niet snel opnieuw bestellen. Aanbevelen hebben we op nee gezet vanwege het kwaliteit.

Goede prijs, snelle levering, Een kleine handleiding was fijn geweest

Mooie dubbele deur, goed prijs, snel geleverd, is erg stevig. slot voelt goed. kozijn is ook goed stevig. al met al tevreden. de 3x 400cm staanders die ik erbij had besteld voor een extra frame om de deur was er 1 echt krom, en 1 ander zat er zelf een flinke draai in. ik had gelukkig maar 220cm nodig en ik wilde doorgaan met de klus, dus kon de kromme stukken eraf gehaald. Als ik de 400cm nodig had gehad, had ik wel om nieuwe gevraagd. Ook miste ik een handleiding op papier. Met de film van de enkele deur kom je best ver, maar ik ook van een concurrent een film van een dubbele deur gebruikt. Ook is dat handig om uit te vinden welke schroeven waarvoor zijn bedoeld. Nu was dat lastig uitzoeken. Als je een beetje handig bent kom je er wel uit. maar dat had net een klein beetje meer gemak gehad. Al met al tevreden maar wat kleine punten voor verbeteringen. 4*

goed product snelle levering correctie aflevering op aangegeven tijd

Het afleveradres is wat moeilijk te vinden, maar de heftruck met betonpalen stond precies op de juiste plaats op de aangegeven tijd.

Duidelijke webshop, bestelling snel verwerkt, keurig geleverd volgens datum en tijdstip. Netjes voor de deur gezet. Kwaliteit prima.

Slecht! Late levering en slechte service. Nooit meer.

Voor mijn tuin had ik om het compleet dicht te maken nog 2,5 meter schutting nodig. Ik had 1 schutting en een poort besteld met behorende paal en onderplank. Op de website stond op voorraad en levering 2 tot 7 werkdagen. Uiteindelijk is 9 werkdag na plaatsen van de bestelling geleverd. Omdat er blijkbaar geen andere leveringen richting mijn regio ging. Hierdoor is mijn eigen planning helemaal verkeerd gegaan.

Vriendelijk en goede service

Heb zelf de schutting gehaald met mijn dochter. Met het melden dat we er waren zeer vriendelijk ontvangen en meteen geholpen om het bestelde te pakken , waarbij ze mee geholpen hebben om alles netjes in de vrachtwagen te krijgen . Echt een dikke pluim voor hoe ze je daar helpen

Vriendelijke leveranciers echter het product was niet zoals besteld

Bij levering bleek dat het product niet de goede kleur had en 10 cm hoger dan besteld. Na een belletje met het hoofdkantoor is het opgelost en wordt er een bijgewerkte poort geleverd. Wanneer is nu nog niet bekend.

alles klopte

Ideaal! Meedenkend en compleet

Mijn ervaring met schuttingen is niet zo groot. Ik had een verkeerd onderdeel besteld en bij levering hadden ze het andere besteld onderdeel uit voorzorg meegenomen. Na een korte toelichting hebben we het onderdeel om kunnen wisselen. Scheelt weer extra verzendkosten! Helemaal top!

uitstekend

een hele goede ervaring met het bestellen van schuttingen. Op tijd contact opgenomen om een specifieke dag te laten bezorgen, dit kon gelukkig allemaal. de levering verliep soepel, op tijd een track en trace code gekregen. vriendelijk personeel en ook goede kwaliteit materiaal. Zeer tevreden over mijn aankoop bij Tuingigant!

Scherpe prijzen, goede kwaliteit en snelle levering

De schuttingdelen zijn van goede kwaliteit, de prijs is erg scherp. Zeer snelle levering door vriendelijk personeel.

Handelsweg 11

7671 DB Vriezenveen

085 - 8900757

Over Tuingigant.com

Bij Tuingigant kunt u terecht voor een ruime keuze uit schuttingen en verlichting. Onze schuttingen zijn van extra hoge kwaliteit tegen super scherpe prijzen. Met onze verlichting maakt u uw tuin helemaal af en dit zal garant staan voor een prachtige uitstraling van uw tuin.