Poortdeur exact op maat gemaakt, super!

Voor een open schuurtje dat ik graag wilde kunnen afsluiten had ik een poortdeur met een stalen frame nodig, met een breedte van 767 mm en een hoogte van 1900 mm. Bij Tuingigant bleken ze maatwerk poorten te leveren, dus ik bestelde een deur van 767 mm. Deze zou met een week klaar zijn en dat klopte netjes. Ik heb de poortdeur zelf opgehaald. Hij was exact de maat die ik besteld had, en compleet met alle benodigheden om hem op te kunnen hangen en af te kunnen sluiten. Ik had via de website eerste een prijsopgave aangevraagd en die kreeg ik vrij snel. Daarna nog een paar emails gestuurd met vragen die snel en duidelijk werden beantwoord, en toen akkoord gegeven op de prijsopgave. Toen ik de deur ging ophalen werden we snel en netjes geholpen. En betalen hoefde ik ook pas bij het ophalen. Ik ben dik tevreden met de deur en met het hele proces van prijsopgave tot levering.

Nette kwaliteit schutting

Na zoeken en zoeken, bij tuingigant aangekomen. Overzichtelijke website met heuse schutting bundels waar alles bij zit. Goed over nagedacht ! Schutting werd een paar dagen later bezorgd en de kwaliteit is goed. Alleen jammer dat er geen eindpalen bij zitten maar allemaal dezelfde.

Grandioos

Goede prijs kwaliteit verhouding. Perfecte bezorging met fijne gasten die meedenken Kan deze giganten alleen maar aanraden

Prachtig produkt

Prachtige schutting en deur. Mooi beslag. Cilinderslot te groot voor het beslag. Minpunt, geen overleg mgelijk voor de aflevering

netjes en attent. zoals je wilt dat elke levering gaat :-)

tuinhek(beton) besteld en netjes geleverd. De 2 jongens die het afleverden dachten mee en hebben de zware palen + rest schutting netjes op de plek gelegd. Er waren geen problemen en op de voicemail met een vraag over de levering werd ik netjes teruggebeld. Niet dan lof.

Snelle levering goeie kwaliteit

Nette service, wordt goed meegedacht en alles wordt snel geregeld

Ze staan meteen klaar als er wat verkeerd gaat. En er is meteen een oplossing ben er echt heel blij mee. Wil jullie bedanken voor de goede zorg.

Super goed geregeld

Zoveel geld online uitgeven blijft spannend, maar alles kwam meer dan goed. Vanuit Tuingigant netjes op de hoogte gehouden van de levering. Vanaf moment van overname door leveringspartner mag de communicatie nog wel iets beter/eerder, maar de schutting kwam op de afgesproken dag en werd vakkundig afgeleverd. Heel blij met de nieuwe schutting. Kwaliteit exact als op website aangegeven.

Top bedrijf!

Zeer vakkundig en professioneel geholpen door een medewerker van tuingigant. Een goede kwaliteit schutting voor een scherpe prijs en top service. Ze denken met je mee in het proces en doen er alles aan om het tot in de puntjes te regelen.

Gewoonweg top en snel geleverd!

Goed contact gehad met de mensen van Tuingigant.com. Ze hebben mij goed geadviseerd en geholpen met het uitzoeken van de juiste schutting. Hierbij hebben ze ook gelet op de kleine details, waardoor alles in 1x klopte. Tuingigant bedankt!

Bestelling en product zijn top.

Fijn contact, goed product. Alleen de bezorgservice kan wat minder stug. Op zich prima, maar beetje met gebruiksaanwijzing. Ben helemaal tevreden. Schutting staat inmiddels.

Poortdeur op maat bevalt prima

Prima advies en service. Mooi op maat geleverd. De poort was gemakkelijk geplaatst en voelt degelijk aan.

Belde mij na de bestelling om te controleren of wat ik had geselecteerd wel klopte.( had bij poortdeurset ook een los kozijn en slot voor de oude deur, dit zit namelijk ook al in de set) Levering, was geen moeite om het even om te rijden en in de tuin te zetten (was namelijk niemand thuis) En had van tevoren gevraagd of de maat van de poort incl of excl het kozijn was. Dit was excl en gaven mij ook de maat incl. Dit in tegenstelling tot concurrenten die alleen terug mailen dat de maat excl kozijn is... Of te wel erg tevreden!!! Snelle reactie, en goede service. Moet de poort nog wel installeren.

goede service

Goed geholpen. Bestelling snel geleverd.

Geweldige producten tegen een mooi prijsje

Goede service en snelle afhandeling van mijn wensen! Goedkope producten tegen een uitstekende kwaliteit! Jorn bedannkt voor de topservice,ga zo door kearl!

bedankt voor de geweldige service

probleem geweldig opgelost DANK

Echte aanrader!

Deskundig advies, klantvriendelijk, meedenken, prettige levering conform afspraken en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Helemaal oké!

Alles als afgesproken geleverd en prima contact hierover gehad.

Super en snel

Kon heel snel mijn barbecue accessoires ophalen, helemaal top!

snelle service

snelle service

Fantastische service

Goed gedegen advies en afspraken zijn nagekomen!

De bestelling is goed ontvangen. De schutting ziet er goed uit.

alles is goed verlopen

alles is goed verlopen

Over Tuingigant.com

Bij Tuingigant kunt u terecht voor een ruime keuze uit schuttingen en verlichting. Onze schuttingen zijn van extra hoge kwaliteit tegen super scherpe prijzen. Met onze verlichting maakt u uw tuin helemaal af en dit zal garant staan voor een prachtige uitstraling van uw tuin.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.