bedankt voor de geweldige service

probleem geweldig opgelost DANK

Echte aanrader!

Deskundig advies, klantvriendelijk, meedenken, prettige levering conform afspraken en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Helemaal oké!

Alles als afgesproken geleverd en prima contact hierover gehad.

Super en snel

Kon heel snel mijn barbecue accessoires ophalen, helemaal top!

snelle service

snelle service

Fantastische service

Goed gedegen advies en afspraken zijn nagekomen!

De bestelling is goed ontvangen. De schutting ziet er goed uit.

alles is goed verlopen

alles is goed verlopen

GOEDE KWALITEIT EN SNELLE LEVERING

Houten kraan voor regenton besteld. zeer snel geleverd en prima product. Kraan lekt niet en heeft ook langere lengte dan andere aanbieders in hun assortiment hebben.

Gewoon top kwaliteit

Ik had houtskool besteld mooie grote stukken echt wat je wil!!

Heel tevreden over de geleverd product!

teverden

ben goed geholpen ben tevreden

Fijn en atent geholpen.

Telefonisch eerst gebeld bestelling doorgenomen en toen online de bestelling doorgezet en betaald. Met nog geen week werd alles netjes thuisbezorgd.

Perfecte oplossing voor schutting op muur, maar uitvoering kan beter.

Deze bevestiging op muur is juist bedoeld voor een stevige schutting die bestand is tegen hevige wind. Daarvoor worden sleufpalen met dikte 9x9 cm geadviseerd. De binnenmaat van deze houders zijn echter iets kleiner, zodat ik de palen met een beitel heb moeten aanpassen en dus in principe heb moeten verzwakken.

Attent komen afspraken na

Goederen netjes op tijd geleverd, prettige communicatie met de medewerkers. Er was een kleinigheid niet en verkeerd geleverd en dit werd zonder problemen de zelfde dag nog nagestuurd. Ik zou hier zo weer kopen.

Goed meegedacht en heldere service

De verkoper heeft mij goed geholpen aan het juiste materiaal. Erg tevreden met de gang van zaken en de vlotte levering bij mij aan de deur.

Beste Marvin, We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Team Tuingigant

Poort en kozijn met toebehoren in goede staat ontvangen. Alles prima heb alleen nog geen tijd gehad om de poort te plaatsen, gaat de komende week gebeuren. Vraag van mijn kant; ik was in de veronderstelling dat het kozijn zwart zou zijn omdat het zo bij jullie omschreven staat. Prima kwaliteit verder.

Beste Jerrel, Bedankt voor uw reactie. We hebben onlangs contact gehad met elkaar. Tot onze spijt stond er foutje in de tekst welke we direct hebben aangepast. Team Tuingigant

Geweldige service!

Een foutje is gauw gemaakt, maar bij Tuingigant ook weer snel weer opgelost Prima werk!

Prettige service

Yakiniku Kamado gekocht, goede service en prettig contact via whatsapp. Dat zie je niet veel meer zo’n persoonlijke advisering en contact, prima geregeld

Beste Fernst, Graag gedaan! We willen onze klanten graag zo goed mogelijk helpen. Veel plezier met uw Yakiniku Kamado barbecue!

Super goed

Levering was super goed geregeld. Netjes verpakt en ondersteund

Beste Melvin, Bedankt voor uw reactie en feedback. Daar zijn wij altijd benieuwd naar. Vriendelijke groet, Mathijs

Ik heb mn bestelling nog steeds niet binnen. Duurt erg lang.

Vind dat ik al veel te lang moet wachten

Beste Josephina, U geeft terecht aan dat u te lang moet wachten. Bij ons heeft zich een fout voorgedaan waardoor de bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we u via de mail op de hoogte gesteld van de ontwikkelingen. Mochten er tussentijds vragen zijn, dan is de mail de snelste manier van communiceren. Vriendelijke groet, Mathijs Bennink

Snelle levering, goede service mooi product

Volgens afspraak

Goed en volgen afspraak. Nieuwe halve tonnen. De boven kan was wel in gedroogd en kwam ook niet meer terug na gevuld te hebben met water. Dat was jammer. Het hout heb ik direct behandeld met een panser transparante beits.

goed geregeld

het enige minpunt is dat de boven regel schuin had moeten zijn.

Over Tuingigant.com

Bij Tuingigant kunt u terecht voor een ruime keuze uit schuttingen en verlichting. Onze schuttingen zijn van extra hoge kwaliteit tegen super scherpe prijzen. Met onze verlichting maakt u uw tuin helemaal af en dit zal garant staan voor een prachtige uitstraling van uw tuin.