Heel goed.

Snelle levering fijn product en goed afgewerkt. Prijs was zeer goedkoop.

Prima stevige tuin poort

Mooie complete tuin poort, snel geleverd. Erg tevreden.

Duidelijke site en snelle service!

De informatie op de site was duidelijk en overzichtelijk. De producten waren op tijd en goed verpakt.

Uitstekend!

Ontzettend goed, heel behulpzaam en klantvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding

levering snel en correct geleverd

alles eenvoudig en snel te bestellen .

Was een snelle levering en een hele vriendelijke en behulpzame chauffeur

Perfecte service en uitstekende schutting.

Wij hebben een lange schutting besteld met betonpalen. Het contact met tuingigant was super, we kregen netjes te horen wanneer en wie de schutting kwam leveren. Het eindresultaat mag er wezen het is mooi en degelijk spul wat ze leveren!

Alles wat ik besteld had was precies zoals omschreven.

Snelle levering en alles was zoals omschreven.

Goed en snel geholpen.

Fijn dat ook telefonisch contact mogelijk is. Ben goed geholpen. Goed product geleverd volgens afspraak.

Heel tevreden

Goede aanbieding en snelle levering

Product is helemaal top maar het verzenden mocht wel wat sneller , kreeg het pas na 6 dagen.

Makkelijk en snel

Snel bezorgd en mooie prijs voor rvs tuindeur slot compleet

Prima service, goed advies en snelle levering.

Prima service, goed advies en snelle levering.

Goed advies nadat ik mijn bestelling had geplaast

Goeie service

Nog niets ontvangen

Heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen

Beste Pascal, Het makkelijkste om de klantenservice te bereiken is om een mailtje te sturen of even te bellen. Uw bestelling is inderdaad nog niet verstuurd. Voor vrachtverzending communiceren we een levertijd van tussen de 3 - 7 werkdagen. Als het goed is heeft u onlangs een e-mail ontvangen met de verwachte levertijd. Mochten er ondertussen nog andere vragen zijn, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, Team Tuingigant

mijn bestelling was snel binnen en het zag er netjes uit

Ik had iets besteld, dit was echter overbodig. Snel contact opgenomen en werd direct geholpen. Ik zal zeker in het vervolg hier weer bestellen.

Super goed en zeker aan te raden!

Na het bestellen van schuttingen, hadden we wat kleine complicaties onderling. Door de service van Mathijs hebben we het onderling kunnen regelen. En zijn we tot een oplossing kunnen komen, daardoor is dit zeker een aanrader, ze helpen je met eventuele onduidelijkheden en zoeken samen naar een oplossing. Een super aanrader groeten van ons : Samanta en Jorn!

snelle service tegen scherpe prijzen

ik heb bijtuingigant een goede kwaliteit /prijsverhouding ervaren tegen een scherpe prijs personeel was zeer behulpzaan bij aflevering. Top gedaan!

Hout werd snel geregeld maar bij het plaatsenbleken er een paar planken niet goed te zijn. Dit is door een medewerker goed opgelost.

Geweldige service

Tuingigant levert de materialen snel en zorgvuldig. Wij hadden een vraag over de bezorging en deze werd snel en persoonlijk afgehandeld. Geweldige service!

De hele lijn is goed.van bestellen tot ophalen.

Goed en zeer snel afgehandeld.

Heel goede service.

DHL kon mijn adres niet vinden i.v.m. nieuwbouw. Er werd snel geregeld dat zij zelf het bij mij aan de deur kwamen brengen. Mailcontact is super. Wordt snel en adequaat gereageerd en gezocht naar oplossingen. Het product voldoet aan de verwachting.

goede reactie op mijn telefoon

Het probleem vakkundig opgelost!

Service tuingigant ok, zending laat op zich wachten

Ik ben goed door Mathijs geholpen. Bestelling geplaatst. Wacht nu al een werk op dhl. Gebeld naar dhl, geen resultaat. Tuingigant bemoeit zich er nu weer mee. Jammer

Handelsweg 11 7671 DB Vriezenveen

085 - 8900757

Over Tuingigant.com

Bij Tuingigant kunt u terecht voor een ruime keuze uit schuttingen en verlichting. Onze schuttingen zijn van extra hoge kwaliteit tegen super scherpe prijzen. Met onze verlichting maakt u uw tuin helemaal af en dit zal garant staan voor een prachtige uitstraling van uw tuin.