Heerlijke wijn en snel bezorgd

We hebben heerlijke chardonnay besteld en heel snel ontvangen. We kregen nog een attent appje of het was gelukt allemaal. Prima!

Top kwaliteit en service

Altijd fijn om te zien dat de after sale ook goed geregeld is. Altijd even persoonlijk contact.

Snel en keurig verpakt

Snelle en goede reactie. En service. Uitstekend advies

Heel goed, had wel graag een melding van de verwachte bezorg tijd gehad.

Bonjour Berend! Dank voor je recensie, fijn dat je toch even de tijd hebt genomen. Vervelend dat je de PostNL Track & Trace niet hebt ontvangen. Bij iedere bestelling wordt er automatisch een Track & Trace gegenereerd en verzonden. Ook is er één afgelopen maandag 15 juli om 17.17 uur naar jouw e-mail adres verstuurd. Het wil wel eens gebeuren, dat bij Hotmail, Gmail, etc. deze mails in de ongewenste mail/SPAM terecht komen. Goed te horen dat ze zijn flessen goed zijn aangekomen, veel plezier en tot snel. Santé, 🍷 Paddy Vindom Wine Boutique

Top wijn selectie, met zeer vriendelijke verkoop!

Na selectie van een mooie topwijn, ben ik op persoonlijke wijze geïnformeerd over de verdere afhandeling. Heel mooi ✅

Goudeerlijk en zeer behulpzaam!

Wij hebben recentelijk een digitale bestelling gedaan van een aantal flessen rode wijn met oogstjaar 2022. Het geluk zat deze bestelling echter niet mee, want de 1e batch bleek beschadigd en te zijn teruggezonden nog voor het ons huis had bereikt. Zonder ook maar iets te hoeven doen kregen wij al keurig netjes bericht van Vindom dat ze het heel vervelend voor ons vonden en ze de nieuwe batch al naar ons hadden verstuurd. Niets was minder waar, de volgende dag ontvingen wij al een t&t en het pakketje kwam heelhuids binnen 3 dagen bij ons binnen. Helaas bleken de flessen uit een ander oogstjaar te komen, wat niet persé slecht hoeft te zijn, dus we hebben er gewoon eentje geproefd, maar helaas, toch niet naar onze smaak. We hebben dit kenbaar gemaakt en kregen wederom ontzettend snel een heel begripvolle reactie terug, met een keurige oplossing. Hier zijn we niet alleen heel blij mee, maar we vinden het ook ontzettend coulant en bewonderenswaardig, want bedenk je even dat dit voor hen zeer tijd-, energie- en kosten-rovende handelingen zijn geweest voor een voor hen nog onbekende klant! Nogmaals ik vind dit bewonderenswaardig in deze tijd en kan daarom alleen maar een heel positieve review geven. Nogmaals dank voor de fijne, oprechte en open communicatie en super klantvriendelijke benadering en ik hoop vooral dat dergelijke pechgevallen jullie voortaan bespaard zullen blijven.

Beste Denise, Dankjewel voor je uitgebreide en positieve review! Super om te horen dat je ondanks de tegenslagen blij bent met onze service en communicatie. We waarderen je feedback en tips enorm en gaan ermee aan de slag om nog beter te worden. We hopen je snel weer te mogen helpen en dat je volgende bestelling helemaal perfect verloopt! L'Chaim, 🥂 Paddy Vindom Wine Boutique

Toppie

Goede snelle reactie en aflevering

Snelle Snelle levering en goede service (en lekkere wijn)!

Ik heb nu twee maal bij Vindom wine boutique besteld en twee maal een hele goede ervaring. Paddy informeert persoonlijk via Whatsapp of de zending goed is aangekomen. Bij de laatste levering was één fles kapot en dat werd zonder problemen en snel opgelost. Ik zocht telefonisch contact en kreeg Paddy direct zelf aan de lijn. Hij bood excuses aan voor het ongemak en stortte direct het geld van die ene fles terug. Heel fijn. En oh ja… de wijn is heerlijk!

Uitstekende service!

Prima prijs en verzorgde snelle levering!

Heel erg tevreden over de levering en over mijn rose. Nadat het afgeleverd werd er ook nog netjes geïnformeerd of alles in goede staat was aangekomen. Hele fijne goede service.

Heldere site, snelle levering met persoonlijke noot.

Veel aanbod, goede aanbieding. Snelle levering.

J'adore votre qualité de vin! Geniale Amicalement, Votre client intime, Billy Des Grands Lacs

Goede prijs, snelle levering!

Alles is top! De wijn, de prijs, de levering, de after sales. Een voorbeeld voor veel online winkels.

UItstekende service

Netjes cadeau verpakt en snel geleleverd.

Goede wijn, goede prijs en zeer goede, klantvriendelijke en adequate communicatie en service

Top zaak

Snel goed en geïnteresseerd. Waar vindt je dat nog

Uitstekende, betrouwbare en snelle dienstverlening!

Bestelling wordt snel geleverd. Via WhatsApp wordt geïnformeerd of deze goed is aangekomen en of de wijn smaakt: heel attent!

Top service in levering!

Levering versneld geregeld door eigenaar. Snel gereageerd op vragen. Top geregeld!

Helemaal top

Goed kontakt. Afspraak nakomen. Prettige samenwerking. Top.

Klantvriendelijk

En deze tijden waar contact tussen de mensen geraken de diepste punt ,U M'er Hagen ben een uitzonder, ongetwijfeld zal voor en stuk commercieel zijn die volkomen normaal is voor iemand die achter zijn bedrijf sta, u kan altijd en wijn die u goed kent mij voorstellen zal ik de nodig doen als een is die ik niet kent via internet verzamelen van algemeen critici zoals voor en stuk weet wat ik koop voor dat en mijn klimaatkast kom te legen en vervolgens aan mijn tafel sta, noch maal M'er Hagen ik wens u en goede einde week en tot bij ne kort . Gr Delbaere .Juan .Lucas

Goed advies en heerlijke wijn!

Goed advies en heerlijke wijn!

Snelle levering en keurig verpakt !

Bij het zoeken naar een bepaalde wijn die ik had gedronken in een restaurant, kwam ik op de website van Vindom. Het bestellen van een doosje ging snel en overzichtelijk en binnen een paar dagen in huis. Naast de keurige verpakking ook nog een persoonlijke noot in de vorm van een kaartje met een leuke boodschap! Kortom een feestje, nu nog even de wijn proeven.

Personal Touch.

Mooie producten en een goede nazorg

Vevőbarát, korrekt, figyelmes

Udvarias, gyors reagálás, korrekt ügyintézés. Nyomon követik az árú útját a kézbesítésig. A nagy távolság ellenére bizalom alakult ki. Pozitív.

• Ajánlnál minket? Yes

Grootestraat 2 A