Uitstekende, persoonlijke service.

Mijn pakket was gesneuveld bij de postdiensten. Daarop ontving ik meteen een bericht van Paddy van Vindom met de melding dat een nieuw pakket verstuurd werd. Het nieuwe pakket kwam kort daarna (heelhuids) bij mij aan. Topservice!

Heerlijke wijn voor een eerlijke prijs

Goede website, gemakkelijk te bestellen, goede communicatie, ,eer tevreden

Een smakelijke ervaring

Online op zoek gegaan naar een specifieke rosé. Gevonden en besteld bij Vindom. Naast een snelle levering was vooral de klantbeleving erg goed geregeld. Van een handgeschreven kaartje tot een berichtje na ontvangst. Ga hier zeker vaker een mooie fles wijn bestellen!

Eerste zending ging verkeerd er zaten maar voor de helft aan flessen in n andere doos. Beschadigd door post.nl Maar kreeg de volgende dag al mijn restant geleverd in goede staat Geweldige service en werd vriendelijk geholpen.

Koop je wijn bij Vindom!

Ik heb al meerdere keren wijn bij Vindom gekocht en elke was het weer een zeer positieve ervaring. Of het nu om advies in de winkel gaat of de service wanneer een bestelling thuis afgeleverd wordt, alles klopt. Het wijnadvies toont vakmanschap en liefde voor het product; de communicatie rond een bestelling is vriendelijk, duidelijk en proactief. Ik hoop dat meer mensen hun weg naar ‘Vindom’ vinden.

Snelle verzending, goed verpakt, zeer attent en vriendelijk!

Hele goede ervaring, snelle verzending ( naar afhaalpunt) , goed verpakt, zeer attent en vriendelijk contact . Kortom : heel tevreden !

Service, vriendelijk, communicatief en betrouwbaar

Diverse keren producten besteld, de ervaring was altijd goed. Vriendelijk, goede informatie en communicatie. Zorgvuldige verzending en nazorg. En mooie producten.

Perfecte producten en communicatie ook heelPersoonlijk

Perfecte producten en heel persoonlijke communicatie

Goede service, vlotte levering

Vlot en goed

Uitstekende service!

Zeer snelle en klantvriendelijke service, goede nazorg of alles goed is gegaan.

Fantastisch geregeld!

Keurige service.

ondanks tegenslag toch goede service

Mijn adres was onbekend bij PostNL. Huis staat er al meer dan 60 jaar. De bestelling is beschadigd terug gestuurd naar Paddy. Vervelend voor mij maar nog meer voor Paddy. Desondanks 2e keer de bestelling verstuurd en deze is wel aangekomen. Ik blij, Paddy blij.. hebben we samen weer een goede dag en daar nemen we er 1tje op. Proost

Er gebeurd wat verwacht wordt.

Vlotte eenvoudige orderplaatsing gevolgd door een snelle levering. Plus een Whatsapp bericht of alles goed is aangekomen. Cheers.

Perfect geregeld en erg persoonlijk

Perfect geregeld en erg persoonlijk.

Helemaal happy!

Snel geleverd, wijnflessen goed beschermd. Fijne afstemming over leverdag.

Snelle en goed verzorgde levering en fijne persoonlijke benadering!

De wijn was uitstekend verpakt en via whatsapp fijn contact gehad. Ga hier zeker weer bestellen!

Heerlijk, snel en persoonlijk!

Heerlijke wijnen, op de dag van bestelling bezorgd, met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij!

Attent, snel en accuraat met ook nog eens heerlijke wijnen.

Attent, snel en accuraat met ook nog eens heerlijke wijnen.

Heerlijke wijnen, zorgvuldig verpakt en altijd een persoonlijk berichtje.

Heerlijke wijnen, zorgvuldig verpakt en altijd een persoonlijk berichtje. Erg tevreden

Snelle en goede service

Snel en keurig verpakt met een persoonlijk touch

In een woord prima bedrijf .

Prima verzorgd goede service

Zie boven

Scherp geprijsd en snelle nette levering

Snelle afhandeling en zeer goed verpakte flessen wijn. Veel keuze en heel aardige service na ontvangst van je bestelling. .

Snel lekker en veel keuze

Snelle levering van goede prijs kwaliteit wijnen. Begeleiding mbv app werkt prima.

Fijn assortiment, snel geleverd

Proost