Alweer een primalevering

Keurig op tijd geleverd en met nazorg van Paddy via whatsapp

Vlotte afhandeling en persoonlijk

Een bestelling geplaatst voor 12 flessen die ik 1 a 2 dagen later al ontving, met daarna een persoonlijk berichtje / bedankje. Top.

Uitstekend en 100% klantvriendelijk

Mijn gemaakte vergissing qua hoeveelheid flessen die ik had besteld werd op een uiterst vriendelijke en snelle manier gecorrigeerd. Perfect te en snelle communicatie en met meer dan een tevreden manier opgelost. Prima bedrijf mee et aandacht voor mij als klant.

Geweldige snelle service

Ik bestel de wijn altijd telefonisch en het is opvallend hoe goed en snel dat altijd verloopt. Bovendien geven ze altijd goede suggesties

Enige winkel die ik gevonden heb die een bepaald merk wijn verkoopt, en dan ook nog eens gratis bezorging in de regio vanaf 50 euro.

Goede en snelle service. Kwaliteit nog niet kunnen checken omdat het een cadeautje is voor iemamd

Goede en snelle service. Persoonlijk hoeft er voor mij geen contact te zijn jj via whatsapp, wanneer de levering gewoon voorspoedig is verlopen. Buiten dat een prima ervaring en het product ziet er goed uit. Het is een cadeautje dus nog niet kunnen beoordelen hoe de gebruiksvriendelijkheid is.

Persoonlijke bestelling

Ik krijg na de plaatsing van de bestelling een appje waarin gemeld wordt dat de bestelling iets langer op zich laat wachten. Het blijkt te gaan over 4 dagen! Dat valt alles mee! Bij levering een persoonlijk kaartje! Heerlijke wijn! Lekker genieten!

Uitstekend!

Blij dat ik Vindom heb gevonden online om mijn favoriete wijnen te bestellen. Snelle verzending en altijd een persoonlijke berichtje als de wijnen zijn geleverd.

Prima en ook hartelijke servive

Snelle levering wijn, goed verpakt, met persoonlijke note. Attent.

snelle service

Bestellen via website, en direct een bevestiging. Levering is altijd snel

livre proprement et rapidemant

salud. Het is tenslotte Spanse wijn.

Goeie communicatie en topservice! Aanrader.

Order werd supervlot afgehandeld. Goeie communicatie via whatsapp, goeie wijnen, super service. Echt een aanrader!

Laatst een paar heerlijke flessen Passo del sud besteld (heerlijk!). Snel geleverd en een prima prijs

Snelle levering, goede communicatie

Prima wijnshop

Dezelfde dag nog bezorgd!

Snel besteld, en geleverd

Paddy besteedt zorg en aandacht aan de klant en de levering van uitstekende wijnen. Door de goede service komen we al jaren graag hier ( on line ) terug

Heerlijke wijn voor een goede prijs

De vriendelijke en persoonlijke benadering valt op en wordt gewaardeerd! Deze keer een Spaanse sauvignon besteld, was tip van Paddy en in de aanbieding. Erg lekkere wijn met veel fruit, aanrader. Ben benieuwd naar de volgende “tip”!

Fast as lightning

Altijd snelle levering en top service

Vriendelijk & keuze stress

Lekkere wijnen! Maar wat een keus. Verder is de communicatie heel goed en zijn ze zeer vriendelijk!

Super goed!

Super snelle bezorging en alles netjes verpakt. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Nette levering, goede communicatie

Levering was snel binnen, Informatie/communicatie was netjes en accuraat.

Snelle service !!!

Lekkere wijnen en snelle service (bezorging).

Heerlijke wijn en aandacht voor details

Heerlijke wijn besteld. Levering was iets vertraagd door feestdagen maar daarover kreeg ik een leuk excuus-appje. Flessen mooi ingepakt, persoonlijke noot erbij, helemaal top!

prima levering maar met vraagtekens

12 flessen Rosé et MOI ontvangen. Mooi op tijd en zonder problemen. Met de opbouw van de rekening heb ik tochtvragen. Tarief voor de verplichte leeftijd controle? Nooit van gehoord. En waar komt BTW 21% = € 14,95 vandaan. Met het eindbedrag heb ik geen probleem. Meer duidelijkheid is wel gewenst.

Bonjour Jan! Dank voor je reactie, en misschien kan ik je vragen beantwoorden. Ook als je in online koopt ben je verplicht btw te betalen. Het hoge btw tarief is 21%. Het totale factuurbedrag was € 86,15. Dit bedrag bestaat uit € 71,20 waren & diensten, en zoals aangegeven uit € 14,95 btw. In Nederland ben je verplicht dit op de factuur uit te splitsen. Sinds 1 juli 2021 verplicht de Alcoholwet de online verkoper te documenteren of de ontvanger 18+ is. Om te bevestigen dat de ontvanger 18+ is gebruik ik de PostNL Leeftijdscheck. De kosten daarvan bereken ik door. Deze kosten staan ook vóór het bestellen en op de verzonden factuur gespecificeerd. Graag hoor ik hoe ik dit nog transparanter kan maken. Veel plezier met de heerlijke Et-Moi Rosé L’Chaim, Paddy Vindom Wine Boutique

Fantastisch mooi ingeblikte gezondheid.

Sardientjes zijn erg gezond en is mijn lievelings vis. Ze hebben een laag in kwik gehalte, zitten boordevol met voeding, gezonde omega 3 vetzuren en het nodige jodium, beter kan het gewoon niet meer. Pas 3 blikken van elke soort sardientjes in blik aangeschaft en was aangenaam verrast. De blikjes zijn voorzien van een prachtige kleurrijke print. Dit superfood "zwemt" in extra maagdelijke olijfolie. Een aanrader voor iedereen die "moeite" wil doen voor zijn gezondheid. Wilhelmus.

Grootestraat 2 A

7571 EL Oldenzaal