Super snelle en persoonlijke levering

Een dag na de bestelling werd de wijn al geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Er was 1 fles niet leverbaar, maar die werd vervangen door een heerlijk alternatief (zonder bijbetaling) Goede wijnen, en zeker voor herhaling vatbaar!

Fijn om te horen Erna! Tot snel en blijf gezond!

Gewoon goed

Gewoon goed

Dank je Coen!

gewoon goed

verstand van wijn goede service goed advies een zaak om naar toe te gaan.

Super, dank je Rob!

Top winkel

Super en eerlijk advies.

Coulante service en Kwaliteit

Bijzonder vriendelijk en tegemoetkomend.Kennis van wijnen! en goede kwaliteit!

Dank je wel Alwie! Fijn dat je tot de vrienden van ons winkeltje behoord! Tot snel, Paddy

Onder de indruk van de geweldige wijnkennis. Prima vakmensen en service.

Dank je wel Peter! Groeten thuis!

Betrokken bij de klant

Verpakking en de klant krijgt persoonlijke aandacht is prettig om te ervaren . Prima

Kennis, ervaring en wijnplezier!

Bijzonder kundig en vriendelijk geholpen, wat een wijnkennis heeft Patrick. Bijzonder vriendelijk leidt hij ons naar het juiste flesje, of in ons geval doosje.

Toppie

Prettig, snel

Top wijnen op een top locatie

in de loop van de dag een heerlijk doos wijn besteld, en avonds was deze al geleverd, wat een super service.

Top producten. Klasse hulp en professioneel.

1e klas producten. Professioneel en bovenal aardig en gezellig.

Super André, Bedankt voor je vertrouwen! Tot gauw, Paddy

Niet de doorsnee wijn winkel!

Heerlijke, verrassende wijnen voor een prima prijs. Ook voor een wijn-spijs advies kun je zeker bij Patrick aankloppen.

Dank je wel Gerrit-Jan, fijn om te horen! Tot gauw. Santé, Patrick

Het beste adres voor kwaliteit

Patrick van Vindom voelt naadloos aan welke wijnen wij waarderen. We komen er ook al een paar jaartjes. Maar nog steeds weet hij ons te verrassen met weer nieuwe parels uit zijn ruime wijncollectie. Als je van een goed wijntje houdt bezoek Patrick in zijn wijn boutique en je gaat gegarandeerd met iets goeds naar huis.

Dank je voor je loyaliteit Roy! Groeten thuis en tot snel! Patrick

Snel en goed!

Snelle service en vriendelijke prijzen. Zeer happy mee! En goed voor Oldenzaal!

Dank je, Bas! Geniet van de Port! Tot snel! Patrick

Serieus de aller aller beste en leukste wijn leverancier

Ik raad je aan als je een groot wijn liefhebber bent of je wilt je ontdekken welke wijnen jezelf lekker vind hier heen te gaan. Ongelofelijk wat er in dat kleine winkeltje in Oldenzaal voor grote wonderen staat. En het mooiste is dat er een mooi en goed verhaal bij zit. En als je het niet weet wat je zoekt, ga je naar huis met een wijn die je niet wist dat hij zo lekker bij die ene gelegenheid past. Fijne mensen en ongelofelijke service. laat je adviseren en verleiden

Fijn om te horen Clemens, ik krijg er bijna rode oortjes van 😃 Vele mooie momenten en herinneringen gewenst. Tot snel! Santé, Patrick

Heerlijke wijn tegen een mooie prijs

De witte wijn, een chardonnay, drinkt heerlijk weg. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Bonjour Inge! Dankjewel, dat zijn mooie berichten! Blijf gezond en tot gauw. Santé, Patrick

Goed assortiment wijnen en zeer vriendelijke eigenaar!

Een rijke verzameling van zeer goede wijnen verkocht door een groot wijn-enthousiast. Gesitueerd op een mooie locatie in hartje Oldenzaal. Een absolute aanrader!

Super! Dank je Stefen! Tot snel! Santé, Patrick