Goede levering en service

Goedkoopste online

Fantastico

Mi hanno aiutato per lo shopping, molto professionali e gentili! Consiglio a tutti

• Ci consiglieresti? Si

Persoonlijk contact.

Persoonlijk contact dmv app was prettig. Snelle levering van de wijn!

Zeer correct

Alles verliep naar wens

Heerlijke wijn en snelle levering

NVT

Alles netjes en naar wens verlopen.

De wijn was netjes ingepakt en vlug geleverd. Ook nog reactie via app met de vraag of alles goed was aangekomen.

Zeer goed geholpen.

Dit was mijn eerste ervaring met Vindom Wine Boutique. Eerste telefonisch contact gehad. Was naar alle tevredenheid. Daarna afwerking en bezorging die ook heel goed zijn verlopen. Alles klopte. Ga in de toekomst nog zeker bestellen.

Trots op la boutique

Perfect, niets te klagen

Snelle verzending, goed verpakt, prima prijs

Snelle levering in goede stevige verpakking. Vriendelijk en goed contact. Levering met PostNL was wel vertraagd maar daar kon Vindim Wine Boutique niets aan doen.

Beste service en snelle levering

Snelle levering, goede prijs en overheerlijke wijn ! Ik ben top fan!!!

Snelle levering en erg klantvriendelijk!

Top site voor speciale wijnen, snel in huis!

Wij dronken laatst in een restaurant een heerlijk zachte chardonnay reserve 2022 van Dom Doriac, wat was dit een super lekkere wijn. Ik kende dit wijnhuis niet, maar ben nu al fan, We waren meteen verkocht, deze wijn wilden wij thuis ook kunnen drinken. Thuis opgezocht waar dit heerlijk goedje te koop was. Er waren enkele sites te vinden maar ik koos meteen voor Vindom, omdat het mij in orde leek. Na wat heen en weer gechat gelijk een order geplaatst ėn betaald. Het contact met Paddy was heel fijn. Binnen twee dagen hadden wij de wijn in huis. Wat genieten wij van deze chardonnay, alsof er een engeltje over je tong plast!

Erg vriendelijke en vakkundige mensen .

Ik werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling dat het iets langer kon duren. Echt een super persoonlijk bericht van het bedrijf. Dus echt een aanrader om via internet je bestellingen te doen. Ben wel heel nieuwsgierig hoe de winkel eruit ziet.

Dank Roderick! Wij zijn gewoon een klein, gezellig winkeltje in het hartje van Twente 😃

Zeer vriendeliik

Zeer vriendelijke persoonlijke boutique met snelle levering

Fijn om te hoten Marijke, tot snel!

Duidelijke webshop

Snelle levering duidelijke webshop Zocht wat specifieke wijntjes die ik hier heb gevonden. Waarschijnlijk niet de laatste keer dat ik hier mijn wijn ga bestellen.

Tot de volgende keer! 😃

Geweldige wijnen en service

Geweldige wijnen, snelle levering en zelfs nog een appje om even in te checken of alles naar wens was. Amazing !!

Fijne bestelling, topwijn!

Leuk dat er via de app nog moeite gedaan wordt om even te checken of alles in orde is :)

Snelle levering en goed advies voor een alternatief.

Snelle levering, prachtig verpakt in een gezellige doos en vol liefde. Door de eigenaar werd nog gecheckt of alles goed was aangekomen, heel attent. Nu genieten van deze fantastische wijn!

Top service en snelle levering

Prima en heldere gebiste en communicatie over de zending. En daarna snelle levering

Top. Snel en goed geleverd

Zie boven

1e klas service, mooi verzorgde zending, lekkere wijn

Al met al een ongewoon verzorgde ervaring met fijne wijne, vooral de witte (lekker en gewaagd bittertje aan het eind)

Snelle levering persoonlijke touch

Top wijn die snel geleverd is in mooi verpakking met persoonlijke touch.

Heel prettig contact. Snelle beantwoording van vragen.Voor herhaling zeker vatbaar!!!!