Snelle levering, prachtig verpakt in een gezellige doos en vol liefde. Door de eigenaar werd nog gecheckt of alles goed was aangekomen, heel attent. Nu genieten van deze fantastische wijn!

Top service en snelle levering

Prima en heldere gebiste en communicatie over de zending. En daarna snelle levering

Top. Snel en goed geleverd

Zie boven

1e klas service, mooi verzorgde zending, lekkere wijn

Al met al een ongewoon verzorgde ervaring met fijne wijne, vooral de witte (lekker en gewaagd bittertje aan het eind)

Snelle levering persoonlijke touch

Top wijn die snel geleverd is in mooi verpakking met persoonlijke touch.

Heel prettig contact. Snelle beantwoording van vragen.Voor herhaling zeker vatbaar!!!!

Echt top!

Snel geleverd, heerlijke wijn, een appje waar de wijn kon worden opgehaald en ook nog eens een superleuk kaartje erbij. Helemaal fan!

Snelle levering, heerlijke wijn

Gisteren besteld, vandaag in huis. Een fantastische wijn, mooie volle witte wijn, voor een schappelijke prijs.

Snel, netjes en lekker!

Patrick/Paddy is een leuk persoon, spreekt je aan met bonjour en is een levensgenieter. Hier ga ik goed op. Zijn assortiment is reuze, echter alleen nog maar Salentein besteld. De rest volgt. Wat opvalt is dat de wijnen uitermate mooi en goed zijn verpakt, altijd met een leuk handgeschreven kaartje en eventuele goodie. Gisteren heerlijk mogen genieten van een fijne chardonnay&malbec van de Numina Salentein serie samen met vriend Jean-Pierre, die nu ook klant is van Vindom. Salute, Robin Gerritse

Uiterst correct en snel van reactie, ook als het bestelde onverhoopt geretourneerd moet worden

Helaas was het bestelde niet wat we verwacht hadden. Retourneren ging evenwel snel, evenals de terugbetaling. Uiterst correct allemaal.

Snelle levering, goed en mooi verpakt, persoonlijk kaartje erbij. En nog een leuke app na levering! Top service!

Persoonlijk contact en heerlijke wijnen

Persoonlijk contact en heerlijke wijnen

Zelfs bij een online bestelling is er aandacht en persoonlijk contact.

Ik kende de winkel niet en plaatste enkel online mijn bestelling naar aanleiding van de uitstraling van de site en het assortiment en kreeg tot mijn verassing via een appje nog attente navraag over mijn bestelling. Dat soort aandacht voor details maakt het verschil. Verder zijn de wijnen subliem en de prijzen aantrekkelijk.

Mooie collectie. Super service

Vindom heeft een interessante collectie wijnen. De wijnen werden snel geleverd

Heerlijke Italiaanse wijn

Snelle en goede aflevering

Alles prima

We vonden een onze favoriete wijnen op deze overzichtelijke website. Bestellen en leveren ging uitermate soepel. We werden goed en prettig op de hoogte gehouden. Proost!

Top afwikkeling

Toegankelijke website. Snelle levering. Geen overbodige verpakking

Snel, goede service en echte sommeliers

Mijn bestelling werd snel geleverd, ik kreeg goed advies en de service was persoonlijk en vriendelijk. Ik bestel er weer.

Geweldige service

Mooie selectie aan wijnen met een duidelijke beschrijving. Heb nu verschillende wijnen besteld die geheel aan de omschrijving voldeden en soms zelf overtroffen. Wat helemaal de verwachting overtreft is de service, klantvriendelijkheid en betrokkenheid. Bedankt Paddy!

Prima service heel snelle levering

Zoals hierboven al gezegd en daarbij erg vriendelijk contact. Het was eenvoudig de bestelling telefonisch te doen en dat geldt ook voor de betaling. Wij komen zeker terug

De waarheid zit in de wijn.

Voldoende keuze, maar niet te veel. Mooie wijnen met een realistische prijs. Snelle verwerking en verzending. De baas op de whatsapp, met de vraag of je tevreden bent. Meer hoeft toch niet?

Erg klantvriendelijk en zeer snelle levering

Ik had ergens een vraag over en deze werd binnen 10 minuten beantwoord, echt top. Daarbij had ik maandagavond besteld en had ik mijn bestelling dinsdagochtend al binnen! Kortom, Vindom verleent uitstekende service, hier kan je zeker bestellen.

Mooie wijnen en persoonlijke service!

Mooie wijnen en persoonlijke service!

Top !

Dit was een hele mooie ervaring. Heb je in deze tijd zelden nog.

Klantbeleving ondanks afstand

Snelle levering, berichtje na om te checken of alles goed is aangekomen

Grootestraat 2 7571 EL Oldenzaal

0031 541 535 959