Top afwikkeling

Toegankelijke website. Snelle levering. Geen overbodige verpakking

Snel, goede service en echte sommeliers

Mijn bestelling werd snel geleverd, ik kreeg goed advies en de service was persoonlijk en vriendelijk. Ik bestel er weer.

Geweldige service

Mooie selectie aan wijnen met een duidelijke beschrijving. Heb nu verschillende wijnen besteld die geheel aan de omschrijving voldeden en soms zelf overtroffen. Wat helemaal de verwachting overtreft is de service, klantvriendelijkheid en betrokkenheid. Bedankt Paddy!

Prima service heel snelle levering

Zoals hierboven al gezegd en daarbij erg vriendelijk contact. Het was eenvoudig de bestelling telefonisch te doen en dat geldt ook voor de betaling. Wij komen zeker terug

De waarheid zit in de wijn.

Voldoende keuze, maar niet te veel. Mooie wijnen met een realistische prijs. Snelle verwerking en verzending. De baas op de whatsapp, met de vraag of je tevreden bent. Meer hoeft toch niet?

Erg klantvriendelijk en zeer snelle levering

Ik had ergens een vraag over en deze werd binnen 10 minuten beantwoord, echt top. Daarbij had ik maandagavond besteld en had ik mijn bestelling dinsdagochtend al binnen! Kortom, Vindom verleent uitstekende service, hier kan je zeker bestellen.

Mooie wijnen en persoonlijke service!

Mooie wijnen en persoonlijke service!

Top !

Dit was een hele mooie ervaring. Heb je in deze tijd zelden nog.

Klantbeleving ondanks afstand

Snelle levering, berichtje na om te checken of alles goed is aangekomen

Super!!!

Snelle levering!!! Heerlijke limoncello!!!

Prima service, snelle verzending en een vriendelijk woord

Snel en keurig geleverd

Fijn dat jullie de wijn verkopen fie ik nergens kon vinden!!!!

AAmezing service

Cliënt vriendelijk en oplossingsgericht, zoals dienstverlening behoort te zijn . Super

Een huis van vertrouwen!

Bij deze online store kan je gerust uw bestellingen plaatsen omdat het een huis van vertrouwen is. Komt afspraken na. Als ik één woord mag uitspreken, TOP. Tot de volgende bestelling zou ik zeggen. Een zeer fijne tijd toegewenst, Kris D

Heerlijke wijnen voor een eerlijke prijs en een prima service.

Na in een restaurant verrast te zijn door een heerlijke appassimento uit het zuiden van Italie bij Vindom uitgekomen om er meer van te bestellen. De wijn was eenvoudig via hun website te bestellen, werd snel bezorgd en het de levering was eenvoudig te volgen.

Goede service en snelle levering top!!!

Snelle en goede levering.

Snelle en goede levering, perfect verpakt in stevige dozen.

Fantastische (na)zorg

Nieuwe ervaring in het online-shoppen! Vragen of alles goed is aangekomen na levering, Top service!

Makkelijk, snel en persoonlijk.

Heel lief een antw op mijn vragen En ook een snelle service

Levering precies op tijd. Wijn nog niet geproefd

Uitstekelijk

Idem

Super, goede en vriendelijke communicatie en persoonlijke bezorging met en extra surprise.

Ik had iets besteld wat nog niet direct geleverd kon worden op de site samen met iets wat al wel op voorraad was. Ik kreeg gelijk een vriendelijke mail met uitleg en heel snel daarna werd deel 1 persoonlijk bezorgd en deel 2 volgende slechts een paar dagen laten. Vriendelijke mensen, goede service en lekkere wijn, wat wil je nog meer?

Super goede ervaring! Heerlijke wijn, komen hun afspraak na , snelle levering . Kortom een enorme aanrader!!!!

Grootestraat 2 A

7571 EL Oldenzaal