Helemaal top

Had gevraagd om CV-warmwatertoevoer af te koppelen en het warme water via de 100-graden kraan en het mengventiel te laten verlopen. De installateur liep nog tegen een probleem aan met een incompatibel aansluiting maar heeft dit allemaal prima opgelost. Alles werkt perfect.

uitstekend advies

bij het vervangen van mijn kapotte plintboiler een uitstekend advies ontvangen en vervolgens is de nieuwe vlot geleverd.

Prima service en snel

Binnen 3 dagen geleverd en geplaatst.

Het bestelde artikel was niet meer op voorraad. Men mailde hierover en bood de mogelijkheid om hetzelfde artikel van een ander merk te leveren. Prima service!

Snelle levering ,goed verpakt en verzonden

Snelle levering, prima product.

De installatie door de monteur, was goed geregeld. Mooi op de afgesproken tijd .

Lekker snel, simpel en geen gedoe.

Klantenservice gebeld, goed geholpen om het juiste product aan te schaffen.

Product snel geleverd met extra garantie.

erg behulpzaam, ook bij probleemoplossing

Reageren prompt op een email en geven goed advies. zijn transparant over levertijd en doen wat ze beloven

Goede ervaring

Er ontbrak een ringetje maar dat is netjes nagestuurd

Het bevalt zeer goed!

Onze boiler bevalt zeer goed! Ik heb nog even een vraag over de garantie. Ik las ergens dat je de garantie ko verlengen door te registreren, maar weet niet hoe?

Hallo mevr. Els, We sturen u vandaag een mail met het verzoek of u het serienummer terug kan mailen zodat we de boiler gaan aanmelden bij de fabrikant voor extra garantie Fijne zonnige dag Justin van Kokendwatergigant

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs en levering is sneller dan verwacht.

Na contact opnemen nadat ons boiler kapot leek te zijn. Zouden wij lang moeten wachten op de nieuwe boiler deze werd een dag later opnieuw verstuurd, top service. Welzijn dik tevreden over de service die geleverd is

Duidelijke site, snelle levering en natuurlijk ook belangrijk: prima prijs. Wat wil een mens nog meer!

Vriendelijk personeel

Na t wachten op de printplaten voor de boiler van 5 liter hebben we onze boiler kunnen bestellen en ontvangen. Door chat berichten, telefonisch contact en mail contact hebben we steeds contact met elkaar gehad.

Gebeld en zeer goed advies gehad. Levering snel en goed!

Super snel

Goede service voor een mooie prijs

Snel en mee denkend

Wat een goede service Vertelde zelfs aan ons dat het plaatsen van de boiler niks voor stelde en dat je dit best zelf kon doen Je betaalt geen cent te veel scheelt honderden euro’s met een installatie buro

Duidelijke informatie en vlotte plaatsing

Vriendelijke adviseur en na bezoek aan showroom meteen de Quooker mee kunnen nemen. Week later werd de set vakkundig gemonteerd

In mijn geval dankzij goede en adequate telefonische support met de juiste informatie over het te kopen product ben ik tot bestelling overgegaan. Ondanks dat het product uiteindelijk niet direct leverbaar bleek, werd hier duidelijk over gecommuniceerd en heel correct en prettig afgehandeld (=geleverd).

Netjes geleverd

Ook toen mijn adres niet volledig was, hebben ze netjes gebeld. En toen had ik het pakket de volgende dag.

De kokend water boiler vervangen zonder problemen

-snelle levering -vriendelijke helpdesk -het apparaat zonder moeilijk doen tot omruiling -geen extra kosten in rekening gebracht

Goed telefonisch advies en snelle levering. Netjes verpakt geleverd.

Helder en duidelijk

Goede communicatie via de chat en vooral in de avonduren. Snelle levering en installatie binnen een paar dagen.

Correcte service

In verband met vertraagde levering van onderdelen lang moeten wachten op zending. Echter, we zijn per email voortdurend op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Annuleren van de bestelling was ook een optie, terugstorten van de betaling ook. We hebben besloten te wachten en deze ondernemer heeft de boiler inmiddels geleverd. Uitstekende service in deze moeilijke marktomstandigheden!

Aventurijn 204

3316 LB Dordrecht

088 1661710

Over Kokendwatergigant

Kokendwatergigant is dé specialist op het gebied van kokend water oplossingen. Samen met ons team van experts met ruim 20 jaar ervaring, werken we iedere dag keihard om onze klanten te voorzien van het beste advies. Dankzij onze kennis over kokend water boilers , kunnen wij advies op maat leveren. De combinatie van kennis en advies, zorgt voor de meest geschikte kokend water kraan voor iedere woonsituatie van onze klanten. Iedere woonsituatie heeft een andere kraan en boiler nodig. Wij hebben een breed assortiment met de grootste A-merken zoals Quooker, Franke, Selsiuz, Grohe en Itho Daalderop. Deze merken hebben net als wij duurzaamheid hoog in het vaandel staan.