Goed advies en informatie

Zeer goede informatie en advies gekregen. Je krijgt meteen antwoord op je vraag via de chat. En super snelle levering van de Quooker Set met de nieuwste Front kraan in het zwart

Snel geleverd en precies de juiste na advies!

Lastig te vinden onderdeel voor Floww kokend water kraan. Na advies de juiste besteld en in 1 dag in ontvangen. Top!

Goed advies!

De chat van kokendwatergigant werkt fijn. Ze hebben verstand van zaken en leggen al je vragen goed uit. Goed advies met bijbehorende link maakt het efficiënt iets aanschaffen via de site. Bezorging was snel. Beschrijving van installeren boiler zat er niet bij maar was niet erg moeilijk.

volgens afpraak geleverd

Snel en zorgvuldig geleverd als besteld met een eerlijke prijs.

Zonder enige probleem snel en zorgvuldig geleverd.

Het adres voor de service kokend water boiler

Na contact te hebben gehad via de chat of de Kokendwater plint boiler die ik zocht nog dezelfde dag verstuurd kon worden, had ik hem direct besteld. De volgende dag netjes thuis bezorgd gekregen. Reactie op de chat was ook zeer snel. Precies zoals het hoort en snel geregeld. Ik weet jullie volgende keer zeer zeker weer te vinden. Bedankt!

Super goed!

Alles is vlot en goed aan gesloten!

Gebeld besteld en volgende dag in huis

Goede service en snelle levering

Ik ben zeer tevreden met de kokendwatergigant Informatie via chat zeer goed Bestelling gedaan en volgende dag netjes geleverd dus top Nu nog installeren en dan ben ik helemaal tevreden

Goed geholpen

Een gebruiksvriendelijke site, waar eenvoudig snel een juiste keuze gemaakt kon worden. Vervolgens een correcte en snelle levering Binnen 24 uur

Goede service!

Omdat ik wilde checken of ik de juiste keukenboiler had uitgekozen die in combinatie kon met mijn kraan, eerst via de mail advies gevraagd. Snelle reactie. Boiler besteld en binnen 2 dagen kwam deze binnen. Plaatsing door monteur 3 dagen na bestelling. Zeer snel en makkelijk geregeld. Aardige monteur die netjes werk heeft geleverd. Kapotte boiler ook weer mee terug genomen. Dus ik ben een zeer tevreden klant!

Uitstekende service, scherpe prijs en snelle levering

Na 9 jaar trouwe dienst stopte onze Franke keukenboiler ermee. Met Marcel vlot kunnen afstemmen door welke boiler we deze het beste konden vervangen en welke andere onderdelen hier nog voor nodig waren. We kregen snel en kundig advies, de benodigde extra parts en alles werd de volgde dag al geleverd. En dat tegen een zeer scherpe prijs. Kortom, klasse - 5 sterren meer dan waard!

Goed bedrijf en bezorgd snel

Had een Quooker Combi hier besteld na ik even met het bedrijf gesproken te hebben via de telefoon heel vriendelijk en goede uitleg En snelle levering

Snelle levering met een goede service. Direct chat contact met Marcel om bij te staan bij vragen. Top geregeld.

Over de service kan ik nog niets zeggen. Ik moet hem nog aansluiten, maar de levering was helemaal top. Besteld en de volgende dag netjes op de mat!

Giga Goed

Supervriendelijk en professioneel aan de telefoon. Weten waar ze het over hebben en denken met je mee. Snelle levering en een zeer behulpzame chauffeur. Oh, en niet te vergeten de prijs. Die is ook top!

Netjes op tijd geleverd zoals vermeld op de site, betaling en afhandeling ging ook goed dus prima

Levering zoals aangegeven

Voor bestelling contact via Whats-app en gevraagd of de bestelling nog geleverd kon worden de volgende dag. Was al na 13:00 uur Antwoord was dat het nog wel zou gaan. 10min na mijn bestelling was de order al aangemeld bij transport en volgende dag geleverd

Lang traject en nogsteeds (!) niet klaar

Op de site stond onze kokend water boiler op voorraad, wij hadden deze besteld inclusief montage, verwachtend dat hij snel geïnstalleerd zou worden. Eerst horen wij 10 dagen niks en ontvangen wij ook geen verwachte datum van installatie. Bel ik erachter aan, “ja toevallig is hij vandaag binnengekomen”. Natuurlijk. Hij zou voor de kerst nog geïnstalleerd worden. Weer een belletje later krijgen we een datum ruim in januari, niet volgens afspraak dus! Weer gebeld, wordt ons verteld dat ze hun best gaan doen maar daarna horen we weer niks. De dag voor afgesproken datum krijgen we bericht dat de montage niet door kan gaan wegens privé omstandigheden. Er gaan weer een paar dagen overheen. Als de monteur er eindelijk is, blijkt dat hij niet alle onderdelen bij zich heeft, maar levert verder wel goed werk. Er zou gebeld worden voor een nieuwe afspraak, dit is wederom niet gebeurd. Inmiddels zijn we ruim twee maanden na originele bestelling aanbeland en is het nogsteeds niet afgerond. Wij zijn zeer ontevreden en wachten nogsteeds op een belletje.

We kregen 2 boilers opgestuurd voor de prijs van 1

Geweldige service

Boiler snel geleverd echter na het aansluiten blijft hij op standbij staan na meerdere telefoontjes was het helaas nog niet opgelost , aangezien het 1 van de laatste dagen van het jaar is hebben we verdere acties door geschoven naar volvend jaar , dus wordt vervolgt.

bestelling geplaatst, volgende dag geleverd!

ik had besteld en daarna nog even gecheckt in de chat of ze snel konden leveren,.. Hij was op voorraad en ik had hem de volgende dag in huis, binnen een uurtje hadden we weer warm water in de keuken! top

Goede prijs en snelle levering!

Goede prijs en snelle levering!

Zoals het hoort!

Over Kokendwatergigant

Kokendwatergigant is dé specialist op het gebied van kokend water oplossingen. Samen met ons team van experts met ruim 20 jaar ervaring, werken we iedere dag keihard om onze klanten te voorzien van het beste advies. Dankzij onze kennis over kokend water boilers , kunnen wij advies op maat leveren. De combinatie van kennis en advies, zorgt voor de meest geschikte kokend water kraan voor iedere woonsituatie van onze klanten. Iedere woonsituatie heeft een andere kraan en boiler nodig. Wij hebben een breed assortiment met de grootste A-merken zoals Quooker, Franke, Selsiuz, Grohe en Itho Daalderop. Deze merken hebben net als wij duurzaamheid hoog in het vaandel staan.