Mooie kraan

Via de chat functie overlegd en een mooie kookwaterkraan gekocht. Dus goede kraan, snelle service (2 dagen later in huis) en goed advies gekregen. Nu nog de monteur voor de installatie.

absoluut top!

Ik heb een absoluut top ervaring met Kokendwatergigant! De website is goed ingericht en ziet er professioneel uit. Normaliter ben ik enigszins huiverig voor websites met het woord "gigant" in de naam maar Kokendwatergigant is buitengewoon gebruikersvriendelijk, de prijzen zijn goed (zeker concurrerend en zelfs nog iets lager dan bij andere websites), de service is goed (via chat snel en goed geadviseerd/geholpen) en de producten had ik de tweede werkdag in huis. Ook de aftercare via de chat is goed. Enige puntje dat iets beter zou kunnen is de track & trace bij de bestelling (die stond niet op naam van Kokendwatergigant als afzender maar op naam van de eigenaar (waardoor het even onduidelijk was)) De monteur (Service Control) kon redelijk snel komen voor de installatie van de gekochte producten. De monteur was zeer vriendelijk en regelde ter plekke (pro-actief, dus zonder dat ik het hem hoefde te vragen) met de Kokendwatergigant dat ik de juiste inlaatcombinatie (6bar) van de monteur kreeg (zonder dat ik iets hoefde te regelen en zonder te hoeven wachten (mogelijk was het verkeerde product geleverd) - dat is service! ze lossen het pro-actief op in plaats van dat ze het neerleggen bij een klant). De monteur is een klein uurtje bezig geweest en heeft het netjes opgeleverd/achter gelaten. Al met al kan ik Kokendwatergigant obv mijn ervaring dus van harte aanbevelen! het is dat ik hoop niet snel weer een vervangende boily nodig te hebben maar anders zou ik weer via Kokendwatergigant kopen.

Goed advies en informatie

Zeer goede informatie en advies gekregen. Je krijgt meteen antwoord op je vraag via de chat. En super snelle levering van de heetwaterboiler.

Prima advies en snelle levering

Via internet was ik op zoek naar een specifieke boiler. Gevonden bij de kokendwatergigant. Nadat ik wel nog wat vragen had werd ik zeer snel en vakkundig geholpen via de chatoptie top. Daarna dus de nieuwe boiler besteld en binnen 2 werkdagen geleverd. Top!

Heel blij mee

Het is gewoon echt een hele fijne en mooie kraan. De kwaliteit is zeer goed, hij oogt erg mooi in de keuken, het energieverbruik is laag en de kraan wordt aan de buitenkant niet erg heet, waardoor je hem gewoon kan draaien indien nodig.

Wat een klant advies en service ervaring!

Wat een klant advies en service ervaring! Echt onder de indruk van Marcel en zijn collega die de zaak verder opgevolgd en afgerond heeft. Van begrip tot advies t/m bestelling de zaak gemonitoord. En een snelle levering!!!

Goed, duidelijk en snel advies

Aan de telefoon kreeg ik een goed en duidelijk advies en kon meteen het juiste artikel bestellen.

goed geholpen

zeer goed geholpen

Alles prima verlopen

Een hele goede ervaring

Beste heer Lenderink, We hebben u een aantal keer proberen te bellen maar krijgen u niet te pakken en we willen we graag iets toelichten want niemand wilt een 1 op zijn rapport. U bestelt op zaterdag de boileraansluitset... We versturen de set op Maandag met PostNL zodat hij de volgende dag bij u afgeleverd wordt. Voordat de postbode bij u voor de deur staat heeft u ons negatief beoordeeld. We zullen dit intern gaan bespreken hoe we het verwachtingspatroon van de klant nog beter kunnen kunnen managen. U kunt natuurlijk ook de materialen terug zenden naar ons.. No Problem en zullen dan het bedrag crediteren... Enige wat we willen zijn tevreden klanten Fijne dag Marcel

Super Goed Advies

Ik wist niet goed wat voor mij een goede kokend water kraan zou zijn. Na contact per chat en telefoon heb ik een keuze kunnen maken. Het gekochte product stond binnen 24 uur op de mat. Ga zo door

Online vergeleken, keuze op deze aanbieder en boiler gevallen. Klik klik klaar en pats boem hij staat thuis.

Goede site, goede prijs en supersnel in huis.

Uitstekende geregeld. ? waarom geen gebruiksaanwijzing in de doos?

Zeer goede service

Snel geholpen en goed geïnformeerd. Zeer tevreden!

Prima en vakkundig

De levering en montage van de nieuwe boiler t.b.v. de Franke heetwaterkraan is vakkundig en snel opgelost, inclusief een vervanging van een ter plaatse geconstateerde lekkende aansluitslang.

Waanzinnig hulpvaardig!

Snelle Service. Maar ook bij telefonische vragen heel meedenkend. Fijn.

Duidelijke informatie en vlotte levering

Vriendelijke adviseur en na bezoek aan showroom meteen de Quooker mee kunnen nemen. Helaas moesten wij nog wel een paar weken wachten voordat installatie kon worden ingepland. Dat had sneller gemogen, maar is wel netjes uitgevoerd.

Klantenservice perfect

Ik werd online snel geholpen met hetgeen ik nodig had. Helaas een kraan geleverd met een verkeerde stekker. Online in het weekend kreeg ik heel snel persoonlijk antwoord en werd het probleem binnen 2 dagen opgelost! Keep it up!

Goede service, prijs en snelle levering

Goed.

Snelle service, goed materiaal

Zondag eerst via chat goed advies gekregen. Product besteld en binnen 4 dagen in huis. Top.

Zo hoort het! Je hebt een probleem, ze luisteren naar je, denken met je mee en komen met een supersnelle oplossing. ik zal jullie voortaan naar voren schuiven als vrienden en kennissen vragen hebben over een Quooker. Top service Bedankt

geweldig/snel/primaprijs/kwaliteit

Het is vaak zo dat wanneer iets defect raakt je snel iets nieuws wil hebben. Nou bij deze dit heb ik nog nooit meegemaakt. Binnen 2 werkdagen geleverd. geweldig.

zeer goed

zeer goed

Prima product

Prima prijs/kwaliteit Wel verkeerde gebruiksaanwijzing bijgesloten En levering vertraagd (door de courier)

Goeie service, ook wanneer er een foutje gemaakt wordt

Laten adviseren over vervangen van een boiler, maar het aanbevolen product bleek niet te passen. Contact via de mail, snel antwoord (binnen een dag) en goeie oplossing aangeboden gekregen. Top dus. Dit is hoe een webshop zich kan onderscheiden

snelle levering, meedenken

snelle levering, meedenken

Over Kokendwatergigant

Kokendwatergigant is dé specialist op het gebied van kokend water oplossingen. Samen met ons team van experts met ruim 20 jaar ervaring, werken we iedere dag keihard om onze klanten te voorzien van het beste advies. Dankzij onze kennis over kokend water boilers , kunnen wij advies op maat leveren. De combinatie van kennis en advies, zorgt voor de meest geschikte kokend water kraan voor iedere woonsituatie van onze klanten. Iedere woonsituatie heeft een andere kraan en boiler nodig. Wij hebben een breed assortiment met de grootste A-merken zoals Quooker, Franke, Selsiuz, Grohe en Itho Daalderop. Deze merken hebben net als wij duurzaamheid hoog in het vaandel staan.