snelle levering, meedenken

snelle levering, meedenken

prima service

Ik had een product via de website gekocht en na ontvangst bleek dit afwijkend te zijn als het product dat op de website was vermeld. Even gebeld en ze stuurden direct een nieuw exemplaar op. Het onjuiste product kon retour worden geleverd met een retourstikker. Prima opgelost. Daarnaast kan ik ook vermelden dat het gekochte product ook nog tegen de meest concurrerende prijs werd geleverd.

Super goed

Eerst telefonisch contact gehad waarbij zij mij zeer snel terugbelde met het antwoord op mijn vraag. Vervolgens de bestelling geplaatst en volgende dag was het product al geleverd. Dus heel tevreden met de bestelling en de service!

Goed bereikbaar

Verkeerde boiler gehad ,maar de volgende dag de de juiste. Super snel opgelost na telefonisch contact

snelle levering!

scherpe prijs

Helemaal top!

Makkelijk te bereiken ook via de telefoon en denken echt met je mee. Toppie!!

Prima service!

Goed advies gekregen.

Zij doen nét dat stapje extra om je te helpen!

Geweldige service. Mijn Quooker onderdeel moest van de leverancier komen. Maar omdat het vóór de carnaval geleverd zou moeten worden, zei de eigenaar meteen: Oké, ik ga dat regelen. Al moet ik het persoonlijk ophalen bij de leverancier. Ik zorg ervoor dat er geen dag verloren gaat met transport. Dat stapje extra wat zij doen, die extra service is tegenwoordig zelden te vinden. Heel erg bedankt voor de geweldige service. Een dikke pluim!

Precies de kraan die ik wilde

Na veel ellende met mijn oude kokend water kraan een Quooker boiler gekocht. Jammer dat de boiler niet op andere kokend water kranen past (de communicatie kabel tussen boiler en kraan heb ik niet kunnen kraken) dus dan ook maar een Quooker kraan er bij. Super snel te installeren en eindelijk weer snel kopje thee zetten.

niet slecht maar kan nog beter

Bestelling en aflevering product verliep zeer vlot; uitstekend dus. Helaas had ik onvoorzien later nóg een onmisbaar accessoir nodig. Maar die kon ik niet bestellen. Dat vind ik toch wat teleurstellend voor een specialist op het gebied van kokend water.

snelle, persoonlijke service

Prima service. Werd direct teruggebeld en kreeg deskundig advies en snelle levering van het product.

Perfecte Service, en een snelle levering ook nog na 14.00 uur, dan nog de volgende dag in huis. Top.

Perfecte Service, en een snelle levering ook nog na 14.00 uur, dan nog de volgende dag in huis. Geeft informatie die ik niet op de site kon vinden. Top bedrijf.

Bestelling en levering goed, wel wat nazorg nodig

Via de website de juiste keuze maken en bestellen ging prima. De planning van het plaatsen ging ook goed en dat gold ook voor de plaatsing zelf. Helaas wel binnen 1-2 dagen enkele kleine issues met het Quooker- vat zelf en met een lekkage. Dus dat nog wel even oplossen.

Instant direct contact via chatfunctie voor vragen op late tijden, product direct verzonden, alles als omschreven ontvangen.

Kokendwatergigant is een prettig bedrijf!

Helaas hadden wij een kapotte Quooker Fusion kraan. Kokendwatergigant heeft een groot en scherp geprijsd assortiment. Nieuwe kraan snel geleverd en deze heb ik zelf kunnen monteren.

Niet conform verwachting

Ik heb een Franke boiler voor kokendwaterkraan gekocht en betaald en heb een Itho Daalderop boiler ontvangen. Op mijn vraag via de chatfunctie op de website van kokendwatergigant is mij verzekerd dat de boilers 100,00% identiek zijn. Na installatie blijkt echter de kleurcodering van de aan/uit knop anders dan bij Franke en ik heb deze kleurcodering nog niet kunnen terugvinden. De kleuren geel en paars van de knop zijn mij onbekend. Daarnaast blijkt de boiler minder heet water (van een lagere temperatuur) te leveren bij zowel de warm water functie als de kokend water functie. Teleurstellend. Ik hoop nog te horen wat de kleurcodering van de boiler betekent. MVG, Martijn Blansjaar

Goedemorgen, In onze chat hebben wij u verzekerd dat de boiler 100% identiek is. Daar is niets aan gelogen omdat Franke de boilers koopt bij de boiler fabrikant Itho Daalderop. Franke had geen voorraad en omdat we u wilde helpen op hele korte termijn hebben wij dus een gelijkwaardig product geleverd. Door de jaren heen zijn er positieve ontwikkelingen gebeurt in kokend water land en is er een eco-functie in het leven geroepen en daar komt o.a. de kleur paars. In de eco stand wordt het water naar een lagere temperatuur verwarmd en dat verklaar wellicht uw teleurstelling. Had ons gewoon gemaild of gebeld! Het laatste wat we willen is een klant die ons niet aanbeveelt omdat we dag en nacht klaar staan voor onze klanten. Wij hadden dan ook kunnen aangeven dat wij de boiler kunnen registeren voor extra garantie. Desalniettemin wensen wij u enorm veel kokend comfort toe en als er in de toekomst iets is dan kunt u ons altijd mailen Fijn weekend Levi

Geweldige service en meedenken.

Ondanks problemen met het betalen van de factuur prima voortgeholpen. Aanrader

Komen de belofte na

We zaten voor de kerst zonder warm water voorziening, oude ging stuk. Na contact met kokendwatergigant binnen 24 uur een nieuwe afgeleverd, in 1 1/2 uur zelf gemonteerd. Top

snel, bovengemiddelde & uitstekende service

zeer snelle afhandeling van mijn zoektocht naar een nieuwe boiler die net buiten de garantie defect raakte, met hulp van de kokendwatergigant toch nog een mooie korting verkregen.

Nette, complete showroom, vriendelijk geholpen.

Een van de weinige internetverkopers met ook een showroomruimte waar kranen van verschillende merken naast elkaar te zien zijn. Voor ons was het fijn om de kleur van de kraan in het echt te kunnen zien. Bestel/betaalproces was snel zonder problemen. Wij hebben de kraan opgehaald omdat we in de buurt wonen. (Quooker Combi Fusion Square + Cube)

Toppie

Ik vind wel dat er onderdelen bestellen een ramp waarom is er geen onderdelen te koop Voor de boiler met namen een verwarmingselement de rest van de cooker Is nog in goede staat gr Ben

Top levering

Produkt zoals beloofd, snel geleverd

Prima bedrijf en service

Om 7.30 werd mijn chat al beantwoord. Wat beliifd werd is gedaan. Marcel en zijn team! Chapeau!

Echt verstand van zaken en meedenkend

Super vriendelijk en persoonlijk geholpen

Dit is een webshop met verstand van zaken en goede informatie

Jan Valsterweg 50 3315 LG Dordrecht

088 1661701

Over Kokendwatergigant

Kokendwatergigant is dé specialist op het gebied van kokend water oplossingen. Samen met ons team van experts met ruim 20 jaar ervaring, werken we iedere dag keihard om onze klanten te voorzien van het beste advies. Dankzij onze kennis over kokend water boilers , kunnen wij advies op maat leveren. De combinatie van kennis en advies, zorgt voor de meest geschikte kokend water kraan voor iedere woonsituatie van onze klanten. Iedere woonsituatie heeft een andere kraan en boiler nodig. Wij hebben een breed assortiment met de grootste A-merken zoals Quooker, Franke, Selsiuz, Grohe en Itho Daalderop. Deze merken hebben net als wij duurzaamheid hoog in het vaandel staan.