Prima geholpen, snelle levering, alles volgens afspraak

Betrouwbaar

Vlotte levering. Enkele tegels waren beschadigd, en werden zonder gedoe na geleverd. Een aanrader

Rop

Goeie prijs snelle levering

Door de werknemers waar ik mee te maken had werd er meegedacht en konden wij geregeld tot oplossingen komen, als er door omstandigheden tijdens het straten alternatieven nodig waren. Ook twee gebroken tegels tijdens bezorgen werd direct direct opgelost.

Produkt totaal niet naar verwachting

Het lijkt een ideaal product volgens de video's en foto's. Thuis gebruikt volgens handleiding, maar helaas werkt het totaal niet. Het onkruid komt er overal al een beetje weer door helaas. Zand wordt ook niet hard, erg jammer. Had er veel meer van verwacht.

Duidelijk en prima uitleg over het product wat jij gaat kopen.

Vriendelijke medewerkers zijn duidelijk in het overleg, Houden je goed op de hoogte van jou bestelling via de mail.

Beste E, Bedankt voor uw review. En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze duidelijke uitleg en de vriendelijkheid van onze medewerkers. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Mooi en netjes afgeleverd.

Telf. Netjes geholpen en op de hoogte gehouden van levering. Levering snel en netjes afgeleverd.

Beste Gerald, Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe tuin! Als we in de toekomst nog iets voor u kunnen doen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

helemaal goed, kwaliteit en afspraak!!

goede ervaring met levering op tijd. kwaliteit stenen helemaal goed

Beste Paul, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u een goede ervaring heeft met de levering en dat de stenen van goede kwaliteit zijn. Als we in de toekomst nog iets voor u kunnen doen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Nette zaak met vriendelijke mensen!

Nette zaak. Prima geholpen, en netjes afgeleverd.

Beste Michel, Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en de vriendelijke hulp! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Een goed bedrijf

Wij hadden een bestelling gedaan , en er was wat verwarring over bezorgen of halen , En ze hebben dit keurig opgelost , en alsnog bij ons bezorgd , zoals afgesproken . Wij zijn heel tevreden over Bestrating.NL Dit was voor ons de 2de keer dat wij iets bij Bestrating. NL hebben gekocht . En raden dit bedrijf zeker aan.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw positieve review! Het spijt ons te horen dat er verwarring was over de bezorging, maar we zijn blij dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk! Fijn om te horen dat u voor de tweede keer bij ons hebt gekocht en dat u ons aanbeveelt. Nogmaals hartelijk dank en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Tegels en zand keurig geleverd

Blij met onze mooie tegels voor achter het huis.

Beste T en K, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de levering en dat de tegels er mooi uitzien in uw achtertuin! Als het complete plaatje klaar is, zouden we het leuk vinden om een foto te ontvangen! Veel plezier met uw nieuwe buitenruimte! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede service en aflevering

Wij mochten onze tegels een tijdje bij hun laten staan omdat wij niet direct aan de slag gingen met bestraten. Datum voor aflevering tevens de aflevering perfect . Alles wordt keurig netjes op plek gezet waar je het graag wil hebben staan indien mogelijk natuurlijk. Wij bevelen bestrating.nl zeker weten aan.

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze service en aflevering aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is fijn dat we de tegels voor u konden opslaan totdat u klaar was om te beginnen met bestraten. Uw aanbeveling van Bestrating.nl wordt zeer gewaardeerd en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Aanrader!

Vriendelijk geholpen door de klantenservice. De bezorger was keurig op tijd volgens afspraak en belde toen hij er bijna was. De tegels waren netjes per stuk verpakt in karton op de pallet, om beschadiging te voorkomen. Goede prijs-kwaliteit verhouding, een aanrader!

Beste Sophie, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen en dat de bezorging naar wens is verlopen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Uitstekend!

Goede prijzen, ruime keuze, snelle levering!

Beste Richard, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze prijzen, ruime keuze aan producten en de snelheid van onze levering! Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Kan niet beter!

Alles volgens afspraak en de communicatie verliep enorm soepel. Bestrating.nl verdiept zich goed in jouw situatie en geeft goed en eerlijk advies. Daarbij hebben ze een prachtige showroom, wat de keuze een stuk makkelijker maakt.

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat de communicatie goed verliep. Het is fijn om te weten dat u ons advies en onze showtuin waardeert. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snelle en complete service. Hou maar zo.

Beste Senad, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle en complete service. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Top en snelle levering

Prima geregeld allemaal. Vragen snel beantwoord.

Beste Klaasje, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen en dat uw vragen snel zijn beantwoord. We streven ernaar om altijd een snelle en efficiënte service te bieden. Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Levering

Bestelling via internet was probleemloos en ging erg vlot alleen zijn nu de stenen geleverd en die staan helemaal scheef op een pallet en ik weet nog niet of deze onbeschadigd zijn want daar komen we pas achter als de stratenmaken gaat starten.

Beste M.A. Molenaar, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de bestelling via internet soepel is verlopen. Het spijt ons dat de stenen scheef op de pallet zijn geleverd. We begrijpen dat dit zorgen kan veroorzaken. Neem gerust contact met ons op, zodat we samen kunnen controleren of de stenen onbeschadigd zijn. We willen ervoor zorgen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop! Met vriendelijk groet, Team Bestrating.nl

Veel keuze, nette prijzen

Wij komen altijd weer terecht bij Bestrating.nl omdat men goede voorraad heeft, nette prijzen en behulpzaam personeel

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze ruime keuze, scherpe prijzen en behulpzame medewerkers! We waarderen uw vertrouwen in Bestrating.nl en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima levering waarbij de bezorger alles op de plek heeft weten neer te zetten wat voor ons handig is. We zijn nog bezig met het leggen. Tot nu toe twee kapotte tegels aangetroffen. De rest ziet er naar mijn idee goed uit. Tot nu toe zijn we er erg blij mee. De achterkant van de tuin moet later ook nog aangepakt worden. Wanneer we daaraan toe zijn bestel ik gewoon weer bij jullie.

Beste Marianne, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat de levering naar wens is verlopen en dat de bezorger alles netjes op de juiste plek heeft gezet. Het spijt ons te horen dat er twee kapotte tegels zijn aangetroffen. Neem gerust contact met ons op, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Fijn dat u dat overal tevreden bent en we kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn wanneer de achterkant van de tuin aan de beurt is! Veel succes met het leggen en geniet van uw nieuw aangelegde tuin! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Correcte levering

De bestelling is netjes volgens afspraak afgeleverd.

Best Geert Anne, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat de levering naar tevredenheid is verlopen. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor u klaar! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Zeer goed meedenkend

Online super makkelijk om.te bestellen. De chauffeur belde en dacht super mee kwa lossen van de big bags grind

Beste Harm Jan, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wat fijn dat het online bestelproces gemakkelijk ging en dat onze chauffeur u goed heeft geholpen bij het lossen van de BigBags grind. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Super goede service

Van bestelling tot levering helemaal top. Arjan levert alles op de gewenste plek.

Beste Bert, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en dat Arjan alles naar wens heeft afgeleverd. We geven de complimenten aan hem door! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan wij graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goed advies en prima service!

Vriendelijke adviseurs die meedenken. Flexibiliteit! Zeer ruim assortiment!

Beste Fred, Bedankt voor uw review. We zijn er blij om te horen dat u tevreden bent met ons advies en onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Aanrader

Snelle levering en hele mooie stenen. Super blij mee!

Beste Wendy, Bedankt voor uw review. We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent me de snelle levering en de kwaliteit van de stenen. Mocht u in de toekomst nog vragen of wensen hebben, staan we altijd voor u klaar. Veel plezier met uw nieuwe stenen! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Bedrijfsgegevens

Korenmaat 18

9405 TJ Assen

0592 - 315108

[email protected]

Over Bestrating.nl

Bestrating.nl is in 2000 opgericht door de gebroeders Meijeringh. Wat als hobby begon, is uitgegroeid tot een groot bedrijf met dertien medewerkers. De klanten van Bestrating.nl zijn particulieren, hoveniers, gemeenten en aannemers. Met een ruim assortiment in tuintegels, sierbestrating, stapelblokken, tuinverlichting en afwatering leveren wij alles voor uw complete tuin. Ook voor een overkapping, blokhut, kapschuur, carport of veranda bent u bij Bestrating.nl aan het juiste adres. In onze showtuin van meer dan 5000 m² kunt u alle soorten bestrating in Assen komen bekijken. De showtuin is 24/7 toegankelijk, maar voor persoonlijk advies kunt u het beste langskomen tussen 9:00 en 17:00. Loop vrijblijvend binnen of maak vooraf al een afspraak. Zo weet u zeker dat wij uitgebreid de tijd hebben om u alle soorten bestrating te laten zien.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.