Klantvriendelijk en snel geregeld

Duidelijke internetsite waardoor ik mijn bestelling snel kon plaatsen. Door een kundig chauffeur werd de bestelling perfect op de plaats neergezet.

Goed geleverd

Zeer netjes en op de afgesproken plaats en tijd.

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat alles volgens wens is geleverd. We wensen u veel plezier met uw nieuwe stapelblokken! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede service en heel vriendelijk

Ze hebben een goede service en zijn erg vriendelijk en behulpzaam

Beste Olga, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Dat waarderen wij enorm! We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede prijs / kwaliteit / service

Zeer vriendelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Goede prijs / kwaliteit. Een echte aanrader.

Beste Anita, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u onze vriendelijkheid en communicatie waardeert. Het is daarnaast ook fijn om te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitsverhouding. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

ruim assortiment en goede service

Uitstekende service, snel antwoord op vragen, en een ruim assortiment.

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en het ruime assortiment. We streven ernaar om altijd snel te antwoorden op vragen en uitstekende service te bieden. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima zaak

Prima deksteentjes netjes afgeleverd

Beste Evert Jan, Bedankt voor uw feedback! We zijn blij te horen dat de deksteentjes netjes zijn afgeleverd en dat u tevreden bent met onze service. Als u nog verdere vragen heeft of als we u ergens anders mee kunnen helpen, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

een vriendelijk bedrijf

Snelle levering en de producten zijn aangekomen zoals op de foto's te zien is. De stenen zijn van goede kwaliteit en mooi verpakt.

Beste Ihsan, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van de producten. Het is fijn om te weten dat de stenen precies zijn zoals op de foto's en dat ze goed verpakt zijn aangekomen. We waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Alles volgens afspraak!

Snel tot overeenstemming gekomen,en in goed overleg veel later bezorgd.

Beste Arend, Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat we snel tot een overeenstemming zijn gekomen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, horen we het graag. Bedankt voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

veel keus vriendelijke bediening

het enige puntje van kritiek is dat er niemand in de winkel was toen ik binnenkwam. Ik moest wel 10 minuten wachten voordat ik uberhaupt iemand zag. Samen met mij nog meer klanten. Ineens kwamen er 2 verkopers vanachter de balie de zaak binnen. Toen werd ik ook prima beholpen hoor.

Beste, Bedankt voor uw review en voor het delen van uw ervaring! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de keuze en de vriendelijke bediening in onze winkel. We begrijpen dat het vervelend kan zijn om te moeten wachten voordat u geholpen wordt. Onze excuses hiervoor! Nogmaals bedankt voor uw geduld en uw opmerking. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Perfecte service!

Goed advies, snelle levering en bereikbaar wanneer nodig. Ook na sluitingstijd nog tijd om advies te geven. Top!

Beste R, Bedankt voor uw mooie review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het advies en de snelle levering! Mocht u in de toekomst nog wat nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Geniet van uw nieuwe tegels! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Tevreden klant

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Scherpe prijzen en onze bestrating kon later bezorgd worden omdat onze tuin nog niet af was. Eén telefoontje en de bestrating wordt op de gewenste dag geleverd. Een tevreden klant rijker!

Beste Wesley, Bedankt voor uw mooie en positieve review! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze service en flexibiliteit van onze levering. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst nog wat nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Geniet van uw nieuwe bestrating! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Klantvriendelijk

Positief, goede contact en zeer klantvriendelijk.

Beste Tirza, Bedankt voor uw mooie review. Het is fijn om te horen dat het contact prettig is verlopen dat u over het algemeen zeer tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met uw stapelblokken en elementen! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima service en ruime keuze

Alles ging prima

Beste Martin, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe tegels en bestrating! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Top !

Op tijd en goed geleverd en de communicatie is dik in orde.

Beste Arjo, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Het is fijn om te weten dat de levering op tijd was en dat de communicatie naar wens verliep. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snelle levering, goed materiaal

Prettig contact in de zaak en aan de telefoon. Tegels en overig materiaal zien er goed, komen afspraken na.

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van ons materiaal. Het is fijn om te weten dat u ons contact in de winkel en aan de telefoon als prettig heeft ervaren! We streven er altijd naar om onze afspraken na te komen! Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, staan we graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede keus, mooi ruim bedrijf met veel keus. Gaven goed advies en vriendelijk geholpen.

Beste Debbie, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met ons ruime aanbod en deskundig advies. Het is fijn dat u tevreden bent met de service en vriendelijkheid van ons team. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Duidelijk en netjes, gewoon via website

Keurig afgeleverd door een aardige chauffeur.

Beste Cor, Bedankt voor uw review. Het is fijn om te horen dat u uw bestelling duidelijk en netjes via onze website kon plaatsen. We zijn ook blij dat de bezorging naar wens is verlopen! Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, helpen we u graag weer! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede prijs en kwaliteit

Zeer tevreden over aankoop, levering en prijs

Beste Sandra, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop, de levering en de prijs! Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Levering duurde even maar prachtige tegels.

Op de website stond dat ze op voorraad waren maar heb toch 2.5 week moeten wachten. Wel een nette levering en het ligt er prachtig.

Beste Jochem, Bedankt voor uw feedback! We zien echter alleen in ons systeem dat u voegmiddel heeft gekocht bij ons. Zou het kunnen dat u uw tuintegels elders heeft gekocht? Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goed duidelijk snel

Stenen besteld netjes betaald en 6 dagen later. Werden de stenen netjes geleverd en op plek gezet.

Beste Harold, Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Het is fijn dat de bestelling snel is verlopen! We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen! Veel plezier met uw nieuwe stenen! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Matig

Ik heb zelf achter de leverdatum aan moeten bellen omdat daar geen bericht voor gegeven werd via mail of telefonisch. Bij levering was ik dus uiteindelijk niet thuis. Eenmaal thuis kwam ik er achter dat ze het op elkaar gestapeld hebben achtergelaten en er een aantal artikelen gebroken zijn geleverd/tijdens levering kapot zijn gegaan.

Beste Mart, Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het spijt ons te horen dat de communicatie over de leverdatum niet naar wens was en dat er schade is onstaan tijdens de levering. Wij streven ernaar om onze klanten altijd tijdig te informeren over de leveringsstatus. Het is duidelijk dat dit in uw geval niet goed is verlopen, en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. We zullen dit intern onderzoeken. Wat betreft de gebroken artikelen, willen we dit graag zo snel mogelijk voor u oplossen. Zou u contact met ons willen opnemen via [email protected] zodat we de beschadigde items kunnen vervangen of vergoeden? Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te informeren. We hopen dat we dit naar tevredenheid voor u kunnen oplossen en da we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Mooie snelle reactie

Beste Bets, Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u onze snelle reactie waardeert. We streven ernaar om onze klanten snel en efficiënt te helpen! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Betrouwbaar, afspraak is afspraak,

Beste Raphaël, Bedank voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u onze service als super ervaart en dat u onze betrouwbaarheid en het nakomen van afspraken waardeert. We streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snelle service en goede kwaliteit

Ik heb drie big bags, één met zand en twee met grind, besteld en binnen vier dagen stond alles keurig op mijn oprit. Via de mail kreeg ik de rekening en informatie over de levering. Ik kreeg een kwartier voor de levering een bericht dat de bestelling er aan zat te komen.

Beste Annet, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle service en de goede kwaliteit van onze producten. Het is fijn dat u snel met uw bestelling aan de slag kon en dat de communicatie naar wens verliep. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

naar te vredenheid

ben zeer tevreden over de correcte behandeling en levering van de bestelling.

Beste, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u zeer tevreden bent met de correcte behandeling en levering van uw bestelling. Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Korenmaat 18

9405 TJ Assen

0592 - 315108

Over Bestrating.nl

Bestrating.nl is in 2000 opgericht door de gebroeders Meijeringh. Wat als hobby begon, is uitgegroeid tot een groot bedrijf met dertien medewerkers. De klanten van Bestrating.nl zijn particulieren, hoveniers, gemeenten en aannemers. Met een ruim assortiment in tuintegels, sierbestrating, stapelblokken, tuinverlichting en afwatering leveren wij alles voor uw complete tuin. Ook voor een overkapping, blokhut, kapschuur, carport of veranda bent u bij Bestrating.nl aan het juiste adres. In onze showtuin van meer dan 5000 m² kunt u alle soorten bestrating in Assen komen bekijken. De showtuin is 24/7 toegankelijk, maar voor persoonlijk advies kunt u het beste langskomen tussen 9:00 en 17:00. Loop vrijblijvend binnen of maak vooraf al een afspraak. Zo weet u zeker dat wij uitgebreid de tijd hebben om u alle soorten bestrating te laten zien.