Optijd geleverd

Het werd optijd en vrij snel geleverd precies op de plek waar ik het wou hebben. De stenen waren bijna allemaal heel. Van de 400 waren er bij 2 maar een klein hoekje eraf. De stenen zijn wel iets brozer dan verwacht. Bij het tillen merk ik dat er steeds wat grint vanaf komt maar dat hoort denk ik zo bij getrommelde stenen. Maar al met al zeer te vrede en het ziet er prachtig uit.

!

Perfect service

Beste Martin, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Vriendelijke mensen die hun afspraak na komen voor een mooie prijs

Ik heb 40 m² tegels besteld werden netjes op mijn aanhanger geladen. Bij het leggen zagen ze er ook netjes uit geen beschadigingen. En vond de prijs ook heel scherp .

Beste J, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Cool

Besteld en bezorgt,en ze vragen je waar eerst mee te beginnen zodat de zware materialen zo liggen zodat je de volgorde mooi voor mekaar hebt...daar denk je dus niet aan...maar de chauffeur wel! Mooi beroep heeft hij.hij maakt altijd de mensen blij met de bezorging van bestrating.nl Mvg Erwin

Beste Erwin, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze onze chauffeur! We geven het aan hem door! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

prima service,vriendelijke en behulpzame chauffeur

zeer goed

Beste Marten, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en onze chauffeur! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Licht sensor besteld, nieuw model geleverd en dat paste niet op onze verlichting. Na een telefoontje werd er Direct gezocht naar het oudere model en mocht ik de geleverde retourneren. Na 3 dagen de correcte sensor ontvangen.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Je wordt goed geholpen en nemen hier ook de tijd. Afspraken worden nagekomen

Beste P, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, advies en afspraken! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Klantvriendelijk en deskundig

Beste Anita, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die u heeft ontvangen! Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, zowel online als in onze showtuin ;) We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen helpen! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Ruime keuze aan sierbestrating en deskundige advisering.

Ruime keuze in sierbestrating dat tentoongesteld is op het terrein. Aflevering mooi op tijd en netjes afgeleverd aan huis. Afspraak is afspraak.

Beste John, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent onze ruime keuze in sierbestrating en dat de levering goed is verlopen! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Gewoon goed

Vriendelijk personeel, goede producten, ruime keuze , goede service.

Beste Rietje, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met zowel ons assortiment als onze service. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het leuk vinden als u ze met ons wilt delen via [email protected]. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Een mooie locatie leuke mensen veel keuze en voor ieder een prijs

Een goeie service ook mijn familie koopt er straat materiaal fijne zaak en goed advies waar je wat aan hebt

Snel geregeld, goede levering

Makkelijk besteld. Bij het maken van de offerte was er iets niet goed ingezet, was heel snel opgelost dmv persoonlijk contact. Snelle reactie via de email. Bezorging op gekozen dag, alles naar wens.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Top bedrijf snelle afhandeling

Wat mij erg goed was bevallen Een avond van te voren werd ik gebeld door de chauffeur die wist mij te vertellen ik ben om 06:45 bij u , en hij was er om 06:30 top geregeld

Beste René, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Je krijgt wat je besteld zonder gedoe

Je krijgt wat je besteld zonder gedoe en niet duur.

Beste Andrea, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Een snelle deal, goed product en op tijd geleverd met hoge kwaliteit tuinhuis

We waren op zoek naar een tuinhuis met overkapping annex schuur en kwamen uit bij Bestrating.nl. Prima en professioneel geholpen, prijs overeengekomen met levertijd en betalingsvoorwaarden. Alles volgens plan geleverd en geplaatst binnen de afgesproken tijdsspanne. Overgebleven spullen konden probleemloos met credit-notes verwerkt worden. Kortom een prima adres als je een tuinhuis overkapping met schuur wil. De onze kwam van Trendhout, die als een bouwpakket aangeleverd werd. Wel een aanrader koop er een uit de standaard reeks, qua afmeting. De module bouw levert dan het beste prijs/product resultaat. De montage crew, was zeer kundig. Kortom hulde voor Bestrating.nl Peter Zonneveld Landgoed Het Timmerholt Westerbork

Zeer professioneel en fantastisch personeel

Het personeel is erg klantvriendelijk, is goed op de hoogte van de producten, en weet wat er speelt achter de toonbank, Als er een probleem is , word deze opgepakt en heel goed afgehandeld, Wij zijn erg tevreden over het bedrijf. En ze nemen ook na verkoop de nodige tijd , om nog advies te geven

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snelle en directe levering!

Beste Jan Pieter, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Kwaliteit en snelle levering

Leveren producten van goede kwaliteit, snelle levering en ook snel contact indien nodig.

Beste Sebas, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Mooi assortiment, goeie service

Via de site hebben we een aantal keuzes gemaakt welke tegels wij mooi vinden. Om nog beter beeld te krijgen zijn we langs de showroom gegaan waar vrijwel alle bestrating ruim is opgezet. Hierdoor werd de keuze extra snel bevestigd. Op locatie hebben we de bestelling gedaan en het is keurig vlot geleverd. Hier werd helder over gecommuniceerd.

Beste Jurjen, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goed geholpen Aardige mensen

Beste C, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede snelle service

Ik werd goed en snel geholpen. Prima service!

Beste Martin, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Hele goeie ervaring

Vorige week tegels besteld. We werden heel vriendelijk geholpen door Martin. De bestelling zou wel 1.5 week kunnen komen maar vandaag kwam Erwin, een zeer vakkundige chauffeur de tegels keurig netjes op de inrit zetten. Wij zijn zeer tevreden.

Beste Gineke, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Martin en Erwin! We geven de complimenten door! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima bedrijf

Met de chauffeur kan je goed overleggen, hij kan met zijn grote vrachtwagen goed uit de voeten. We kregen de stenen etc. op de plek waar wij het graag wilde, super.

Beste Harry, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze vrachtwagenchauffeur! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Ziw onder

Goede service door snel contact, flexibele opstelling en afspraken nakomen.

Steengoed

Bestelling opgegeven en binnen 30minuten werd Ik gebeld of de materialen volgende ochtend geleverd konden worden aangezien de wagen in de buurt was en er nog ruimte was. Binnen 15 uur na het bestellen stond het al op de oprit.

Over Bestrating.nl

Bestrating.nl is in 2000 opgericht door de gebroeders Meijeringh. Wat als hobby begon, is uitgegroeid tot een groot bedrijf met dertien medewerkers. De klanten van Bestrating.nl zijn particulieren, hoveniers, gemeenten en aannemers. Met een ruim assortiment in tuintegels, sierbestrating, stapelblokken, tuinverlichting en afwatering leveren wij alles voor uw complete tuin. Ook voor een overkapping, blokhut, kapschuur, carport of veranda bent u bij Bestrating.nl aan het juiste adres. In onze showtuin van meer dan 5000 m² kunt u alle soorten bestrating in Assen komen bekijken. De showtuin is 24/7 toegankelijk, maar voor persoonlijk advies kunt u het beste langskomen tussen 9:00 en 17:00. Loop vrijblijvend binnen of maak vooraf al een afspraak. Zo weet u zeker dat wij uitgebreid de tijd hebben om u alle soorten bestrating te laten zien.