goed en snel

Scherp geprijsd en keurige levering zonder transportkosten !

Beste Mark, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goed geregeld

Goed geregeld en snelle bezorging

Beste Arjan, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

17 ton prima materiaal en uitstekende bezorgservice in mijn afwezigeid!

Mooi dat al het materiaal in 1 keer geleverd werd en de chauffeur kon met kooiaap (denk ik) lezen en schrijven want bij thuiskomst stonden de spullen op bijzondere handige plek voor verwerking. Duidelijk een stukje ervaring!

Beste Ben, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Zowel het bestellen op de site of via mail verkeer rond uit perfect ,ook het bezorgen, en de chauffeur een dikke 10 !!!

Beste Aiko, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snelle levering, goede service.

Bestelling binnen een paar dagen geleverd. Snelle communicatie.

Via email offerte opgevraagd, snel ontvangen met prima prijs. Via email akkoord gegeven en binnen een week waren de tegels bezorgd op factuur. Geen op/aanmerkingen!

Beste Wouter, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Klasse onderneming voorbeeld voor anderen!

Ik heb nu 4 bestellingen gedaan bij deze firma, 2 grote leveringen en 2 service leveringen. Gewoon top hoe dit team van medewerkers de klanten behandeld. De beide leveringen waren top verpakt, de transportfirma die het bracht meer dan behulpzaam en de service van de backoffice gewoonweg klasse. Heren houdt dit vast!,

Beste Guido, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

PRIMA

Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Bovendien nog de goedkoopste ook.

Beste Ben, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Op tijd geleverd wat ik besteld had

Goeie led strip voor een concurrerende prijs.

Beste Jacobus, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

gewoon goed zo als je mag verwachten dus TOP

gewoon goed zo als je mag verwachten dus TOP

Beste, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Zeer correct en komen afspraken na

In de showroom prima geholpen en kort daarna een keurige offerte. Vervolgens levering volgens afspraak met de juiste communicatie. Factuur volgde na levering. Dus geen vooruitbetaling of aanbetaling.

Beste Erik, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede telefonische bereikbaarheid en snelle service bij het omwisseln van een lamp

Beste Gijs, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Fijne website, prima producten

Meerdere keren artikelen besteld, alle keren alles op voorraad scherpe prijs en snelle afhandeling en versturen. Al met al een fijne ervaring en wrbshop waar ik terug zou komen.

Beste Koen, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Ik had een kapot lampje retour gestuurd voor reparatie/vervanging. Er werd meteen opvolging aan mijn verzoek gegeven en ik had de lamp binnen een week weer retour met een nieuw onderdeel.

Beste Charlotte, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede en snelle levering

Materialen bestel in de webshop, paar dagen later stond het netjes klaar. Prima service om het in de kar te laden

Beste Robert, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Top bedrijf.

Fijn geholpen . Goed advies en ons ontzorgd! Heel erg tevreden.

Beste Ria, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima product, prima service en geleverd zoals overeengekomen.

Beste meneer Hakvoort, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

het materiaal ziet er goed uit, verzending is ook fijn verzorgt

Ervaring is er nog niet want de goten zijn nog niet geplaatst, het moet in en bestaande situatie gemaakt worden.

Beste Ruud, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede vlotte afhandeling

Eenvoudig bestellen en aflevering geheel naar mijn wens op locatie.

Beste Anno, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Mooie tegels maar service kan beter

De tegels zijn mooi en gelukkig niets gebroken, dus prima kwaliteit en zorgvuldig behandeld. Ik heb van te voren gebeld en vroeg om de tegels na de achterkant van de gebouw te leveren, volgens mij was het afgesproken. Helaas kreeg ik een tijdslot van 8:00 tot 17:00 (dus de hele dag!) en de levering gebeurde tijdens de 15 minuten dat ik niet thuis was. Ik snap dat als ik thuis was, dat zou anders kunnen gaan. Helaas heeft niemand gebeld of geappt over de exactere levertijd, en dus ik moest zelf de 2000 kg tegels omgaan. Volgens mij, deze ervaring kan beter.

Beste Julia, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de tegels in perfecte staat zijn aangekomen! Gezien de afstand ( Assen <> Zaandam) hebben wij het transport extern uitbesteed en hadden wij hier helaas geen zicht op.. Uiteraard nemen wij uw feedback mee :) Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede, aardige, mensen leuk bedrijf

Van A tot z alles goed Vriendelijke, ontvangst goed en kundig geholpen in Assen, alles was mogelijk qwa levering, producten konden daar ook nog wel blijven staan, levering juiste tijd, vriendelijke mee denkende chauffeur, Top bedrijf.

Beste Raymond, Bedankt voor uw review! Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snelle levering en perfecte matrialen

Beste Roelof, Bedankt voor uw review! Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Heel goede kwaliteit

Beste Ergun, Bedankt voor uw review! Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Na contact te hebben gehad over de levertijd van de stenen. Die zelfde avond de stenen besteld. En stonden daarna binnen 3 dagen op de stoep.

Beste Mark, Bedankt voor uw review! Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Heb tegelvoeg gekocht voor mijn terras. Heb dit met zorg aangebracht d.m.v. een goede schriftelijke uitleg. Was niet goedkoop, maar nu eindelijk geen last van onkruid en sterke mieren. Laat ook het water heel goed door. Bedankt!!

Beste, Fijn om te horen en bedankt voor uw review! Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Over Bestrating.nl

Bestrating.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van sierbestrating, tuintegels, tuinhuizen, overkappingen, veranda's, blokhutten, tuinverlichting & meer. Bestrating.nl is een persoonsgericht bedrijf met aandacht voor uw ideeën en wensen. Met deze persoonlijke betrokkenheid geven wij u graag advies in ideeën en mogelijkheden die binnen uw budget passen. Onze showtuin van meer dan 5.000 m² is 24/7 geopend! Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij geven u gratis en vrijblijvend advies en kunnen een aanbieding op maat maken!