Prima en correcte benadering

In lite tuin verlichting gekocht: als altijd correct en vriendelijk geholpen inde fysieke winkel , tot nu toe alleen maar positieve ervaringen

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Zeer snelle en correcte levering. Materiaal ziet er goed uit. Ik kan er geen verkeerd woord over zeggen. Aanrader!

Snel geleverd en goed verpakt.

Beste Huub, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Meedenkend en flexibel

We hebben ze gebeld voor de bestelling van 18 pallets, en hebben gelijk geregeld dat het op de gewenste dag geleverd werd (4 dagen later al). Een dag van tevoren belde de chauffeur met de tijd dat hij er zou zijn en heeft het netjes neergezet.

Beste Rosanne, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Service gerichte bedrijf

Voor onze overkapping bezochten we diverse zaken. Op basis van onze wensen gaf Bestrating.nl ons een duidelijke toelichting t.a.v. ontwerp, mogelijkheden en een duidelijke offerte met maatvoering. Na de opdracht verlening werd er goed gecommuniceerd t.a.v. levertijden, e.d. Daar hield men zich ook aan. Vooraf werd nog een inspectie uitgevoerd, zodat de aanvang vlekkeloos kon verlopen, wat ook is gebeurd. Ook t.a.v. kleine zaken geeft Bestrating.nl goed advies. Kortom voor ons reden om vaker met hen in zee te gaan.

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Besteld en volgende dag in huis

Product is goed, makkelijk zelf in elkaar te zetten en het werkt goed!

Beste Arie, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Geweldige zaak

Altijd bereid om je bestelling in de kofferbak te leggen. Meedenkende medewerkers.

Tevreden.

Keurige aflevering en volgens de bestelling. Helaas wel 1 pak met een aantal mindere of stukke tegels. Gelukkig hadden we nog wat staan van de vorige bestelling en hierdoor precies voldoende. Alles met elkaar goed tevreden.

Beste Fokko, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Mooie stenen, goede kwaliteit en prima levering.

Beste Leonard, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

er heeft een persoon gereageerd

Roberna tuinen uit Goirle heeft als enige gereageerd deze persoon verdient van mij de vijf sterren

Beste John, Dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goed product, snelle levering

Vriendelijke mensen, scherpe prijzen. Snelle levering.

Beste A, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Top..

Super, snelle levering. Alle 7 pallets zijn netjes in overleg neergezet.

Beste Carin, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Een top bedrijf

Alles keurig netjes op afgesproken tijd aangeleverd. Kan het iedereen aanbevelen.

Beste Harun, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Uitstekend!

Na een telefoon gesprek en een paar emails een duidelijk advies gekregen. Op basis hiervan het materiaal besteld voor een prima prijs en de week erop het materiaal bezorgd en neergezet op de juiste plek. Uitstekend! Dankjewel Martin.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Correcte snelle levering.

Correcte snelle levering

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goed en mooi bedrijf

Goede service Ruime keuze mooi product Online bestellen en je kunt direct de levering doorgeven en een dag voor de levering wordt je gebeld door de chauffeur

Zeer goede service en voorwaarden En tevens meedenken en vriendelijk bij je keuze

Beste Hein, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Order is prima afgehandeld en snel verzonden. Bij het retourneren was er een geschil met PostNL maar heb bestrating.nl erover geïnformeerd en dat was geen probleem. Bedankt hiervoor.

Beste Joris, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Betrouwbaar en eerlijk

Goed geholpen en alles op de afgesproken datum geleverd. Bij een tekort kon ook op factuur iets opgehaald worden. Wij hadden de pech dat er vanaf de fabrikant tegels beschadigd waren. Foto’s van gemaakt en in goed overleg keurig netjes opgelost en gecompenseerd. Niet moeilijk doen maar gewoon je verantwoordelijkheid nemen voor het product die je levert, dat zie je niet overal. Bestrating.nl is zeker een aanrader.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede kwaliteit en houden afspraken

Goed advies, ondanks lastige week, direct na oudjaar, toch op tijd geleverd. Ook daar waar wij de bestelling wilden hebben.

Beste Bennie, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Bestelling stenen en lijngoten positief

Positieve ervaring met bestrating.nl zowel in de communicatie, prijs als aflevering.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

veel keuze

Na veel scrollen en zoeken hebben we toch de beste keuze kunnen maken

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Voordelige in-line lampen, worden op de afgesproken dag geleverd

Voordelige in-lite tuinverlichting met 10 % korting voor het invullen van jouw email adres, op de afgesproken dag door post.nl gezorgd. een aanrader, groeten Anton.

Beste Anton, Hartelijk dank voor uw review en feedback met betrekking tot de verzendkosten. Graag willen we u op de hoogte stellen van een correctie met betrekking tot de verzendkosten van één van uw bestelde producten. Er is helaas een fout door ons gemaakt bij het invoeren van het transport. Er is per ongelijk 'groot transport' ingevuld, terwijl het feitelijk om een 'normaal pakket gaat'. Hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak. We hebben de verzendmethode onmiddellijk aangepast en willen u geruststellen dat de juiste verzendkosten zullen worden gecrediteerd. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om eventuele fouten direct op te lossen. Nogmaals excuses en we hopen dat u kunt genieten van uw nieuwe tuinverlichting. Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Bestelling op tijd ontvangen en gekregen wat ik had besteld. Alles in orde

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Over Bestrating.nl

Bestrating.nl is in 2000 opgericht door de gebroeders Meijeringh. Wat als hobby begon, is uitgegroeid tot een groot bedrijf met dertien medewerkers. De klanten van Bestrating.nl zijn particulieren, hoveniers, gemeenten en aannemers. Met een ruim assortiment in tuintegels, sierbestrating, stapelblokken, tuinverlichting en afwatering leveren wij alles voor uw complete tuin. Ook voor een overkapping, blokhut, kapschuur, carport of veranda bent u bij Bestrating.nl aan het juiste adres. In onze showtuin van meer dan 5000 m² kunt u alle soorten bestrating in Assen komen bekijken. De showtuin is 24/7 toegankelijk, maar voor persoonlijk advies kunt u het beste langskomen tussen 9:00 en 17:00. Loop vrijblijvend binnen of maak vooraf al een afspraak. Zo weet u zeker dat wij uitgebreid de tijd hebben om u alle soorten bestrating te laten zien.