Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede service en goed telefonisch bereikbaar

Beste Khal, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Soepele en duidelijke verkoop

Ik ben erg tevreden over de transactie bij bestrating.nl. De informatie op de website was al duidelijk en de bestelling vervolgens ook. Per mail had ik gevraagd om een bepaalde afleverdag. De levering was er ook die dag en mooi op tijd.

Beste Anouk, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snel bestellen en ophalen

De bestelling wordt direct gecontroleerd of het op voorraad aanwezig is. Afhankelijk van de hoeveelheid laat ik het bestellen of haal het op.

Beste, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Weer prima geregeld

Speciale vraag netjes meegedacht en geleverd

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg leuk vinden als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede producten en service

Alle onderdelen van bestrating besteld bij bestrating.nl, alle van goede kwaliteit. Verkoopmedewerker dacht mee in aantallen en snelle service.

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg waarderen als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Zeer goede informatie over leveren.

Prettige mensen, nette prijzen en zeer goede service

Beste Piet, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg waarderen als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goede service en no nonsens

Al verschillende malen spullen besteld. Altijd goed advies en service.

Beste Simon, Hartelijk dank voor uw mooie review! Als u foto's heeft van uw aangelegde tuin, zouden we het erg waarderen als u deze met ons zou willen delen! U kunt de foto's sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Gewoon naar verwachting

De partij tegels werd netjes geleverd, de chauffeur dacht goed mee over de plek waar te lossen. De tegels zelf zijn kwalitatief goed. Al met al gewoon netjes.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

tijdig geleverd in goede staat

ik heb geleverd gekregen wat ik heb besteld

Beste Klaas, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima website en communicatie

In-lite verlichting aangeschaft.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Goed maar op onderdelen matig.

Ik ben met een klinker bij jullie geweest want moest bij her bestraten een 20m2 nieuwe erbij hebben. Advies om zwarte klinker erbij te doen wat kleur betreft. Toen het bestratingsbedrijf de levering zag, bleek dat deze klinker dunner is dan de oude. Was dus extra werk om dit te goed te bestraten. Was niet verteld. Ook knapten 2 betonbanden bij het optillen. Met gevolg gekneusde knie bij een van de stratenmakers.

Beste Jaap, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet geheel positief was. We streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren. We hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

afspraken worden nagekomen,

Denken niet in problemen, maar in oplossingen.

Beste G, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Correct, vriendelijk en snel geholpen

We zijn, nadat we zelf de keuze hadden gemaakt snel, vriendelijk en correct geholpen. Ook de levering van de tegels en vanden was precies volgens afspraak. We zijn gewoon tevreden.

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw mooie review! Indien u afbeeldingen heeft van uw nieuw aangelegde tuin, aarzel dan niet om ons te taggen op onze sociale mediakanalen en uw foto's met ons te delen door ze te sturen naar [email protected]. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snel geleverd, meteen reactie op de kortingsaanvraag

Snel geleverd, meteen reactie op de kortingsaanvraag

Beste Martijn, Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Snel en betrouwbaar

Nu ook voor de tuin van onze dochter de Varistone LM Aqua gekocht. Fantastisch product. Hebben het in de voortuin al 3 jaar liggen en geen sprietje onkruid sindsdien. Bestellen en verzenden gaat makkelijk en snel. En hier besteld omdat ze de goedkoopste waren

Beste Anita, Hartelijk dank voor uw mooie review! Indien u afbeeldingen heeft van uw nieuw aangelegde tuin, aarzel dan niet om ons te taggen op onze sociale mediakanalen en uw foto's met ons te delen door ze te sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima kwaliteit materiaal en prijs.

Al jaren lang klant. Alles naar tevredenheid. Top bedrijf!

Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat al jaren tevreden bent over ons! Indien u afbeeldingen heeft van uw nieuw aangelegde tuin, aarzel dan niet om ons te taggen op onze sociale mediakanalen en uw foto's met ons te delen door ze te sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima geholpen

Uitgebreid geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden. Op het terrein fysiek de terrastegels kunnen bekijken. Vriendelijk geholpen. Keurig afgeleverd.

Beste Ben, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat zo tevreden bent over het advies, onze showtuin en de levering! Indien u afbeeldingen heeft van uw nieuw aangelegde tuin, aarzel dan niet om ons te taggen op onze sociale mediakanalen en uw foto's met ons te delen door ze te sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Mooie materialen, goede service, snelle levering en scherpe prijs

Ik ben erg tevreden over bestrating.nl. De reactie via de mail is snel en duidelijk. Ook het inplannen van de bezorging verliep erg spoedig en volgens afspraak. Zelf enkele weken nadat de bestelling geleverd was, kwamen we er achter dat we een foutje hadden gemaakt in de aantallen, ook dit werd netjes opgelost. Super service! Zou bestrating.nl aan iedereen aanraden.

Beste Ilse, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Gelukkig is alles opgelost en kunt u nu volop genieten van uw prachtige tuintegels. Indien u afbeeldingen heeft van uw nieuw aangelegde tuin, aarzel dan niet om ons te taggen op onze sociale mediakanalen en uw foto's met ons te delen door ze te sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Aanrader

In mijn zoektocht naar stapelblokken kwam ik via Google uit bij Bestrating.nl Al voordat ik daar op bezoek ging, ontving ik (via familie en kennissen) al positieve feedback over dit bedrijf. Bij mijn eerste bezoek viel mij al op dat het bedrijf (terrein en kantoor) er heel netjes en verzorgd uitzag. Een mooi overzichtelijk terrein met prima voorbeelden van de materialen. Het kantoor is keurig netjes en ik werd bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Er werd goed geluisterd en goede adviezen werden gegeven. Mijn tweede bezoek leidde tot een aankoop. Wederom door een prima gesprek met een medewerker ter plaatse. Een goed advies, gecombineerd met mooie producten en een "fair price" zorgen voor mijn uiteindelijk aankoop. De materialen werden op korte termijn bezorgd (tegen een redelijk bezorgtarief) en keurig afgeleverd door een vriendelijke chauffeur. Al met al is dit bedrijf écht een aanrader.

Beste Jan Peter, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad bij Bestrating.nl. Het is altijd geruststellend om van te voren goede feedback te horen van familie en vrienden, en we zijn dan ook ontzettend blij dat u een vergelijkbare positieve ervaring heeft gehad. Bij Bestrating.nl hechten we veel waarde aan klantenservice, efficiënte levering, en de kwaliteit van zowel onze winkel als ons terrein. Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring, en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

wij zijn zeer goed geholpen ok de levering liep volgens afspraak.

Beste Bé, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Bestrating.nl. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Prima verlopen , aan te bevelen

Offerte aangevraagd en bij bevestiging leverweek afgesproken, stipt op tijd geleverd .. ik ben zeer tevreden .

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Bestrating.nl. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Beste Steven, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Bestrating.nl. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

zeer goed

zeer goed

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Bestrating.nl. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

heel goed

Snelle levering, tegen nette prijs

Beste Herman, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Bestrating.nl. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Behulpzaam, meedenken, goed advies, goede prijs, veel keus, prima kwaliteit.

Beste Ann, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Bestrating.nl. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Bestrating.nl

Korenmaat 18

9405 TJ Assen

0592 - 315108

Over Bestrating.nl

Bestrating.nl is in 2000 opgericht door de gebroeders Meijeringh. Wat als hobby begon, is uitgegroeid tot een groot bedrijf met dertien medewerkers. De klanten van Bestrating.nl zijn particulieren, hoveniers, gemeenten en aannemers. Met een ruim assortiment in tuintegels, sierbestrating, stapelblokken, tuinverlichting en afwatering leveren wij alles voor uw complete tuin. Ook voor een overkapping, blokhut, kapschuur, carport of veranda bent u bij Bestrating.nl aan het juiste adres. In onze showtuin van meer dan 5000 m² kunt u alle soorten bestrating in Assen komen bekijken. De showtuin is 24/7 toegankelijk, maar voor persoonlijk advies kunt u het beste langskomen tussen 9:00 en 17:00. Loop vrijblijvend binnen of maak vooraf al een afspraak. Zo weet u zeker dat wij uitgebreid de tijd hebben om u alle soorten bestrating te laten zien.