Snel en goedkoop

Snel en goedkoop

Prima en zeer snelle service

Bij het openen van de doos Tork poetsrollen trof ik 10 rollen aan, niet in de originele verpakking. Dat horen er 11 te zijn, dus contact opgenomen Ecopuur. De fout lag bij de verzender, te zien aan de wijze van verpakken. Ecopuur kwam nog dezelfde dag een nieuw pakket brengen. Alles naar tevredenheid opgelost! Goede en zeer snelle service van Ecopuur!

Snel geleverd en mooie prijzen

slecht

Na een week heb ik nog mijn bestelling niet binnen

Goede service. Heel vriendelijk.

Ik ben vriendelijk geholpen door de medewerker die ik gesproken heb.

Ik ben tevreden alleen om midden in de nacht om een beoordelingen vragen 02.37) vind ik absurd en zoals met veel bedrijven teveel mails( het is ingepakt,het is verzonden en dan nog 3 van de bezorger,dat moet veel minder Mvrgr Hans van Duijn

tot nu toe tevreden

alleen verpakking was helemaal beschadigd afgeleverd waar bij een aantal artikelen binnen in beschadigd zijn, kan nu niet vaststellen of de zeepdispenser het doet , jammer dat de handschoenen wel stof happen nu door gescheurde verpakking. Was door DHL afgeleverd.

Overzichtelijke website en snelle levering

Overzichtelijke website en je kan alles snel vinden. Gemakkelijke bestelprocedure en levering binnen 2 werkdagen. Erg tevreden.

Snelle levering van bestelling. Onze handdoekdispenser is nog niet geïnstalleerd, maar het ziet er goed en degelijk uit.

Perfecte afhandeling

Goede prijzen Duidelijke site

Goede ervaring

De product die wij bestellen zijn van goede kwaliteit

prima levering

Goede communi6en snelle levering

Goede prijzen!

Goede prijzen en daarom heb ik besteld. Levering verliep ook nog eens uitstekend. Tot de volgende keer! Alles is naar tevredenheid verlopen.

Snel goede prijs

Duidelijke site goede prijs veel aanbid

Een super goede, lage prijs en snelle levering! Daarnaast ook zeer tevreden over de klantenservice.

Niet bezorgd

Van een flut bedrijf dat DHL

Woorden maar geen daden.

Veel woorden maar geen daden helaas. Dacht eindelijk een leverancier gevonden te hebben die zijn afspraken wel na zou komen met goede en snelle leveringen, laagste prijs ! Maar ook hier blijkt dat niet te zijn. ****** Jammer had er goede vertrouwen in !

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service en levering. We zullen in gesprek gaan met de bezorgdienst over de manier van leveren. Hopelijk verkleinen we hiermee de kans op vertraagde zendingen. Onze excuses voor het ongemak! We zien u graag nogmaals terug bij Ecopuur.nl Met vriendelijke groet, Ajsela van de klantenservice

Goede service!

Top.

snelle levering, goede prijs kwaliteit

Snelle levering, goede prijs kwaliteit, vragen wordt snel beantwoord.

TOP!

Overzichtelijke site, fijne producten, snelle levering en aanzienlijk véél goedkoper!

Zéér tevreden

Zéér goede service. Gevraagd om te betalen per factuur en onmiddellijk een antwoord terug ontvangen. Mijn bestelling geplaatst in de namiddag en de dag erna al geleverd! We zullen er zeker nog bestellen!!

snel en geleverd

snel gevonden op internet besteld en geleverd

De producten zijn prima alleen de levering niet.

Ik kreeg pas vlak voor levering het tijdstip van levering te zien. Omdat ik niet thuis was vond ik het pakket buiten naast mijn voordeur. Daar ben ik niet blij mee. Jammer want de producten zijn prima.

Ik ben tevreden over Ecopuur.

Hulpvaardig en meedenkend. Ik word netjes gebeld door Ecopuur voor overleg over een apparaat dat op dat moment even niet leverbaar is in de door ons gewenste kleur.