Ruime sortering, prima prijs en snelle levering

Goede service !

Goede service en snelle levering

Eindelijk een bedrijf die de term “Klant is Koning” respecteert.

Om te beginnen gaan al mijn complimenten uit naar de eigenaar en de collega’s van Ecopuur.nl, ik ben nog nooit zo warm en vriendelijk ontvangen door een bedrijf. Ik als persoon stel heel veel vragen, en die werden zeer informatief en behulpzaam beantwoord. En dit vind ik als individu echt belangrijk. Zeker een aanrader!

Goede spullen van een vriendelijk bedrijf

leuke mensen, goede service

duidelijke omschrijving voor de bestelling en keurig afgeleverd op het goede tijdstip

prima service, website, en snel ontvangen

eenvoudig bestellen, en snel ontvangen

Uitstekend, snelle levering.

Wij doen al een tijdje zaken met Ecopuur en dat bevalt uitstekend.

Makkelijk en snel.

Overzichtelijk en makkelijk. Had gauw gevonden wat ik nodig had en was binnen no time klaar met mijn bestelling.

Vriendelijk, professioneel, kwalitatief en goedkoop!

Ongekend goede service, kon mijn producten meteen ophalen en werd met open armen verwelkomd, kortom, geweldig bedrijf met geweldige producten en werknemers.

Medewerker was erg vriendelijk en de kwaliteit van de producten is helemaal top. Heel tevreden!

Ik had hulp nodig bij mijn keuze. Goed geholpen en ook tevreden met de kwaliteit.

Dit bedrijf voorziet van goede service.

Het was zo goed dat ik zeker weer ga bestellen.

Altijd een top service

Ik bestel vaker bij Eco puur en ben zeer tevreden. Ik krijg altijd meteen een bevestigingsmail met alle gegevens erin en ook de verwachtte levertijd die tot in tegenstelling van andere bedrijven wel altijd netjes klopt. Ook als je vragen heb over een product kan je daar over mailen en word dat uitstekend terug gekoppeld d.m.v. een mailtje of telefoon gesprek. Ik raad iedereen aan om hier je producten te bestellen. In een woord: Top!

Top bedrijf!

Werd al snel geleverd, de kwaliteit is perfect!

Overzichtelijk assortiment waardoor het heel makkelijk was alles aan te vinken wat ik nodig had. Snel geleverd en goed verpakt. Zeer professionele ervaring met Ecopuur. Hier ga ik zeker vaker mijn schoonmaakmiddelen halen!

Top handschoenen voor een uitstekende prijs en snelle levering!

Nvt

Heel tevreden over de prijs en levering

Heel tevreden over de prijs en levering

Goede prijzen en snelle levering.

Lang moeten wachten op de bezorging

Niet goed

Snel geleverd...

Goede communicatie en snel geleverd!

Goede website, snel gevonden en betaald

Goede snelle service!

Ondanks vertraging in levering van DHL een prima service.

Middenweg 164

1702 HE Heerhugowaard