Mooi product, goed verpakt en vlot geleverd.

Ik had een gouden hangertje uitgekozen en het product voldoet precies aan wat ik heb gezien op jullie website. Mooi verpakt en een vlotte levering!

Fijn dat uw bestelling aan uw verwachting heeft voldaan, dat is goed om te horen! Bedankt voor deze mooie review

Goede service, snelle levering

Ook bij retour is er een snelle afhandeling en een prettige manier van communicatie. Alles wordt makkelijk en goed geregeld. Mooi producten. Goede kwaliteit.

Fijn om te horen, bedankt voor uw mooie review!

Uitstekend!

Kwaliteit producten, ben zeer tevreden en tevens zeer fijne en deskundige klantenservice!

Bedankt voor het compliment, fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Starlounge!

Als je iets niet leuk vind ,en je wilt het terug sturen moet je 7,45 betalen voor retour r

Zelf je verzendkosten moeten niet aan de klant gerekend worden

Bedankt voor uw review. Wij leveren de artikelen met een hoge korting, helaas is het daardoor niet mogelijk de retourkosten te vergoeden aan u. Het is wel aangegeven op de site dat de retourkosten voor uzelf zijn. Dit heeft u waarschijnlijk over het hoofd gezien, kan gebeuren. Jammer dat u een negatief gevoel aan uw bestelling heeft overgehouden.

Ok

Ok

Kort maar krachtig! Bedankt voor uw review.

Zeker een aanrader

Bij mijn bestelling miste er een certificaat dat bij de oorbellen hoorde. Na een telefoontje waarbij ik vriendelijk te woord werd gestaan zou dit nagezonden worden. Een dag later lag het al in de brievenbus. Uitstekende service en prima prijs kwaliteit!

Jammer dat het certificaat niet meteen mee was gestuurd, maar dat kan gebeuren. Het is snel weer opgelost! Veel plezier van uw bestelling

Mooi aanbod voor mooie prijs

Overzichtelijke site en snelle bezorging van een prachtig horloge!

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn wij blij mee!

Gewoon goed!

Voorbeeld voor andere webshops.

Wat een mooi compliment, dank u wel!

Goeie service

Optijd geleverd.. goeie prijs

Super goed!

Geweldige service! Het horloge was binnen 3 dagen binnen ondanks de Kerstdrukte! Ontzettend goed verpakt ook! En een vraag om een paar schakeltjes om het horloge iets groter te maken was meteen beantwoord met prima en direct op de post gedaan voor mij. Dus geweldige service!

Fijn dat wij u op deze manier goed hebben kunnen helpen, zeer graag gedaan!

Geweldig!!.

Voor de 1e keer gebruik gemaakt van Starlounge, en Alles is Perfect & volgens de Omschrijving op de Site Uitgevoerd!!. Een Duidelijke Aanrader dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, gr. John K. te Tilburg.

Een 10!! Bedankt voor uw mooie, positieve review!

Fantastisch!

Erg tevreden! Prachtige sieraden, snelle levering

Bedankt voor uw review, daar zijn we heel blij mee. Veel plezier van uw bestelling

Leuke webshop voor sieraden ontdekt

Dit was de eerste keer dat ik bij deze webshop iets besteld heb. Ik vond het een gevarieerde keuze voor mooie prijzen Ben ook erg blij met mijn aankopen. Snelle service, ondanks de drukke kersttijd.

Fijn om te horen, veel plezier van uw aankopen!

Hallo ik ben erg blij mee want medewerker zo prachtig ik was erg tevreden erg bedankt Gr Natasja❤️❤️❤️

Fijn dat u zo tevreden bent met uw bestelling. Zelfs 3 hartjes!! Heel veel plezier ervan!

Slechte service

Mijn horloge was snel geleverd. Helaas was mijn horloge snel stuk. In mei al een bericht gestuurd en al meerdere keren contact proberen te leggen. Inmiddels nog geen rSlechte service

Net mijn horloge binnen gekregen en ben er heel blij mee en zit lekker om de pols

Ben erg blij gewoon prima en zeker dat prachtig horloge

Goed product met aantrekkelijke prijs!

Ik draag altijd hetzelfde merk horloge waarbij het belangrijk is dat de band en de kast van titanium zijn. Starlounge heeft daarin altijd keuze en vaak een aantrekkelijke prijs. Reden om regelmatig op de site te kijken.... en soms te kopen☺

Goed product met aantrekkelijke prijs!

Helemaal blij met m’n ring

Snelle levering, helemaal tevreden

Fijn om te horen, heel veel plezier van uw ring! Bedankt voor uw review

Perfect en snel !!

Levering duurde minder dan 20 uur.... SUPER!

U heeft uw bestelling echt snel ontvangen, heel fijn om te horen! Veel plezier er van.

In één woord: super!

Ik was op zoek naar een bepaald horloge van Esprit. De meeste websites boden het horloge aan rond de 100,-. Maar bij starlounge was het horloge maar 49,90! Ik heb er toen ook nog een ander horloge bij gekocht en was ik dus nog goedkoper uit. Snelle verzending en de mogelijkheid om achteraf te betalen wat mij zekerheid bood. Erg blij mee!

Fijn om te horen, u bouwt zo een mooie collectie horloges op! Heel veel plezier van beide horloges!

Prima en zeer snel geleverd