Uitstekend!

Mooie website, goede en heldere correspondentie rond de bestelling, snelle levering, netjes ingepakt!

Goede service en correcte verzending

Snelle bezorging

Goede prijs, snelle levering

Ik had nog noot van deze webshop gehoord en was een beetje argwanend. Maar gezien het grote aantal positieve reviews toch geprobeerd. Horloge had een goede prijs en werd supersnel geleverd.

Bedankt voor uw vertrouwen, fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Starlounge! Heel veel plezier van uw bestelling.

Zoals altijd weer fantastisch.

Artikelen en prijs zeer goed, snelle levering.

Bedankt voor uw review. Fijn dat uw bestelling goed verlopen is. Veel plezier van uw aankoop!

Zeer snelle levering

Mooi product (oorbellen) en snel geleverd. Enige minpuntje: de echt gouden oorbellen hadden wel in een doosje geleerd mogen worden.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u blij bent met uw oorsieraden. Inderdaad worden niet alle sieraden in doosjes verstuurd, maar worden sommige in etuitjes of envelopjes verstuurd.

Zeer snel en gemakkelijk

Bedankt voor uw positieve review, dat doet ons goed! veel plezier van uw bestelling

Uitstekende service..

Snelle levering en uitstekende service..

Bedankt voor uw mooie review, fijn dat alles goed is gegaan. veel plezier van uw bestelling!

Snelle levering. Alleen je betaald ervoor dat je moet tekenen voor ontvangst Pakje word afgegeven en weg is de bezorger, niks tekenen Dan krijg je een bevestiging dat t pakje is afgeleverd met een vreemde handtekening erop voor ontvangst Zeer slecht Ze hadden het pakje ook ergens anders af kunnen geven en dan had ik geen poot om op te staan

Goedemiddag, bedankt voor uw review. de vervoerder is inmiddels op de hoogte gesteld, dit had nooit zo mogen gebeuren! ik ben blij dat u uw pakket wel in handen heeft, maar de manier waarop is onacceptabel. ik wens u heel veel plezier van uw bestelling!

Duidelijk en correct.

bedankt voor uw positieve review, kort maar krachtig!

ik heb nog niks ontvangen

ik heb nog niks ontvangen

Goedemorgen, ik heb met u meegekeken in uw track and trace, zie dat uw pakket inderdaad al lang onderweg is. ik hou het pakket vandaag in de gaten, want zie wel dat er vannacht een scan is geweest. wij zorgen er sowieso voor dat u uw pakket zult ontvangen. Excuses voor de vertraging.

Snel en top hotloge

Snel en top horloge!

Bedankt voor uw positieve reactie. Goed te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe horloge, veel plezier er van!

Goed,snelle levering

Snel in huis !

Fijn dat u uw bestelling snel in huis had! Bedankt voor uw review en veel plezier van uw aankoop.

Snelle levering, verpakking conform grootte van product, dus geen onnodige verpakkingsmateriaal en vervoer van lucht.Tevreden dus

Bedankt voor uw mooie review, daar zijn we blij mee! veel plezier van uw bestelling.

Bedankt voor uw review, fijn dat uw bestelling snel bij u in huis was. veel plezier er van!

Snel en goed geregeld

Prima prijs. Artikel werd snel geleverd. Ook de verpakking was niets op aan te merken. Deze was stevig en goed afgevuld, waardoor de inhoud goed beschermd was. Zeker een herhaling waard.

Bedankt voor uw review, fijn dat alles naar wens is gegaan. Wij doen altijd ons best om de bestelling in goede staat bij u afgeleverd te krijgen.

Zehr zufrieden mit alles

Zufrieden Super Danke

Vielen Dank für Ihre Bewertung, super Danke für Ihre Bestellung!

prima bedrijf

Starlounge was voor mij totaal onbekend, maar via via kwam ik op de site waarop o.a. het door mij gezochte horloge stond. Na bestelling prima levering, op tijd, en keurig verzorgd.

Fijn om te horen dat u een goede nieuwe ervaring heeft gehad met Starlounge! bedankt voor uw mooie review.

Hele mooie sierraden, vriendelijke mensen

Er liep telkens iets mis met mijn bestelling ( de betaling kwam niet door) De mensen van Starlounge hielden alles goed in het oog en brachten me via mail op de hoogte van deze problemen. Samen is het ons gelukt om de bestelling te plaatsen. Snelle levering, heel blij met mijn bestelling

Bedankt voor uw lieve en mooie review! samen staan we sterk toch! heel veel plezier van uw bestelling

Hele snelle levering

Bedankt voor uw review, fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Starlounge!

Erg blij met mijn nieuwe horloge

Altijd fijn om te horen dat u blij bent met uw aankoop. heel erg bedankt voor uw review!

Alles was goed en netjes verpakt

heel mooi horloge en netjes en goed verpakt

Goedemidddag, Bedankt voor uw positieve review! Leuk om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe horloge. Ik wens u er heel veel plezier mee! fijn zonnig weekend, en misschien tot een volgende keer.

Zondag in de namiddag mijn bestelling geplaatst en dinsdag morgen in de bus! Sneller kan bijna niet!

Goedemiddag, Bedankt voor uw review, daar zijn we blij mee! Wij zorgen altijd dat de bestellingen die gedaan worden tot 4 uur 's middags dezelfde dag nog verstuurd worden. Soms kan het door de drukte bij de vervoerder voorkomen dat uw bestelling iets langer onderweg is, maar wij streven er naar dat het de volgende dag bij u in huis is. Heel veel plezier van uw bestelling! Fijn zonnig weekend.

Dat je de retourkosten zelf moet betalen

Ik kijk niet bij alles wat ik koop dat de retourkosten voor eigen rekening komen. Daarnaast een heel verrekend beeld van de Tommy Hilfiger Jeans horloge digitaal. Had 'm met roze tijsaanduidingen gekocht, maar eenmaal ontvangen kon je de tijdsaanduiding amper lezen. Zogenaamd heel erg afgeprijsd. Weet wel waarom, tijdsaanduiding valt niet te lezen. Zoals de afbeelding weergegeven wordt op de site zie je de tijdsaanduiding in heel mooi duidelijk roze. Voel me enigszins wat opgelicht. Als ik dat had geweten had ik het horloge nooit en te nimmer gekocht.

Beste Maria, Ik heb uw retourzending vandaag ontvangen en verwerkt. Jammer dat het horloge u niet beviel, dat kan gebeuren natuurlijk. De horloges zijn bij ons zo gunstig geprijsd omdat het laatste stuks in de voorraad zijn, niet omdat er iets niet goed aan is hoor. Normale prijs €119.- nu voor €49.- De retourkosten zijn inderdaad bij ons voor de kosten van de koper, jammer dat u dat niet gelezen heeft.

Fijne ervaring

Veel keuze en een snelle levering die goed verpakt was

Fijn dat u een positieve ervaring heeft gehad met Starlounge, hopelijk tot een volgende keer! Bedankt voor uw review.

Goede prijzen, snel levering. Vlotte communicatie

Goede prijzen, snel levering. Vlotte communicatie

Bedankt voor uw positieve review, daar zijn wij blij mee. Heel veel plezier van uw bestelling!!

Bonairestrat 92 1058 XL Amsterdam