top

niks op aan te merken, snelle levering, mooie prijs en mooi produkt !

Fijn te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met Starlounge, dat is altijd leuk om te horen! Heel veel plezier van uw bestelling en bedankt voor deze mooie review!

Goedemorgen producten, lage prijs en snel geleverd!

Goedemorgen producten, lage prijs en snel geleverd!

Bedankt voor uw review. Fijn dat u een positieve ervaring heeft gehad met Starlounge!!

Snel en betrouwbaar

Heel mooi horloge en snel geleverd.

Bedankt voor uw review! Heel veel plezier van uw mooie horloge.

Super goed geregeld, het kan niet beter.

Op zoek naar een mooi horloge voor mijn vrouw schoot op Google de naam Starlounge in beeld. Ik had er nog nooit van gehoord. In eerste instantie was ik sceptisch, maar besloot wel een horloge te bestellen. Dit omdat de prijzen bij Starlounge zeer concurrerend zijn. Zeg maar geweldig veel voordeliger. Het horloge werd supersnel geleverd en zag er fantastisch uit. Ik ben over Starlounge niet meer sceptisch en laat nog wat ruimte over om de volgende keer ZEKER 5 sterren te geven.

Wauw wat een leuke en uitgebreide review heeft u geschreven! Leuk om te horen dat u tevreden bent over onze scherpen prijzen en de snelle levering. Wij wensen u veel plezier met de aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien. ook kunt u altijd contact met ons opnemen als u achteraf nog vragen heeft. Mvg team Starlounge

Een mooie horloge gekocht , en goedkoper als elders .

Bedankt voor u leuke en positieve review! Leuk om te horen dat u ook tevreden bent over de prijs. Wij wensen u veel plezier met uw horloge en dat u maar lang bij de tijd mag blijven :-) Mocht u in de toekomst toch nog vragen hebben dan weet u ons te vinden. Mvg Team Starlounge

Weer een tevreden klant erbij!

Ik was op zoek naar een nieuw herenhorloge en kwam zo ook bij Starlounge terecht. Duidelijke website en veel keuze in gunstig geprijsde modellen, al kun je wat vraagtekens zetten bij de opgegeven hoge kortingen. Zo zag ik mijn keuze bij een andere verkoper voor ongeveer dezelfde prijs aangeboden staan. De levering liet enkele dagen langer op zich wachten dan aangekondigd, maar verliep verder probleemloos. Er was wel een dingetje ivm de batterij, maar ik ontving daar vrij snel een erg begripvolle en bevredigende reactie op. Dus wat mij betreft: weer een tevreden klant erbij.

Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met Starlounge. De prijzen zijn laag bij ons omdat het laatste stuks zijn, flink afgeprijsd dus! Jammer dat uw bestelling langer onderweg is geweest, dit kan misschien te maken hebben gehad met hemelvaart. Veel plezier van uw bestelling.

Levering duurt ondanks bericht website heel erg lang

Levering duurt ondanks bericht website heel erg lang. Op een woensdag besteld. Vrijdag de aankondiging dat de levering op zaterdag zou komen. Krijg ik van Post.nl bericht dat de levering pas op dinsdag kom. Verjaardag was in weekend. Lekker kado geven maar niet heus!!

De levering duurde inderdaad langer dan normaal. Uw bestelling heeft u woensdag geplaatst nadat de pakketdienst al was geweest. Donderdag en vrijdag waren wij gesloten vanwege de Hemelvaart. Maandag onze eerstvolgende werkdag na de Hemelvaart hebben we uw pakket meegegeven met de bezorgdienst. Inderdaad vervelend dat het verjaardagscadeau te laat aankwam, maar vanwege de Hemelvaart had het nooit op tijd gekomen aangekomen. Mvg team Starlounge

Kwalitatieve producten

Zeer goede kwaliteit

Bedankt voor uw review, wij zijn hier heel blij mee!!

Duurt lang!!!

Op de site staat: Voor 4 uur besteld morgen in huis Na 4 dagen nog niks ontvangen!!!!!!! Kan nog niet oordelen over het product, nog niets ontvangen, dus snap ook niet waarom ik een beoordeling moet invullen!!! Maar deze review zal wel niet gepubliceerd worden. Staat niet veel goeds in..

Goedemiddag, Ik zie dat u uw bestelling op vrijdag 27 mei geplaatst heeft, die dag waren wij gesloten, een vrije dag na de hemelvaart. Uw bestelling is daarom maandag verstuurd en op 2 juni door u ontvangen zie ik. Excuses voor het ongemak, heel veel plezier van uw bestelling.

Prima webshop. Bestellen gaat vlot, communicatie ook. Levering zoals beloofd. Helemaal prima dus.

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopelijk zien we u nog een keer terug in de toekomst. Mvg team Starlounge

Verrassend

Snelle levering. Mooi verpakt. Veel keuze , vooral als je wat specifieke wensen hebt. Ik was op zoek naar horloges met een silliconen band en ben hier goed geslaagd.

Leuk dat u bij ons het juiste horloge heeft kunnen vinden. Hopelijk blijft u nog lang bij de tijd met het horloge. Veel plezier ermee en hopelijk tot ziens! Mvg team Starlounge

Wat belegd is wordt waar gemaakt

Mooi nieuw horloge met en leuke korting aangeschaft. Fijn dat optie er is iets extra te betalen en dan gegarandeerd pakketje te ontvangen war ik voor Moerstraten tekenen. Heb ervaring dat regelmatig pakketjes kwijt raken en niet meer gevonden worden bij de vervoerder . En dan is het feest : mooi ingepakt en compleet als kadootje maak je je aankoop open en voel je je een beetje jarig en feestelijk blij op een gewonde woensdag

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u blij met bent de verzending en onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Mvg team Starlounge!

Zeer snel geleverd

Bedankt voor de mooie en snelle reactie :-) Veel plezier met uw aankoop en hopelijk zien we u in de toekomst nog eens terug! Mvg team Starlounge

Super snelle keurige levering

Xx

Bedankt voor de leuke feedback! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Mvg team Starlounge

Snelle en goede levering van het product zoals vermeld.

Een uitstekende ervaring van zoals het altijd bij iedere organisatie zou moeten lopen.

Mooi product voor een goede prijs geleverd.

Het product is naar tevredenheid, alleen jammer dat de levering langer duurde dan aangegeven.

Goede communicatieve betreft bezorging.

Bedankt voor het geven van positieve feedback! Ook fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk zien we u eens terug in de toekomst! Mvg team Starlounge

Supersnelle en goede levering

Als het gewilde artikel op voorraad is heb je het ook echt de volgende dag keurig verpakt in huis.

Mooie sieraden, snelle levering

Sieraden zijn mooi, netjes verpakt. Website was duidelijk en de levering was snel.

Bedankt voor de mooie woorden. Ook fijn om te horen dat u tevreden bent over de website en de levering en natuurlijk ook over de sieraden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopelijk zien we u terug in de toekomst. Mvg team Starlounge

Doen wat ze vertellen!

Alles goed Twee keer mooi horloge gekocht en voor een hele goede prijs. Snel verstuurd en goed verpakt!

Leuk om te horen dat u blij bent met beide horloges en de verzending. Wij wensen u ook veel plezier met deze aankoop. Dat u maar lang bij de tijd mag blijven :-) Mvg team Starlounge

Snelle levering en mooi product !!

Snelle levering en mooi product ! Blije partner

Bedankt voor u positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de bezorging en het product. Wij wensen uw partner veel plezier met de aankoop en hopen u in de toekomst nog een keer terug te zien! Mvg team Starlounge!

Site is ok but delivery takes very long

Nice selection of brands, however it could be nice to have more pictures of each product and not just one. Overall I found it easy to navigate. However the delivery seems to take very long, I ordered on a Monday and by Thursday evening the order had not been dispatched yet. Most online shops dispatch the next working day (some even the same day). I cannot yet rate the products as I have not received them yet.

Onlogische filters

Eerst staat er doelgroep. Daar schuilt dames/ heren achter. Die keuze zou je als eerste moeten kunnen maken vóór je met de filters verdergaat. Bovendien moet je het nogmaals kiezen wil het goed gaan. Je kunt geen favorieten bewaren, moet gelijk de winkelmand in. De volgorde van de filters is m.i. niet in volgorde van belangrijkheid. Vorm van de kast staat er dacht ik niet bij. De diameter van de kast staat niet bij alle modellen. Het horloge dat ik heb gekocht, met een leren band, heeft een bandmaat van 13 mm. Nérgens te koop, bestaat niet meer. Zet dat er even bij, dan is het duidelijk waarom hij 50% goedkoper is. Verkoop van horlogebanden zou een goede aanvulling zijn op het assortiment.

Bedankt voor het geven van deze feedback! Ook bedankt voor het geven van de tips over het verbeteren van onze webshop. Mvg team Starlounge!

Goede evaring

Goede levering

Leuk om te horen dat u tevreden bent over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Mvg team Starlounge!

Super blij met mijn aankoop en ook nog een 50% minder betaald dan in de winkel snel geleverd.

Top kan niet anders zeggen

Bedankt voor de positieve feedback. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Mocht u in de toekomst vragen hebben dan weet u ons te vinden. mvg team Starlounge!

Bonairestrat 92

1058 XL Amsterdam