Waardeloos, bestelling gedaan en alleen maar leveren als ik ga bellen

Deze site moet gewoon offline. Waren ze ook van plan maar vreemde zaak. Wel betaald en overal zelf achteraan moeten gaan. Zal nooit meer iets kopen bij deze keten. Voelt niet lekker. Dit is GEEN service!

Super webshop!

Duidelijk en snel bestelproces. Levering was de volgende dag al binnen. Top!

Hoi Max, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is! Hopelijk tot ziens op onze webshop! Groetjes, Rutger Keijzer

Goede en snelle service

Product was snel verzonden. Prijzen ook prima. Helaas geen orderbevestiging-email en track en trace email ontvangen. Echter heeft de klantenservice dit goed en snel opgepakt.

Goedemorgen Pati, Dank voor je review! Vervelend dat je geen Orderbevestiging had ontvangen. Ik zie dat dat inmiddels gelukkig verholpen is! Hopelijk tot ziens op onze webshop! Groetjes, Rutger Keijzer

Prijsverhouding is goed & goede communicatie

Ik heb hem dinsdag besteld en woensdag ook daadwerkelijk ontvangen! Helemaal top! Ik had een paar vragen en je kunt via de website live met ze chatten waardoor ze mijn vragen direct hebben kunnen beantwoorden.

Snelle verzending, goede prijs

Product goed verpakt en voordelige prijs. Zal weer bestellen in de toekomst.

Hoi, Fijn om te horen dat alles naar wens was. We zien je bestelling graag tegemoet ! Groetjes, Rutger Keijzer

Snel geleverd, netjes verpakt

Yealink dongle besteld. De volgende dag netjes afgeleverd door PostNL. Conform verwachting; Prima!

Hoi Remco, Goed om te horen! Veel plezier met je bestelling! Tot de volgende keer! Groetjes, Matthijs Post

Mijn bestellingen was gecanceld

Mijn bestelling was op voorraad volgens de website maar werd in ene gecanceld. Het product was toch niet leverbaar.

Hoi Piet, Dank voor je eerlijke review en feedback. Het klopt inderdaad dat het bij jou bestelling niet helemaal goed is gegaan. Door een fout in ons WMS systeem (telfout) was het product op het moment dat je het had besteld net uitverkocht en niet meer op voorraad. Hierdoor waren wij genoodzaakt om de bestelling te annuleren en het geld te crediteren. We hopen dat het in het vervolg niet nog een keer voorkomt. Hopelijk zien we je nog eens in onze webshop! Groetjes, Rutger Keijzer

Het verzenden was niet helemaal goed gegaan

Voordat ik zelf ook maar door had dat het verzenden niet was gelukt kreeg ik keurig een telefoontje met excuus en dat het direct opnieuw zou worden verzonden. Prima webwinkel!

Hoi Marcel, Goed om te horen! We zien je graag terug op onze webshop! Groetjes, Matthijs Post

Snel en correct geleverd, maar track & trace zou handig zijn

Track & trace is tegenwoordig bijna vanzelfsprekend, zou je zeggen, maar bij deze bestelling was het een kwestie van (even) afwachten. Verder makkelijk besteld en snel en correct geleverd. Ik zou hier dus weer bestellen.

Goedemorgen, Dank voor je eerlijke review en je feedback! Het klopt inderdaad dat je geen track & trace mail van ons hebt ontvangen, hierover heb je als het goed is ook een mail mogen ontvangen. Fijn om te horen dat het verder wel naar wens was! Groetjes, Rutger Keijzer

Goede ervaring

Eerste keer dat ik deze shop tegen kom en meteen een goede ervaring. Product was snel in huis, helemaal top!

Hoi Jeroen, Fijn om te horen! Als we je ergens bij kunnen helpen dan horen wij het graag! Groetjes, Rutger Keijzer

Snelle geleverd

Nieuwe partij maar meteen goede ervaring en supersnelle levering echt top!

Hoi Leendert, Goed om te horen dat je ervaring naar wens was! Tot snel op onze webshop! Groetjes, Rutger Keijzer

goede ervaring

Gelikte website, goede prijzen en transparante communicatie. Product was snel in huis.

Hoi Niels, Dank voor de leuke review! We zien je graag terug op onze webshop! Groetjes, Matthijs Post

Top shop

Bij Bicforce een Draytek router aangeschaft voor mijn nieuwbouw woning. Zelfs een dag eerder geleverd dan vermeld op de site! Helemaal top dus :)

Hoi Stijn, Dank voor de leuke review! Bestellingen proberen we altijd zo snel mogelijk te leveren! Veel plezier met de router en we zien je graag terug in onze shop! Groetjes, Rutger Keijzer