Elke levering komt met problemen en na de 6de bestelling geef ik het op.

Al vanaf de eerste keer dierenvoeding online bestellen, liep het bij de levering fout. Ofwel was het niet binnen de beloofde levertermijn geleverd, ofwel was het inhoudelijk afwijkend aan wat ik besteld had, ofwel wordt het gewoon niet geleverd zoals nu bij mijn laatste bestelling en werkt hun telefoonnummer niet. Een vorige bestelling ben ik eens ter plaatse gaan ophalen. Daar bleek een hoeveelheid alweer niet niet in overeenstemming met de bestelling. We belden aan om het na te kijken en de vrouw ter plaatse was toen zeer onvriendelijk. Nu wacht ik op een reactie van hen om na te gaan wat men gaat doen met mijn laatste bestelling en/of de betaling er van. Algemeen kan ik hen niet aanbevelen en raad ik zelfs ten zeerste af om zaken te doen met hen.

Verbitterd? Wat nu? staat te lezen op u eigen website. Wat u wel vergeet te melden dat toen post NL te laat was , wij naar Mol gereden zijn om u de bestelling te brengen.Dag erna stond post NL er en heeft u deze zending ook gehouden. Mijn vrouw heeft met petfood niks te maken, had u mij gebeld of gestuurd had u de 250 gram wel gekregen hoor, maar mijn vrouw heeft u op dat moment het geld gegeven. Wij beloven niks, wij zeggen verzending binnen 24 uur wat ook zo is, nergens staat Levering binnen 24 uur. Zegt u er ook bij dat u donderdag om 20.40 besteld heeft, dan weet u goed genoeg dat er geen ophaalmoment is. Bestelling stond klaar binnen de gestelde termijn maar als post NL voor maandag niet kan leveren kan ik daar weinig aan doen. Vandaag stuurt u mij een mail waar ik welgeteld 10 min later op geantwoord heb en nog geen min later plaatst u deze review. Dogs & Soda werkt met verse producten en deze laten soms wat langer op zich wachten maar als u liever rommel aan u dieren geeft is dat u volste recht 💪 Wij hebben u bestelling geannuleerd en de terugbetalingsprocedure in werking gesteld.

Ik heb een proefpakket gevraagd en gekregen, hondjes eten de brokken graag.

fantastisch

het was supergoed samenwerken met Dogs & Soda, snelle levering, goede service omtrent berichtgeving.

nog geen problemen gehad

Dikke aanrader

Super lieve mensen, antwoorden snel als je vragen hebt, kwaliteit eten en snelle services❤

Kwaliteit, service, heel concurrerende prijzen en super vriendelijk!

Goede kwaliteit brokken en snacks. Gratis levering of (zoals ik het doe) ophalen wanneer het mij uitkomt in 1 van de lockers die buiten staan. Dus ook na of voor een avonddienst kan ik nog even langs. Bestellen is altijd binnen een paar uur of soms een kwartier kunnen ophalen! Altijd een extra zakjes snackjes erbij en helemaal niet duur!

Goeie communicatie en geven veel belang aan klanttevredenheid. Producten heel goed.

Idem als hierboven

Top service !

Top service met altijd een extra verrassing! Flor vindt het super lekker!!

Terecht aanbevelingswaardig.

Op aanbevelen ontdekt en zeer tevreden over de kwaliteit van hun hondenvoeding. Heb vervolgens ook hun kattenvoeding uitgetest en ook daar, zeer tevreden. Hond en kat lusten het zeer graag, zien er gezond en levendig uit en krijgen alles binnen wat ze nodig hebben. Ook de service is prima, zendingen worden opgevolgd en correct afgeleverd. Ik kan hun dierenvoeding terecht aan elke honden- en kattenvriend aanbevelen.

Persoonlijke aandacht en tijd

Bij Dogs & Soda krijg je echt nog persoonlijke aandacht tijdens het trimbezoek. Ze nemen de tijd om jouw hond zo goed mogelijk te verzorgen, met aandacht voor wat het beste is voor jouw hond.

Het eten dat ze eten

Bestelling word altijd met zorg behandeld als je iets niet terug vind en je een vraag stelt word dit binnen een supersnelle tijd beantwoord Mijn moeilijke kieskeurige hond eet eindelijk droge brokken Het eten is van goede kwaliteit want haar vacht is ook terug inorde

Uitstekende service en prima producten

Onze viervoeters zijn dol op het voer van dogs & soda. Nu voer bestellen en vandaag nog kunnen ophalen, dat maak je nergens anders mee, super handig! Ook voor hun wasbeurten komen we naar hier. Er wordt echt naar de hond gekeken en hierop ingespeeld. Super!

Heel goede en vlotte service!!!

Gewoon hele goede service!!!

Topvoer

Zelfs voor onze kat Luna superlekkere brokjes, goede prijs-kwaliteitverhouding en altijd supervers (dikke duim)

Geweldige service!

Na de adoptie van mijn Franse bulldog wou ik hem graag eens laten verzorgen. Max was echter helemaal niets aangeleerd bij zijn oude baasjes en de stap richting een trimmer was voor mij een hele moeilijke. Niet weten hoe Max zou reageren, wat hij zou toelaten,... Met een klein hartje hebben we toch een afspraak gemaakt. Alexandra heeft Max met heel veel geduld behandeld en heeft ons ook 1001 tips gegeven. Ook van het hondenvoer zijn we super tevreden. Max is als Franse bulldog heel allergiegevoelig maar hij is super goed met zijn brokken van bij dogs en soda.

Schandalig goede service en kwaliteit!!

Zowel voor verzorging als voor voer ben je hier op het beste adres!!

Het dier staat centraal

Fijne mensen , geweldig in omgang met de honden . Niks is teveel . En als je oogappeltjes dan ook nog mooi getrimd terugkomen ... Dikke duim doe zo verder

TOPPERS!!

Where to start? Aangezien ik en Hiro niet zo een fijne ervaringen hebben bij vorige trimmers was ik op zoek naar een andere trimmer. And there they were.. een startend trimsalon in Hechtel. Afspraak gemaakt ( wat zelfs nog goedkoper was!). De professionaliteit en het enthousiasme haalden ons over om hier te blijven komen. Toen ze ook nog eens brokken verkochten ver onder de gangbare winkelprijzen.. helemaal mooi meegenomen! Wij zijn alvast fan van het begin!

Toppers!

Met Baico met een moeilijke vacht staan jullie altijd klaar met raad en hulp. Opzoek naar andere productjes. Aanbiedingen van lekkere parfummekes die wij wel nodig hebben met Baico die graag in het zand ploetert en incontinente Luna. Ook de shampoo's altijd top! Jullie service is gewoon de beste! JULLIE ZIJN TOPPERS ❤

Onze Jack altijd super verzorgd .

Altijd paraat en een super vriendelijke service!

Super vriendelijk, snelle service en eerlijke prijs! De hondjes zijn steeds erg op hun gemak bij jullie. Bovendien hebben jullie ons goed geholpen bij een aantal probleempjes met ons nieuwe hondje. Dankjewel daarvoor!

Top top top!

Dogs&soda verdient op alle vlakken 10 op 10, Jullie zouden Bicky zijn glimmend vachtje eens moeten zien. Niet alleen door de gouden handen bij het trimmen, Maar ook zijn buik kan hun beminnen! En als de baasjes brokken bestellen, Is er genoeg keuze om Bicky extra te verwennen. Met een grapje hier en daar, Staan ze altijd voor iedereen klaar!

Vlotte service, behulpzaam om de juiste keuze te maken! Bij twijfel kan je steeds gebruikmaken van een gratis proefpakket... Top !!!

Meer dan enkel een trimsalon!

Je wordt altijd zo snel en goed mogelijk geholpen! Ze staan altijd klaar om zowel hond als baasje te helpen op de best mogelijke manier! Geen enkele vraag is te veel!

geweldig