Snelle levering, goed verpakt en heel fijn dat er gratis extra hulpmiddelen werden meegeleverd. Wat een goede service!!!

Slecht

Er staat op hun site de volgende dag geleverd, Het is nu eind van de week en het is er nog niet. Wel tot 2x toe een mail gehad dat het vertraagd is. Slechte zaak

Erg blij met mn aankoop. Het duurde misschien wat langer maar dat stond keurig van tevoren aangegeven dus kon ik daar rekening meehouden. Ook keurig netjes verpakt en precies als omgeschreven op de website. Ik ben erg blij met Online Hairproducts! Ze hebben er een vaste klant bij!

zeer slecht

pakket niet ontvangen

Hele slechte service

Er was een product niet geleverd, zou nageleverd worden. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en is het niet nageleverd. Het geld zou teruggestort worden en daar wacht ik inmiddels ook al weer 3 weken op.

Heel goed product

Zeer snelle levering besteld en de volgende dag geleverd

Snelle levering.

Snelle levering en een goed communicatie beleid.

Uitmuntende service

Bij mijn bestelling Online was 1 produkt nog niet leverbaar. De dag erna kreeg ik netjes een telefoontje dat dit produkt zeer spoedig mogelijk nageleverd zou zou worden aan nij. De levering was zeer snel in huis en de produkten zaten veilig en netjes in luchtfolie verpakt ook! Supergoed !!

super goed bereikbaar en goeie service

Ik ben zeer tevreden, snel contact, goede service en zelfs kosteloos opnieuw verstuurd bij fout van de post! Super bedankt

Snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd , goed verpakt en niet al te duur.

Ik ben zeer tevreden krijg er ook kleine flesjes waterstofperoxide bij. Vriendelijke groeten Ada van der Voorden

Slecht verkeerde peodukt al over gehaald geen gehoor te veel betaald want heb niet dat gekregen wat

Slecht verkeerde product niet gekregen qat ik had besteld en geld weg wat ik dan betaald heb

Goed, dankejewel voor alles.

Probleemloos en kostenloze bezorgkosten

Makkelijk bestellen en er wordt keurig verpakt. Levering p tijd

Makkelijk en snel

Waardeloos.

Na een week niets nog binnen, geen reactie op mail en via de chat (whatsapp) Niet bestellen hier.

Snelle levering, goede prijs! En weer een kleine verrassing erbij.. proefpakket shampoo+crèmespoeling heerlijk!

Nog niet eens een ster waard

Ik heb 05/12/23 haarverf besteld, wel snel ontvangen. Maar bleek verkeerde kleur te zijn. Dan denken we nog kan gebeuren we retourneren en bestellen de juiste kleur. Blijkt er niet eens gereageerd te worden op verschillende mailtjes en bellen is ook kansloos ze nemen gewoon niet op. Ik baal hier enorm van.

Zeer snelle bezorging, prima!

Zeer snelle bezorging,prima!

Gewoon uitmuntende producten

Snel betrouwbaar,goede bereikbaarheid klantenservice!!!!top gewoon !!

Fijne producten en een snelle levering!!!!!

Blij verrast

Super product. -60% korting noem ik pas echt sale! Super van ze. Super blij. Snel binnen en het producht is natuurlijk top! Dankjulliewel! Gods zegen ❤️

Verkeerde levering artikel

Het geleverde artikel Osis + Thrill is niet het artikel dat ik heb besteld ! Betrokkene heeft besteld Osis + Thrill 3 SKU 889. Dit product staat ook op de pakbon. Betreft bestelnummer 233948. Ik heb ook betaald voor Osis + Thrill 3 terwijl Osis + Thrill beduidend goedkoper is. Het blikje waar de haargel van Osis + Thrill 3 is donkerrood terwijl dat van Osis + Thrill lichtrood van kleur is. Hopende van U een reactie te ontvangen. Groetend.

Prima prijs, maar levering had veel vertraging

In plaats van de volgende dag, werd het ruim een week later verstuurd.

Over Online Hairproducts

Webshop voor professionele kappersproducten. Meer dan 45 professionele merken, van haarverzorging tot haarkleuring. Groot assortiment, alles direct leverbaar!