Wonderful Experience

Always helpful. Delivery is always on time. The communication is great. Will keep buying from Online products

Netjes en snel geleverd .

Er stond een andere afbeelding bij een product wat blijkbaar recent is veranderd. Het bleek dus een nieuwe verpakking. Maar na gebruik bleek ook het product veranderd. Ik heb contact opgenomen en mocht zelfs de geopende verpakking retour sturen op hun kosten. Wat een fijne service!

Alles in orde

artikel zoals beschreven, snelle verzending

Werd gebeld dezelfde dag omdat er iets niet op voorraad was. Ik heb dezelfde hoeveelheid gekregen in alternatief, voor dezelfde prijs.

Gewoon goed

Snelle en goede service.

Snel en goed geleverd

Mooie merk en haarkleur

Superservice

Ik had mijn bestelde producten nodig voor een training. Deze waren twee dagen verlaat maar omdat er iemand in de buurt moest zijn werd het persoonlijk afgeleverd in Schiedam. Ik zeg superservice

Super!!

Ik had ‘n paar items besteld. Omdat er 1 item Wat later zou worden bezorgd, heeft online Hairproducts contact met mij opgenomen. Bij de levering kreeg ik iets extra!! Super service!

perfect

goede service snelle levering

Haarverf van 2013

Ik kreeg haarverf van 2013 opgestuurd. Nou sorry maar daar betaal je dan voor.

Beste Angele, Jammer dat de ervaring niet was zoals gewenst. U heeft een product uit onze ''Laatste Voorraad'' besteld, hierbij stond meerdere keren vermeld dat de productiedatum 2013 was (product heeft geen houdbaarheidsdatum). Daarom ook de 70% korting op het product. Wij hebben diverse keren geprobeerd contact met u op te nemen, tevens hebben wij u de optie gegeven het te retourneren. Jammer genoeg hebben wij niets meer van u mogen vernemen. Met vriendelijke groeten, Online Hairproducts.

Redelijk

Jammer dat er staat voor 15.00 uur besteld is volgende dag bezorgd. Terwijl ik er 4 dagen erop heb moeten wachten. Verder goed product en goede levering.

Ik heb dit product al eerder gehad en het bevalt uitstekend.

Zeer prettig

Snelle afhandeling/levering, super!

Werd gebeld omdat 1 product uitverkocht was. Er werd mij een vervangend product aangeboden

Goed en snelle service

Gewoon goed.

Prima en betaalbaar

Alles op voorraad en snel geleverd

Produkt voldeed helaas niet aan de gestelde verwachtingen.

Maar.... na telefonisch en emailcontact met Online Hairproducts het product retour gezonden. Service en afhandeling waren uitstekend! Daar kan menig webshop nog een voorbeeld aan nemen.

Goedkoop en snel binnen!

Goedkope producten en snelle service. Dikke 10!

Best Service Ever

Online Hairproducts gives the best service ever I'm really happy with them

Over Online Hairproducts

Professionele kappersproducten