Prima prijs, maar levering had veel vertraging

In plaats van de volgende dag, werd het ruim een week later verstuurd.

perfect

snelle levering, goed product

ZEEEEER slecht! Geen levering onvangen

Ondanks herhaalde mails en tig telefoontjes nog steeds geen levering. Steeds de voicemail en terugbellen, nee hoor! Heb betaald met ideal.

"Ik ben erg tevreden over de service van dit bedrijf."

Niet positief

Product was niet op voorraad en ik kreeg meteen een mail dat het een paar dagen later verstuurd zou worden. Een week later gebeld en kreeg geen gehoor en we hadden het product nog steeds niet ontvangen. We hebben diverse mails gestuurd welke niet zijn beantwoord. Ruim 2 weken later kregen we plotseling een mail met de info dat het product verstuurd was. Dit geeft geen vertrouwen en we zullen niet snel meer een product bestellen bij deze Webshop.

Snel en goed bezorgd

Fijne producten

Service goed, netjes verpakt, vaker hier bestellen

Hele goede prijs, dik tevreden

Super levering op tijd

uitstekend

snelle levering.

Snelle levering, hoge verzendkosten

Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn terwijl het een brievenbus pakje is. Verder zeer tevreden.

Atijd 10top

Snelw service

Duidelijk webpagina. Het bestelde product is volgens website goed te zien en is ook in werkelijkheid identiek aan het bestelde.

Uitstekende dienstverlener

Proffesionel, goede site en snelle levering!

Super service geleverd

Even wat strubbeling in het begin door miscommunicatie maar snel opgelost! Top service!

z goed

snelle levering en prima verpakt

Onduidelijke cerzending

Verzending heeft bijna 2 weken geduurd. Zonder communicatie of track en tracé.

Gewoon goed, correct en snel geholpen.

Geweldige service!

Even een mailtje en viola, ik kon mijn bestelling plaatsen. Het product was niet op voorraad maar dat hebben ze binnen 2 dagen opgelost.

Snel, goede prijs, breed assortiment. Eindelijk een plek gevonden waar ik en m’n favoriete shampoo, conditioner en specifieke haarverf tegelijk kan bestellen. Dag erna binnen, in een zo klein mogelijke verpakking. Top.

De pomp van de condition fles was kapot, heb gemaild en kreeg vervolgens geen mail. Een dag later werd er persoonlijk contact met mij opgenomen via telefoon. En toen kreeg ik heel netjes een nieuwe opgestuurd. Super fijn geholpen en snelle verzending. Ook de producten zijn super fijn in gebruik.

Fantastiesch

Ik ben door u medewerker Max fantastiesch geholpen een dikke 10

Wij hebben goede ervaring met deze firma, even bellen of ze de producten op voorraad hebben , zodra ze alles hebben de volgende dag in huis. Top service.

Binnen twee drie dagen had ik mijn bestelde spullen. Super!

Wijdstraat 41 2801 KB Gouda

+31 6 34920360

Over Online Hairproducts

Webshop voor professionele kappersproducten. Meer dan 45 professionele merken, van haarverzorging tot haarkleuring. Groot assortiment, alles direct leverbaar!