Super product en suoee snelle levering

Ik had het pakket binnen een dag thuis en ben heel eeg tevreden met het wasmiddel. Mag als een van de weinige gebreukt worden voor wasbare luiers.

Verzendkosten worden niet genoemd

De verzendkosten van 5,95 worden op de site niet genoemd. Tijdens het betalen heb ik het bedrag niet op tijd gezien. Daarom direct een mail gestuurd om de order te annuleren. Deze werd te laat gelezen, waardoor de verzending al verstuurd was.

Beste Eva, wat jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze webshop. Ik kan je verzekeren dat de verzendkosten op de website benoemd worden en in het overzicht van je bestelling (via het winkelmandje) staan. Ik neem even contact met je op om je klachten door te nemen en een passende oplossing te bieden. Hartelijke groet, Juliëtte

Stralende witte was

Heel blij met dit wasmiddel voor mijn witte was. Heel blij dat het biologisch afbreekbaar is. Snelle levering

Van zo'n mooie review worden wij stralend blij. Dank je wel, Sija!

Gewoon top

Met een eerste kleinkind op komst heb ik mijn dochter klok leren kennen. Ook zij is fan en dus kopen we nu samen waspoeder.

Hé, dat is leuk; van generatie op generatie! Alvast van harte gefeliciteerd met uw eerste kleinkind. Geniet ervan!

Zeer goede zeep en geen allergische reactie!

Ik gebruik, in verband met allergie, al jaren Klok zeep en bevalt uitstekend!

Wat fijn dat KLOK je goed bevalt en je geen allergische reacties hebt. Dank je wel voor de 10, Annie!

Klanten zoals jij zijn ook geweldig! Dank je wel voor de 10, Hans!

Echt PERFECT. Snelle levering

Echt fantastisch mooie vloeibare zeep. Zo blij met deze site en ook de prijs is niet hoog. Snelle levering Ben zeer tevreden Klasse KLOK

Bedankt voor deze mooie review, Douwina. We zijn reuze trots op zulke tevreden klanten als jij!

Levering klopt niet met de bestelde artikelen

Er is 1 fles allesreiniger te weinig geleverd. Na een bericht hierover aan klok te hebben verzonden, kreeg ik snel een reactie Binnen 2 dagen kreeg ik de ontbrekende fles al in huis.

Hi Willy, Als het goed is, heeft de consumentenservice al contact met je opgenomen om het op te lossen. Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan gerust een mailtje: [email protected].

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk bestellen. En écht de volgende dag al in huis! De belofte wordt door webshops vaak gedaan, maar dit is een van de weinige waar het ook echt gebeurd.

Van zulke tevreden klanten worden we stiekem een beetje verlegen. Dank je wel, Andrea!

Ecologisch is logisch

Duidelijke website, snelle levering. Mag ook iets minder snel van mij.

Fijn dat je zo tevreden bent én kiest voor ecologisch. Maar iets minder snel leveren gaat niet lukken ;-)

Snelle reactie en een snelle levering.

Alles prima. Niks aan toe te voegen

Super! Dank je wel, Nelly!

Altijd schoon op elke temperatuur!

Wat ik ook was, hoe vuil het ook is Klok maakt het schoon en fris!

Dank je wel, Coos. We zijn heel trots op tevreden klanten als jij!

snel geleverd en goede kwalitijd

was poeder van hoge kwalitijd

Dank je wel, Job. Fijn dat je zo tevreden bent!

Super fijn wasmiddel!

Sinds de komst van mijn zoon is het wassen met een goed ecologisch wasmiddel nog belangrijk geworden. Zelfs de hardnekkigsten babyvlekken gaan er met dit wasmiddel uit!!

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze wasmiddelen, mama Audrey. Dank je wel voor je mooie review. Hopelijk spaar je ook mee met onze nieuwste spaaractie voor een baby-badcape voor je zoontje!

Wast fantastisch, ruikt heerlijk en goed voor milieu en mijn huid.

Al 40 jaar gebruik ik KLOK waspoeder. Het wast uitmuntend schoon, ruikt heerlijk fris en is bovendien goed voor het milieu en mijn huid. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik wil niets anders.

Ik gebruik Klok wasmiddel al jaren. De was wordt altijd schoon, zowel wit als kleur. Geen vieze chemische geurtjes en geen huidklachten. Ik wil niet meer anders! Nu voor het eerst besteld en zeer tevreden over de levering en vooral de prijs. Het kost minder als bij de grote supermarkt en ook nog eens een fijne welkomstkorting!

Welkom in onze webshop, Rosan. We worden heel blij van tevreden klanten als jij! Dank je wel voor de 10!

super producten

Ik heb het pas leren kennen , ik ben er super tevreden over .Ik heb de producten in Nederland gehaald want hier in België heb ik ze niet kunnen vinden.

Fijn dat je zo tevreden bent over onze producten, Astrid. Gelukkig kun je naar hartenlust shoppen in de KLOK-webshop, want wij bezorgen ook bij onze zuiderburen!

Fijn wasmiddel!

Ik gebruik Klok was en afwasmiddel al bijna 50 jaar en ben nog steeds heel tevreden!

Dank je wel, Dini! We zijn reuze trots op trouwe KLOK-fans, zoals jij!

Prima producten

Prima producten voor was en afwas

Dank je wel, Theo!

Prima wasmiddel

Ik wilde een ecologisch wasmiddel. Na wat googlen kwam ik bij Klok terecht. Heb het waspoeder (wit en kleur) online besteld en het werd heel snel geleverd. Het resultaat was prima. Enige minpunt het is wel veel duurder dan mijn oude merk. Ik ben desondanks tevreden.

Hi Marthe, Wat fijn dat je zo tevreden bent over KLOK. Wist je dat we zeer regelmatig kortingsacties in de webshop hebben? Deze delen we via social media en de nieuwsbrief. (En ook als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief ontvang je een waardeboncode). Hopelijk kom je ons volgen op IG of FB! Hartelijke groet, Juliëtte

prima artikelen

ik koop bij u waspoeder, wc-reiniger, allesreiniger en afwasmiddel en ben over alles zeer te spreken. Ik heb een scherpe neus en ben dus blij met de afwezigheid van geurstoffen.

Wat fijn dat onze producten je zo goed bevallen! En dank je wel voor de dikke 10; worden we blij van!

Goed verpakt en snelle bezorging.

Vanwege mijn allergie bevalt het mij prima.

Wat fijn om te horen, Jannie! En dank je wel voor de dikke 10!

Goed en schoon

Ik gebruik al jaren Klok. Voor de was gebruik ik de poeder. Het minst milieubelastend. Klok is het eerste wasmiddel dat stilstaat bij een goed milieu. Het wast schoon en ruikt lekker, Zolang Klok bestaat zal ik me hierbij houden.

We zijn ontzettend trots op onze trouwe klanten, zoals jij! Bedankt voor de mooie review en de dikke 10!

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen, zeer snelle levering!

Dank je wel voor de 10! Vinden we geweldig!

Zo lang als ik mij kan heugen en ik ben inmiddels 74 gebruik ik klok c5 voor mijn was

Klok C5 heet nu klok Eco maar dat is gewoon nog hetzelfde superproduct en het geeft mij een goed en duurzaam gevoel en dat vind ik heel belangrijk. Je voetstap verkleinen zijn verplicht aan onze nazaten

Wauw... een echte, trouwe KLOK-fan van het eerste uur; wat fantastisch. Dank u wel voor het vertrouwen in ons merk. En dank u wel voor de dikke 10!

Munsterstraat 2 A

7418 EV Deventer

Over Klok-eco.nl

Klok staat al meer dan 100 jaar voor hoogwaardige, duurzame was- en schoonmaakmiddelen uit Nederland. De producten zijn speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid en een beter milieu. Aan de recepturen zijn geen parfums en kleurstoffen toegevoegd waardoor de kans op een allergische reactie zeer beperkt is. KLOK-producten zijn gecertificeerd met het EU Ecolabel en het Asthma Allergy Nordic (samenwerking tussen astma- en allergieorganisaties). Klok producten vind je in de meeste supermarkten, maar zijn daarnaast ook online te bestellen in onze eigen webshop: klok-eco.nl